Gjest Skrevet 5. august 2007 #221 Del Skrevet 5. august 2007 Nå reagerer jeg bare med å kjefte, ta meg en røyk eller vaske rundt leiligheten i stillhet. Men jeg må si det mest virkningsfulle er å smelle med dører, eller vaske for da blir jeg ikke bare blid igjen, men det blir rent og pent også Må si du ikke er alene når det gjelder ryddinga.. Sambo og jeg krangla fordi han ikke gadd å rydde og jeg ble dritsint.. Pratet ikke med han på flere timer og over natta, men gud så pent og rent det ble hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 6. august 2007 #222 Del Skrevet 6. august 2007 Det sykeste jeg gjør under en krangel er å begynne å gråte og ikke kunne forklare meg. Ødelegger ikke gjenstander, bruker ikke vold, skriker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 6. august 2007 #223 Del Skrevet 6. august 2007 Om "diskusjonen" ikke går noen vei, så blir jeg stille og går å setter meg ved maskina til jeg får roa meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 6. august 2007 #224 Del Skrevet 6. august 2007 Stakk av fra eksen midt i en by jeg verken kjente, visste hvor jeg var eller kunne språket, og helt uten penger og mobil. Visste ikke engang adressen der vi leide feriehuset. Og det var natt. Ikke så smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #225 Del Skrevet 7. august 2007 He he har masse temperement selv, en gang dælja jeg en stol så hardt i gulvet at den ble ødelagt Og så smelte jeg døra så hardt igjen, at lista på døra ble ødelagt, jeg har også tatt en gaffel i hånda og kastet etter en person, ellers er det vanlig at jeg kaster klær og gjenstander i gulvet og hopper opp og ned hardt på gulvet og brøler høyt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. januar 2008 #226 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg var så forbannet en gang at jeg hev en joggesko gjennom balkongdøra og ut. Bodde da i tredje etasje. Og det var IKKE jeg som hentet den joggeskoen for den var ikke min :blunke: Barnslig? Helt sikkert, men du verden så deilig Jeg kneet en klassekamerat i utstyret hans en gang på videregående. Husker ikke hva vi kranglet om nå, men husker jeg ble veldig provosert. Dessverre for meg så bestekompisen hans dette. Han tok dermed å holdt meg fast mens han jeg hadde kranglet med slo meg i magen og spente meg hardt flere ganger i leggen. Han spente meg så hardt at jeg haltet resten av dagen, de så dette begge to og lo rått. Han avsluttet det hele med å gi meg en omgang med beltet. Så jeg kan nok trygt si at jeg fikk igjen. Jeg han jeg hadde kranglet med er venner den dag i dag, så alt ordnet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 21. januar 2008 #227 Del Skrevet 21. januar 2008 Det versta eg har jort i ein krangel, d må vær nå eg å ex'en krangla.. Så blei eg så sinte at eg tog capsen hans å hopte på an mens han såg på, åsså jekk eg ner ein plass der di solgte hamburgere så tog eg ketchup i capsen.. Så jekk eg jemm t an å rett inn på romme, så ga eg capsen t an å sa eg sko ha alle klenå eg hadde sjupt t an.. Heldivis så va eg ikje edru denne kvelden Eg fekk ikje klenå for å sei d sonn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #228 Del Skrevet 21. januar 2008 Den gangen mobiltelfonene var helt nye og :ler:kostet 20 000,- kastet jeg den utro kjærestens mobiltelefon ut fra balkongen i 3 etasje. Jeg måtte ut og plukke den opp, og fordi jeg fremdeles var sint og mobiltelefonen fremdeles hang sammen, kastet jeg den for sikkerhets skyld ut en gang til. Da var det ingen ting å plukke opp En annen gang tok jeg kjærestens jobb-bok med alle nummere, kontakter osv og la i badekaret og tente på. Det ble veldig mye røyk og jeg var redd for at naboene skulle ringe brannvesenet og var nødt til å spyle den etter hvert. Men et lite bål ble det! En annen gang fikk den samme kjæresten et glass vin rett i ansiktet på en veldig pen restaurant....før jeg takket for meg og spaserte pent og behersket ut... Da min tidligere ektefelle bedro meg med en av sine ansatte, troppet jeg opp på kontoret hans og hylte og skrek slik at det var klart for alle hvem som lå med sjefen! Hun ble sykemeldt i to måneder. Jeg har jo sagt at jeg ikke tolererer utroskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 21. januar 2008 #229 Del Skrevet 21. januar 2008 hmm.. jeg kastet et tomt påskeegg på min x en gang. men jeg pleier som regel å bli stille istedet for å bruke vold eller ødelegge ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #230 Del Skrevet 21. januar 2008 Det versta eg har jort i ein krangel, d må vær nå eg å ex'en krangla.. Så blei eg så sinte at eg tog capsen hans å hopte på an mens han såg på, åsså jekk eg ner ein plass der di solgte hamburgere så tog eg ketchup i capsen.. Så jekk eg jemm t an å rett inn på romme, så ga eg capsen t an å sa eg sko ha alle klenå eg hadde sjupt t an.. Heldivis så va eg ikje edru denne kvelden Eg fekk ikje klenå for å sei d sonn Det virker ikke som du er edru nå heller. Kan du ikke skrive så folk forstår? Eller er innlegget ditt bare ment for de som kommer i fra akkurat den samme plassen som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #231 Del Skrevet 21. januar 2008 Kranglet og kjeftet offentlig foran andre ute...og bare gått. Tatt med en tilfeldig flørt hjem som hevn mens samboer var hjemme...og stilt ultimatum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. januar 2008 #232 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg syns dette blir for dumt. Hva man gjør som barn og tenåring er en ting, men at voksne mennesker kan behandle sine partnere på en slik måte .. det finner jeg helt uforståelig. Dere kan jo spørre dere selv hvordan dere ville reagert, hvis det var deres partnere som behandlet dere på denne måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #233 Del Skrevet 21. januar 2008 Blir bare stum jeg når jeg blir sinna, men har det med å være sint leeeenge da. Kastet engang en tannkost (av alle ting) i et stort speil som vi hadde på gangen hjemme, da jeg var tenåring. Og klarte faktisk å knuse en del av det mener jeg var veldig sinna den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L79 Skrevet 21. januar 2008 #234 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg som trodde jeg kunne bli sinna.. Jeg er jo rene englebarnet i forhold! Må si at jeg har hatt det ganske morsomt gjennom tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 21. januar 2008 #235 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg kastet en tube sparkel på samboeren min i en heftig krangel midt i oppussingshelvetet. Og samboeren tømte en kartong juice i hodet på meg når han var fly forbanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catanova Skrevet 22. februar 2008 #236 Del Skrevet 22. februar 2008 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #237 Del Skrevet 22. februar 2008 Sykt var det vel ikke, men jeg dro til x-min og pælma han opPå en sto, klorte han i trynetl-ringte purken å ba dem hente han! Det skal sies at min x har gjort det samme mot meg gjennom mange år, nå turde jeg fordi det var venner av meg som satt der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 22. februar 2008 #238 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j25 Skrevet 22. februar 2008 #239 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kasta alle klærne til exen min ut vinduet engang jeg slo opp, jeg har ringt politiet for at de skulle ta en annen ex, men det ble ingen anmeldelse.. jeg trua livet på exen min fordi jeg fant han i senga med ei anna dame.. mot meg har jeg blitt trua med kniv, banka til blods og trua på livet osv.. dårlig valg i menn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. februar 2008 #240 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Hm, jeg blir litt skremt av en del av innleggene her. Jeg kan bli voldsomt sint når jeg blir sint, men jeg har stort sett klart å beherske meg nok til å ikke gjøre noe spesielt sykt i krangler med samboeren. Jeg skal innrømme at jeg har kjent trangen til å slå når jeg har følt at jeg har stanget hodet i veggen som verst, men det ville være utenkelig å gå over den grensen. Han har noen ganger kastet ting i gulvet, og det har vært litt komisk når det har vært småting, som en penn eller noe. En gang kastet han en metallbeholder i bakken uten å tenke seg om, slik at den nesten traff en bil. Da roet han seg brått ned. Men da jeg var yngre, gjorde jeg skade på inventaret hjemme ved et par anledninger. Jeg lagde bl.a. et ganske stort hull i dusjkabinettet på badet. Jeg var sint, og gestikulerte med dusjhodet, til min mor som stod og kjeftet utenfor baderomsdøra. Endret 22. februar 2008 av Frk Åberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå