Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort under en krangel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_inka_*

Jeg og eksen kranglet og han forsvant ut døra. Jeg løp etter han med dundyna hans på slep og skulle kaste den etter han. Den hang fast i en spiker på veggen og revnet! jeg hadde såpass fart på dyna at den for opp i lufta. Det så ut som det hadde snødd den dagen. :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

burde vel logge ut for denne egentlig :sjenert:

Når jeg var ung og dum, så fant jeg ut at min daværende kjæreste hadde et forhold til min bestevenninne. Jeg ble så forbanna når jeg fant ut av det at det svartnet helt for meg, jeg tok opp brødkniven og prøvde å stikke han på kjøkkenet! Jeg er glad for at han hadde trent tae-kwon-do og kunne forsvarsteknikker! Jeg kunne stukke han ned, da tenkte jeg at da var det bare på tide å gå, så jeg kastet kniven i veggen mens jeg stirret han i øynene og sa: Det DER gjør du ikke igjen!

Sukk... er enda forferdet over meg selv at jeg kunne finne på noe slikt....

Jeg hadde litt temperament før, men har roet meg mye. Nå kan jeg finne på å slamre med døra om jeg virkelig blir sint, men det er vel noe ca alle gjør...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Åh, jeg elsker denne tråden :-D

Jeg mister poeng for sykhet siden huset skulle rives uansett, men en gang ble jeg så sur for han satt og slo i bordet med en hammer mens jeg hadde hodepine (noe han ikke visste, og han skulle jo leke tromme) at jeg røska hammeren fra han, og dæljet den i veggen flere ganger så det ble masse hull! "SÅNN!!!" sa jeg, og raste ut i skogen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg elsker denne tråden :-D

Jeg mister poeng for sykhet siden huset skulle rives uansett, men en gang ble jeg så sur for han satt og slo i bordet med en hammer mens jeg hadde hodepine (noe han ikke visste, og han skulle jo leke tromme) at jeg røska hammeren fra han, og dæljet den i veggen flere ganger så det ble masse hull! "SÅNN!!!" sa jeg, og raste ut i skogen!

Herlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg gjere sjelden noe når eg er sint uten om verbal-bruk..

men en gang så rannt det over for meg.

søsteren min dummet både seg selv, meg og en kamertat, som var forelsket i meg, ut meget kraftigt en gang me skulle kjøpe is...

"du xxx, du ser så glad ut, er det fordi du sitter sidenav xx? du er jo så utruligt forelsket i ho" slengte hu ut forann meg, han, søskenbarnet vårt og mamma...

eg sa ingenting til å begynne med, men han gjekk rett etterpå, så då smellte eg isen i hodet på ho.

angrer virkelig på at eg kjøpte en pinne is, og ikkje softisen eg hadde planer om å kjøpe... poenget var jo at hu skulle få håret full i is, ikkje at isen skulle vere så hard at det gjorde vondt...

ingen alvorlig ting egentlig, men det var så teit at eg måtte skrive det...

ellers så har ho gjort en del ting mot meg opp over oppveksten...

bestefar min hadde lagt ein "klø på ryggen-pinne" til meg, eg elskte den, eg elsker å bli klødd på ryggen og når ingen andre gidder, var den fantastisk.

den smellte ho i ryggen på meg, sånn at den knakk.

så smallt ho hårkosten min i hodet på meg en gang, sånn at den knakk...

når me krangla så sprang me ofte fram og tilbake i huset. eg sprang etter ho inn på kjøkkenet og drog ho i håret, ho klikket og sprang etter meg inn i stuo og gjorde det samme.

en gang når me hadde holdt på sånn en stund og det var "min tur" til å springe etter ho, sto hu plutselig med den størte kniven me har i hånden. eg missta kontrollen helt, for eg blei faktisk veldig redd, og bare sto der og skreik, meget høgt. ho fekk panikk, slapp kniven og låste seg inn på badet. eg såg vell litt små gal ut der eg sto og hylte til taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lissi32

Jeg er ikke fysisk når jeg blir sint, men en gang skulle jeg vise hvordan det var å være sammen med en som slår på ting når han blir sint. Jeg var full og fly forbanna!!!!!!!! Jeg sparket flere bulker i bilen på hver side, var min bil. Kjørte albuene i vinduene for å knuse dem, eneste som ble knust var albuene.

Gud så deilig det var der å da, å få ut litt frustrasjon og sinne. Men bilen var en evig påminnelse for den natta, og årsaken til at jeg var sint.

Solgte den etter 6 mnd.. eller ga den bort omtrent. Ikke ødelagt noe før eller siden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Denne tråden er bare skremmende.

Menn slår kvinner, sier amnesty. Jau..

Fins krisesenter for menn også :fnise: Vel nå er jeg 158 og samboeren min 190, så jeg har ikke så mye å stille opp med, han snur meg på hau før jeg vet ordet av det :ler:

Men at noen menn får juling hjemme, hersker ingen tvil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en episode med min mor. Jeg var vel rundt 14-15 år gammel, satt på stuen og spiste pølse i brød, med masse ketchup. Vi hadde en halvveis åpen kjøkken/stue-løsning, der hun stod i åpningen og var "nebbete". Nå var hun jo mest sannsynlig ikke det, men hva vet vel en 14-åring...

Det endte i alle fall med at jeg slengte pølsen etter henne i villt sinne, og det var ketchup over alt! Vegger, tak, teppegulv, møbler.. sofa! Hun ble helt stille i omtrent 5 sekunder, før nebbingen bare ble verre (merkelig nok..). I mangel av noe annet å kaste slengte jeg i vei vannglasset, som da gikk i 1000 biter.

Men da var det slutt. Ble en lang kveld på rommet, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg kastet en gang en brøddeig etter en eks som stadig klagde over mine husmoregenskaper, det dumme var at jeg måtte lage en ny brøddeig etterpå.

En annen gang drev jeg også på med husarbeid da han sto og klagde og sutret over meg og mente at jeg skulle gjøre alt husarbeidet, samt det meste med barna fordi jeg ikke tjente penger, men "bare" gikk på skole. Mens han sto der og sutret, kostet han smuler på gulvet og slapp noe søppel som han hadde i hendene ned på gulvet, da jeg ba ham å kaste det i søppelboksen, sa han: "i dette huset er det så rotete uansett siden du aldri gjør noe, at det ikke merkes".

Da eksploderte jeg, tok en 2,5 kg melpakke og sa "åh.. men da kan jeg også bare strø ting rundt meg jeg også... bare se her!" ..og strødde et fint lag mel utover hele første etasje, så stormet jeg opp på soverommet og la meg til å sove. 3 timer etterpå ble jeg vekket av eksen som hadde vasket og støvsugd alt melet og ba meg om å slutte å være så sint på ham. I tillegg hadde han lagd vafler.

...men han fortsatte å klage på at jeg var lat og var et dårlig husmoremne i mange år...

Jeg har forresten gjort andre ting også men det er så lange og omstendelige historier med stor grad av utspekulerte "uskyldige" måter å få menn og en elskerinne til å ta konsekvensene av det de hadde gjort. Har b.l.a. tvunget en elskerinne til å sitte gratis barnevakt (ungene kjente henne godt fra før) med argument om at jeg hadde sittet hjemme og passet ungene så hun og eksen kunne kose seg, så nå var det hennes tur til å passe dem mens jeg hadde det moro (eksen var bortreist på jobb). Hun satt barnevakt (antagelig i redsel for ytterlige konsekvenser og/ eller skam), og jeg dro på nachspiel til kl. var 8.00 om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har forresten gjort andre ting også men det er så lange og omstendelige historier med stor grad av utspekulerte "uskyldige" måter å få menn og en elskerinne til å ta konsekvensene av det de hadde gjort. Har b.l.a. tvunget en elskerinne til å sitte gratis barnevakt (ungene kjente henne godt fra før) med argument om at jeg hadde sittet hjemme og passet ungene så hun og eksen kunne kose seg, så nå var det hennes tur til å passe dem mens jeg hadde det moro (eksen var bortreist på jobb). Hun satt barnevakt (antagelig i redsel for ytterlige konsekvenser og/ eller skam), og jeg dro på nachspiel til kl. var 8.00 om morgenen.

Haha, herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig sykt, kanskje, men mer et eksempel på kortsiktig tankegang under sterk frustrasjon: Sexnekt.

En gang jeg var skikkelig frustrert over noe typen hadde gjort, bestemte jeg meg i all stillhet for at han ikke skulle få seg noe på lenge. Han skulle få gå uten sex så lenge at han nesten eksploderte. Men etter et par dager var jeg så seksuelt frustrert at jeg ga blanke i hele forsettet mitt og heiv meg på han, og han hadde ikke merket noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

gutten jeg elsket jugde meg opp i ansikte i lengre tid, altså hadde han et forhold på si med meg. jeg hadde mistanke, men kunne like vel ikke tro det var sant. men en morgen da jeg voknet opp i armene hans mens det peip inn meldinger på mobilen hans bestemte jeg meg. etter vi sto opp la jeg igjenn min truse som var av det sexy slaget under dynen. vi hadde en god og flott frokost før jeg dro hjem til meg selv. den kvelden da jeg møtte han var han utrolig sur, furten og sint.

da skjønte jeg at nok hadde hat en krangel med ei jente som også trodde hun var den eneste.

fortelte han min teori, og da blei han ennå sintere, fordi jeg ikke bare hadde slått opp, men også ødlagt for han og den andre dama.

kvalmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars
gutten jeg elsket jugde meg opp i ansikte i lengre tid, altså hadde han et forhold på si med meg. jeg hadde mistanke, men kunne like vel ikke tro det var sant. men en morgen da jeg voknet opp i armene hans mens det peip inn meldinger på mobilen hans bestemte jeg meg. etter vi sto opp la jeg igjenn min truse som var av det sexy slaget under dynen. vi hadde en god og flott frokost før jeg dro hjem til meg selv. den kvelden da jeg møtte han var han utrolig sur, furten og sint.

da skjønte jeg at nok hadde hat en krangel med ei jente som også trodde hun var den eneste.

fortelte han min teori, og da blei han ennå sintere, fordi jeg ikke bare hadde slått opp, men også ødlagt for han og den andre dama.

kvalmt

Det var jo overhodet ikke sykt da, det var jo bare smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir egentlig aldri utagerende sint. Bortsett fra da ene kjæresten min var utro, da fløy jeg på ham. Men det ble liksom ikke ordentlige slag, bare sånn krakilsk "hundesvømming" på ansiktet hans.. hehe

Jeg ble heller veldig spydig, sånn at andre klikket i vinkel i stedet. Ene venninna mi ble så sint at hun sparket i veggen og brakk tåa og eksen forstuet hånda da han slo i veggen.

Nå blir jeg egentlig ikke sint i det hele tatt lenger. Kan ikke huske sist jeg kjeftet engang.

Endret av Ce'Nedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kranglet alt for mye med x samboer. trodde jeg var smart og nekta å krangle bare dro dyna rundt meg å prøvde å sove. funka jo ikke for hun hylte, skreik og slo. men jeg reagerte ikke, så hun sa at hun hadde vært utro. jeg sa at jeg skule kaste henne ut rive av henne klærne og låse henne ute. løfta henna opp og bærte henne ut. men hun begynnte å gråte så klarte ikke gjøre mer heldigvis.

hun hadde ikke vær utro da heldigvis. huff håpløst ble slutt ganske fortetter på pga krangling da. aldri mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien var på biltur og broren min og jeg satt i baksetet og kranglet. Jeg var vel ca 6-7 år den gangen. Jeg ble så sint på ham at jeg sparket ham i ballene - med tresko! Gjett om jeg fikk gjennomgå av mutter'n og fatter'n etterpå da.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke voldelig,har det mest i kjeften.

For noen år tilbake bodde broren min en stund hos meg.Jeg hadde vært i Hellas og hadde med en del kartonger røyk og sprit hjem naturligvis.Dro videre på ferie til vestlandet.Da jeg kom hjem var alt borte!!!

Min bror som da var frisørlærling hadde masse hårstæsj på rommet sitt.Jeg samlet sammen mye av tøyet hans og helte hårfarge,shampo,balsam,permanentsaker osv over alt. :sjenert:

Jo forresten så har jeg kastet en liten fillerye etter eksen i frustrasjon.Utrolig irriterende når de bare snur ryggen og går :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...