Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort under en krangel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

rev i håret til venninna mi fra stua og ut døra! hun hadde visst fått så vondt i skallen at hun ble svimmel og mistet endel hår. Men, hun fortjente det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slo til en fyr med en plankebit - så ikke at det stod en spiker. Det gikk som det gikk.

Ellers har jeg kastet en mobiltelefon i ansiktet på eksen min, mobilen knuste, men han fikk ikke en skramme. Tykk i hodet kalles det vel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud så mye sykt folk gjør!

har egentlig ikke gjort stort ut av meg i krangler, mest "silent treat" så eksen begynte og gråte fordi han var så redd for å miste meg :lur:

ellers bare litt smelling med dører og brå behandling av kjøkkenskap/skuffer o.l.

men en venninne av meg fortalte at kjæresten hennes hadde dratt hun etter håret under en krangel i fylla, da hun prøvde og hindre han i og kjøre i fylla. han ble sinna og dro hun etter håret fra bilen og opp trappa (ikke så mange trinn heldigvis) og inn i huset, og dette gjorde han 2 ganger!! :sjokkert:

hun viste meg blåflekkene hun hadde på kroppen etter det og de satt i noen uker etterpå, men hun sa at hun hadde fallt eller hva det var hun sa til sin familie!

enkelte altså!!!!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt satt ut av å lese om alle dere som faktisk slår kjærestene deres. Ser ikke ut som om noen reagerer på det heller, er visst helt akseptert det? Men om en gutt skulle skrevet det mange av dere skriver så hadde han blitt kalt mishandler med en gang. "Jeg kastet en bok etter kona mi, høhø, men denne gutten er med i angre management da høhø". Eller at han "kaster ting etter dama si og så ler etterpå fordi hun ble skremt (den "slasken")."

"jeg kastet en mobil telefon (de som fantes for 12 år siden)

i hodet på exen min...

han lå på sykehuset i 4 dager etterpå.... mamman hans kjefta på mag da gitt"

Ja det hadde vært hysterisk morsomt om en gutt gjorde det med dama?

Snakk om dobbeltmoral!

Bytt ut innlegga her inne med guttenavn/nick og du vil få inntrykk av en gjeng med konemishandlere.

:slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ella_*

ok... det var i romjula og vi var flyttet til ett nytt nabolag jeg var gravid og skulle lage middag til hans familie det var første gang for meg alene på kjøkkenet og det var svinestek seff.. da jeg skulle ta ut steka for å snu svoren i vannet så klarte jeg å grise på den flotte nye kjolen min.. da klikka det heelt for meg jeg skrek og begynte å "banke opp" svinesteika jeg slo og slo plutselig føler jeg noen ser på meg, snur meg sakte og ja der står nabodama som jeg såvidt har hilst på ( det fine oppsatte håret sto til alle kanter..) gikk bort til vindurt og smilte høflig mens hun bare stirret på meg og stammet om hun kunne låne noe fløte.. jeg ga henne det og sa hadet og jeg var så flau vettu det er noe av det dummeste jeg har gjort :klaske::ler::ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sprøeste jeg har gjort er ganske komisk i ettertid. Mannen min hater smuler i senga, og jeg var så forbannet på han at jeg gikk og tømte en halv pose havregryn over han i senga. Også gikk jeg på stua og la meg selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ella_*
Eg og samboeren min hadde slått opp etter en god del år sammen, men bodde fortsatt sammen til en av oss fant ny leilighet. Vi var enige om at vi ikke sku gjøre noe med andre folk i mellomtida.

Joda, han går på fest 5 dager senere og når han kom heim att fant eg ut han hadde klint med ei på 16. Han var 33. Hadde en stor krangel og han gikk å la seg for å slippe unna. Eg var fortsatt sinna, og dyppa tannkosten hans i dass etter eg hadde gjort mitt fornødne. Ja, ekkelt.. Eg veit :sjenert: Men han var egentlig ikke særlig flink til dette med å bruke tannkost pga tannproblem så tenkte vel at han ikke kom til å bruke den uansett.

Så gikk det en-to dager før eg tilgav ham, vi blei sammen igjen og vi klinte. Sa han måtte kaste tannkosten og kjøpe ny, for eg hadde mista den på gulvet i badevannet etter en dusj. Det viste seg han hadde allerede brukt den, og det samme dagen vi hadde klint og hatt oss :spy: Så den fikk eg igjen gitt..

:ler::ler::ler::ler::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins krisesenter for menn også :fnise: Vel nå er jeg 158 og samboeren min 190, så jeg har ikke så mye å stille opp med, han snur meg på hau før jeg vet ordet av det :ler:

Men at noen menn får juling hjemme, hersker ingen tvil:)

Herregud så tåpelig du er. At menn får juling hjemme skyldes den enkle grunnen at om han legger hånd på henne blir han stemplet som kvinnemisshandler og havner bak lås og slå. Det er ingen som frykter sin kvinnelige partner fordi de tror hun er fysisk overlegen. Det handler bare om at vi ikke kan røre dere, selv om det er selvforsvar, mens dere kan gjøre hva dere vil uten å få konsekvenser.

Det at du fniser til dette sier en del om deg, og at du ikke forstår alvoret (som mange flere her) i all denne skryten her om å ha angrepet partneren sin. kaste mobil i ansiktet på folk og knivstikking? Skulle trodd flere av dere var rømlinger fra en eller annen instutisjon.

Jeg har hatt voldelig partner, og det jeg fryktet mest var at jeg skulle bli så provosert av alle hennes utfall at jeg kom til å skade henne. Heldigvis ble det slutt før vi kom så langt, men det er flere av dere kvinner som skal passe dere litt for deres egen skyld. Når dere denger løs på partnerene deres er det fordi de tillater dere det ved å ikke forsvare seg selv. Men en dag renner begeret over, og da er det dere det går utover.

Værste jeg vet er tøffe i tryne jenter. Hadde jeg som mann skrytt over at jeg kastet mobil i tryne på partneren min hadde flere av dere reagert, så slutt å vær så dobbeltmoralsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så tåpelig du er. At menn får juling hjemme skyldes den enkle grunnen at om han legger hånd på henne blir han stemplet som kvinnemisshandler og havner bak lås og slå. Det er ingen som frykter sin kvinnelige partner fordi de tror hun er fysisk overlegen. Det handler bare om at vi ikke kan røre dere, selv om det er selvforsvar, mens dere kan gjøre hva dere vil uten å få konsekvenser.

Det at du fniser til dette sier en del om deg, og at du ikke forstår alvoret (som mange flere her) i all denne skryten her om å ha angrepet partneren sin. kaste mobil i ansiktet på folk og knivstikking? Skulle trodd flere av dere var rømlinger fra en eller annen instutisjon.

Jeg har hatt voldelig partner, og det jeg fryktet mest var at jeg skulle bli så provosert av alle hennes utfall at jeg kom til å skade henne. Heldigvis ble det slutt før vi kom så langt, men det er flere av dere kvinner som skal passe dere litt for deres egen skyld. Når dere denger løs på partnerene deres er det fordi de tillater dere det ved å ikke forsvare seg selv. Men en dag renner begeret over, og da er det dere det går utover.

Værste jeg vet er tøffe i tryne jenter. Hadde jeg som mann skrytt over at jeg kastet mobil i tryne på partneren min hadde flere av dere reagert, så slutt å vær så dobbeltmoralsk.

er enig i at kvinner som slår kjæresten sin ikke burde blitt sett så lett på som det kanskje blir sett på når man hører kvinner misshandler sine menn.

men det er jo faktisk en forskjell...i mange tilfeller kanskje ikke, men tror for det meste det ikke kan helt sammenlignes som når en mann slår.

mannfolk er fysisk sterkere og bråere og har ingen problem med og slå ned et kvinnfolk, holde hun fast o.l. så kvinnen ikke har sjangs til og komme seg unna.

er vell lettere for et kvinnfolk og frykte for mannen og sitt liv pga den forskjellen.

jeg slår selvsagt ikke menn selv, men hender jeg "dasker/slår" til i humoristisk sammenheng.

men knivstikking o.l er jo helt villt! skam dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal "PMS og Hormoner" vere grunn til å få "lov" til å slå mannen sin? Kvinnfolk bør vel ha samme sperrene som menn har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cynthia

Jeez. Jeg har også temperament, men skal jeg tro denne tråden, er jeg jo en engel. Det verste jeg gjorde mot eksen var vel å knuse en krystallvase med roser i. Ellers er jeg jo skyldig i å si litt av hvert, men det er jaggu han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bror som ofte ikke kan å oppføre seg, vi har aldri hatt et godt forhold og pratet noe.

Han kan være spesielt håpløs og ekkel i fylla noe jeg fikk oppleve for 1000`ende gang i sommer!

Det skal sies at det rant over for meg.

Jeg hadde gjort ham en tjeneste og kom for å levere noe til ham midt på dagen da han var full og sto sammen med sine kompiser (som jeg kjenner godt)

Da skulle han ikke ha det likevel, og var frekk i kjeften etterpå igjen fordi jeg ikke hadde plass i bilen til å kjøre ham hjem..

Da jeg skulle kjøre kastet han en halvfull ølboks på bilen min..

Jeg bråstoppet, sprang ut og dro til ham med knyttneven mens jeg grein!!

Humøret mitt fra før var rævva pga at jeg nettopp hadde vært å henta tingene mine hjem til eks samboer som det hadde blitt slutt med..

Hmm, etter den episoden har vi faktisk blitt bedre venner=)

Han kom etter senere og sa unnskjyld og vi hadde vår "første" samtale om følelser og slikt hoho=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest milkyway

denne tråden var gøy, helt til hvert 4 innlegg begynte å spore av hele greia. lag egen tråd, denne er for historier, ikke moralprekner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kat_*

Jeg har gjort mye rart...:P Knust glass, slått ned samboeren, slått hull i veggen.. tja.. Ting jeg angrer på nå, men HVOR godt å få ut litt aggresjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi kranglet, jeg og eksen så holdt jeg meg som regel taus og tok meg en tur ut, med avslått mobil. Det var visstnok bare sååå ondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...