Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort under en krangel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

"Verste" er vel å ta tak i kjæresten mens vi krangler. Jeg blir så bråsint at jeg ikke klarer å styre meg. Har også "slått" han sånn middels hardt et par ganger, så han sier han er redd for meg når vi krangler. Om det er sant eller om han bare prøver å slippe unna, vet jeg ikke. Han er typen som bare går når jeg prøver å snakke med han, eller bare nekter å svare. Utrolig irriterende, og jeg har prøvd mange forskjellige metoder for å få han til å snakke (sånne ikke-sinna metoder)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke voldelig jeg..Dvs. kan trampe i gulvet, men ellers ikke noe særlig. Jeg blir først skikkelig forbannet, hvor jeg da gråter og skriker, også roer jeg meg ned, for å gå ned til kjæresten for å prate om det.

Som regel sånn det foregår.

Det kjipe er at kjæresten min blir skikkelig kald og fæl når vi krangler... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det var mye rart i denne tråden, ja.

Det sykeste jeg har gjort er vel å skjelle ut personen jeg har kranglet med ordentlig. Ikke spesielt sykt, men ikke noe jeg er stolt av heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venetia

Denne tråden er så genial, mye morsomt her... Jeg vil ikke si jeg gjør noe sykt når vi krangler, kanskje slått hånden min i veggen hardt hvis jeg blir irritert osv. Ellers reagerer jeg ofte med å snu meg vekk og ligge stille en god stund før jeg gidder å snakke igjen. En gang holdt jeg på å dra hjem, men han stoppet meg også ble det bra igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg har en psykisk lidelse, så når jeg og sambo krangler forsvinner alle rasjonelle og fornuftige tanker rett til helvete. Det er veldig tilfredstillende å sparke til posene med flasker som står på kjøkkenet, lager masse lyd og ødelegger ingenting. Bøker og andre ting som ikke kan knuses flyr lett veggimellom. Jeg har slått ham et par ganger, men det får meg fort tilbake til fornuft igjen, jeg er den som blir mest sjokkert og ute av meg pga det. To ganger har vi begynt å "krangle" midt i byen, og da har jeg løpt fra ham.

En gang ødela jeg jublieums-kjedet mitt. Vi hadde kjøpt like anheng, eller laget i samme stil, men med forskjellig form. Først sleit jeg kjedet, og deretter brakk jeg anhenget. Jeg har aldri angret så mye på noe jeg har gjort noengang.

Jeg fikk nesten helt likt kjede til valentinsdagen, halvannen uke etterpå.

Min har gått gjennom mye med meg, men han vet om lidelsen min, og vet at jeg ikke mener halvparten av det jeg sier eller gjør når hodet mitt tar ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest «korttenkte» jeg har gjort under en krangel var å bære frøkna ut døren og legge henne i en snøfonn. Det var totalt umulig å komme gjennom hennes barnslige oppførsel, å kjøle henne ned litt virket svært logisk der og da. At det i seg selv ikke var så veldig modent kan så være, men vi lo av det begge to allerede mens det skjedde, så det hjalp oss å løse opp i stemningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Gjest milkyway

endelig fant jeg tidenes tråd igjen :-D

Kranglet på sykehuset da jeg skulle fjerne mandlene, og var så dopet ned på beroligende at døden var nær da han bare skulle ut av rommet og fikse noe. jeg sa han brydde seg ikke mer og kunne gå og fucke seg og dra til helvete og snøvle snøvle. STIKK JEG VIL ALDRI SE DEG IGJEN! Så gikk han, og da gikk jeg hylgrinende etter han med intravenøs-stativ for å få han tilbake :ler: han kom ikke tilbake før etter jeg var sløvet ned i koma :D

En annen gang (dette er for 2 uker siden, så ennå litt flaut) hadde han drukket seg til frekke-fylla, og slang så mye dritt at jeg sa "Nå ryker du snart!" og den siste kommentaren fikk meg til å se svart så jeg kastet playstationkontrollen rett i magen hans! han ba meg komme meg ut før han kvælte meg, så jeg gikk 3 og en halv km hjem til foreldrene mine i joggeklær og blodsprengt grinetryne :hoho:

Imens jeg var der, kan HAN føye til lista si:

Knakk mobilen min og playstation, kastet all søpla utover hele stua, altskittentøyet, qtips og sminkefjernerserviettter lå utover badet + klesstativet med mine klær pent veltet og dusjet i dusjen, og alle klærne våre kastet utover senga :-O

Glad vi er venner igjen nå, var noen pinlige dager etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: har hatt en sånn en jeg og milky! blir mye rydding etter sånne :P

jeg kastet en mobil telefon (de som fantes for 12 år siden)

i hodet på exen min...

han lå på sykehuset i 4 dager etterpå.... mamman hans kjefta på mag da gitt :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gærne altså!!

Min mann misliker meget sterkt å krangle, han tror det blir slutt bare jeg er en smule nebbete... Men har en mistanke om at hvis han blir sinna, da bør jeg ikke være der!!

Jeg er mer som en te-koker, koker og bobler og står i. Mens han er mer som en fyrkoker, tar laaang tid før han blir sint, men tipper at når den dager virkelig kommer så eksploderer han.

Tror forøvrig jeg har skrevet i denne tråden før, under annet navn. :)

JO! Vi kranglet over telefon fordi jeg syntes han var så treg med å sette igang med flytteprosessen til meg. Så "over telefon" kastet jeg forlovlsesringen og sa at da kunne bare blir der oppe i det møkkastedet han bor og råtne der for evig. JEG bodde tross alt i en storstad og det kunne han bare glemme!

Idag er vi gift og bor i en skikkelig storstad, ikke Oslo, hehe!

Ellers er jeg temmelig flink til å tolke alt som kritikk mot kropp, utseened, at jeg er dum.

Så en dag på kjøkkenet var jeg en smule (?) gretten og sulten og trodde han sa: Du må ikke spise igjen nå. (dermed kalte han meg indirekte feit og uten viljestyrke)

Jeg furter og er sur og lei meg. Etter noen timer så spør han hva i all verden jeg trodde han hadde sagt IDAG DA! Joo...det viser seg at han hadde sagt "Du er så deilig jeg vil ha sex med deg..."

ÅÅåå, da hadde jeg lyst å synke i gulvet. FLAU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway
:fnise: har hatt en sånn en jeg og milky! blir mye rydding etter sånne :P

jeg kastet en mobil telefon (de som fantes for 12 år siden)

i hodet på exen min...

han lå på sykehuset i 4 dager etterpå.... mamman hans kjefta på mag da gitt :flau:

Det kjipe var at han røyk avgårde med busskortet mitt til byen i raseri (jeg lajo igjen hele veska da jeg rømtetil foreldrene mine :ler: ) skulle roe segnedhos en kompis men fortsatte og være sint på alt og alle ute på byen og inn på glattcella med han :hoho: Så HVEM måtte rydde opp etter han siden hun skulle ha jentekveld?

(han er heldigvis ingen strategisk roter, jeg tok bare langkosten og skrapet alt sammen og kastet det og vasket gulvet, så var det like fint :)

Her om dagen hadde vi besøk av en som hadde med hunden sin, sånn skummel kamphund jeg ikke husker navnet på (vel, den heter candy,men den er ikke like koselig!) og kjæresten tullet med at han skulle slippe kaninene ut på gulvet til den i ca 5 min,så jeg brølte til slutt GI NÅ FAEN PÅ DEG og slang datamusa i gulvet!

...den kula til å rulle musa med er ikke lette å finne igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drittkjerringen

Eg og samboeren min hadde slått opp etter en god del år sammen, men bodde fortsatt sammen til en av oss fant ny leilighet. Vi var enige om at vi ikke sku gjøre noe med andre folk i mellomtida.

Joda, han går på fest 5 dager senere og når han kom heim att fant eg ut han hadde klint med ei på 16. Han var 33. Hadde en stor krangel og han gikk å la seg for å slippe unna. Eg var fortsatt sinna, og dyppa tannkosten hans i dass etter eg hadde gjort mitt fornødne. Ja, ekkelt.. Eg veit :sjenert: Men han var egentlig ikke særlig flink til dette med å bruke tannkost pga tannproblem så tenkte vel at han ikke kom til å bruke den uansett.

Så gikk det en-to dager før eg tilgav ham, vi blei sammen igjen og vi klinte. Sa han måtte kaste tannkosten og kjøpe ny, for eg hadde mista den på gulvet i badevannet etter en dusj. Det viste seg han hadde allerede brukt den, og det samme dagen vi hadde klint og hatt oss :spy: Så den fikk eg igjen gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig dette ja.

Jenter som prøver å stikke kjæresten sin med kniv, slår dem, knuser ting, etc. Dersom en mann hadde gjort det hadde alle de samme jentene her skreket " Dump han! Han er psykopat".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Herlig tråd!

Sykeste jeg har gjort var da jeg tok eksen min i å ha løyet voldsomt i en del månender (ymse utroskap etc... det ble slutt!) Han lå å sov da jeg kom ruslende inn på soverommet etter å ha funnet ut en del (drev litt reasearch da jeg følte meg relativt lurt.) Satte meg rolig og behersket ned på sengekanten og vekket han, la frem det jeg hadde funnet ut , stadig rolig og behersket (jeg har aldri noensinne vært så sint verken før eller siden, så dette krevde viljestyrke!) Han kunne ikke annet enn å innrømme og jeg ble så provosert av det idiotiske trynet hans som bare lyst "oj faen hun fant det ut...!" Deretter begynte jeg bare å le. Le hysterisk og vilt av han før jeg raste ut i stua, greip tak i nærmeste møbel som var en kontorstol og slang den vegg i mellom, brølte at jeg aldri ville se mennesket igjen og at han hadde å pakke seg ut før jeg kom hjem. Gikk deretter skrattende ut døra og dro på jobb. Utrolig deilig å bli så hysterisk til en forandring og bare la sinnet få fult utløp! (Fikk høre det var første gangen han var redd for meg - tilpass for slasken! :rope: )

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt satt ut av å lese om alle dere som faktisk slår kjærestene deres. Ser ikke ut som om noen reagerer på det heller, er visst helt akseptert det? Men om en gutt skulle skrevet det mange av dere skriver så hadde han blitt kalt mishandler med en gang. "Jeg kastet en bok etter kona mi, høhø, men denne gutten er med i angre management da høhø". Eller at han "kaster ting etter dama si og så ler etterpå fordi hun ble skremt (den "slasken")."

"jeg kastet en mobil telefon (de som fantes for 12 år siden)

i hodet på exen min...

han lå på sykehuset i 4 dager etterpå.... mamman hans kjefta på mag da gitt"

Ja det hadde vært hysterisk morsomt om en gutt gjorde det med dama?

Snakk om dobbeltmoral!

Bytt ut innlegga her inne med guttenavn/nick og du vil få inntrykk av en gjeng med konemishandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, det værste jeg har gjort etter en krangel er ikke noe voldelig, men likevel utrolig dårlig gjort. Etter en voldsom krangel med samboeren hvor vi gjensidig slo opp med hverandre, stormet jeg ut døren. Den kvelden gikk jeg ut på byen, og søkte bekreftelse hos en annen mann, for å si det på den måten. Jeg kom hjem på morgenen og la meg i sengen uten å dusje eller noe. Han våknet til, og la seg mellom bena mine for å ha sint sex med meg. Han holdt på en liten stund, før han fant ut at jeg hadde sæden til en annen mann i meg. Han ble rett og slett så satt ut at han begynte å grine.

Vi er ikke sammen idag, men angrer på at jeg kunne gjøre noe så følelsesmessig brutalt. Tror nok det kommer til å gå lang tid før han kan stole på en kvinne igjen, selv om jeg har bedt om unnskyldning for det jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattvette

Har vel egentlig ikkje gjort så mye sykt.

Slo sambo i magen ein gang (ikkje særlig hardt) i forbindelse med ein krangel og han ville roe meg ned med å holde rundt meg fordi eg var sinna/lei meg.

Smalt til to telysholdere som stod på bordet så de fløy til andre siden av rommet.

Har smelt bildør igjen så hardt eg bare klarte.

Eineste eg kommer på for øyeblikket..

Som oftest bare kjefter og banner eg noe jævlig, eller gir "silent treatment". Eg har humørsvingningene fra helvete :eeeh:

Endret av Nattvette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fix_*

Hormonfyllte galninger er dere. hihi, når man blir sinna, er det viktig å ikke la det gå ut over noe annet en den du er sint på.

JEg har aldri gjort noe slemt mot andre menensker når jeg har vært sint, men jeg har brukket hånda mi på 7 steder i et metallskap i miltæret en gang. Slått gjennom en tredør. MEn ellers er jeg så snill som jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. syke mennesker! Hva er det med jenter å hive ting ut av vindu??

Selv mister jeg besinnelsen skjelden, men når det først skjer er det alvor. Har lavt blodsukker om morgenen og har gitt dama et par lusinger når hun på død og liv skal vekke meg fordi HUN skal på jobb. :natti:

En gang brakk hun nesebeinet, skilleveggen i nesa er fortsatt skjev. hehe..

Det sykeste jeg har gjort var uansett da jeg ble så sint mens jeg kjørte bil, at jeg durte MIN EGEN bil rett i autovernet! Med overlegg! wtf?

Det ble dyrt :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...