Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort under en krangel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Rufsab

Smelling med dører er også effektivt.. helst 2-3 ganger med samme dør:

"Du er dum!" *Smelle med døra*

*Åpne døra på nytt*

"Dessuten er du teit og en idiot!" *smelle igjen døra på nytt*

*Åpne døra igjen*

"Du kan bare glemme ditt og datt" *Smell døra ekstra hardt igjen*

(Bruker ikke disse ordene altså, men dette forklarer hendelsesforløpet uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte spørre min samboer hva han synes det sykeste jeg har gjort er, svaret var:

* jeg ropte ut i en krangel: "og dessuten har du en forbanna liten tiss!"

* ga han buksevann :ler:

I tillegg har jeg et par ganger spyttet han i ansiktet og slått han.

Våre krangledager er over, alt er i orden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt veska på to (ukjente) menn, første gangen hadde jeg bare lommebok og litt sminke i den, så den ikke var så tung, men jaggu funka det!!

andre gangen var det en som skulle "ta" eksen min, så jeg (hadde lært, og hadde masse i veska!) tok veska og slo med all kraft rett i ansiktet på ham, to ganger. så snudde han seg og sa :"gjorde ikke vondt så.."

ellers har den ene broren min løpt ettre den andre med ei øks og kasta den i ryggen på ham... han hadde tjukk dynejakke heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har hatt ett svært turbulent forhold til en mann en gang..En gang helte jeg øl over han på et utested. Jeg ble kastet ut, og han for med mine venninner(overnattet også hos de). En annen gang rev jeg i stykker alle bildene av oss..jeg hadde det ikke godt med han, han ville bl.a elske med min venninne, og han truet ofte med å bl.a sette meg av på landeveien om vi var ute og kjørte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

...jeg ringte inn og sperret Visakortet og mobilen til en "venn" etter at jeg fant ut litt kjipne ting sånn mellom oss. Han var da på ferie i Spania. han fant aldri ut hvem, så ingen her må sladdre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg skal jammen meg printe ut svarene her, og bruke som attest! Jenter jenter, dere er jo gale!!! Slå, spytte og kaste ting :o

Jeg trodde jeg var ganske rolig, og det er jammen meg blitt bekrefta til gangs. I mitt forrige forhold der jeg ikke hadde det så veldig bra, pleide jeg å rømme når ting gikk meg i mot. Eller holde kjeft, det gode gamle "silent treatment", og det virka ganske bra når du har så mye å si som jeg vanlligvis har. Men jeg rømte i silkepyamas, juksepels og tøfler engang, i mange kuldegrader og snøstorm, i den naive tro at han ville komme og hente meg. Han gjorde det, men ikke før det hadde gått lenge nok til at jeg var døden nær av kulde og sinne :evil:

En annen gang varvbi på storbyferie, i en by ingen av oss kjente. Da krangla vi og jeg kombinerte de overstående metodene, først holdt jeg kjeft i ca 12 timer, før jeg sa at hvis du ikke sier unnskyld stikker jeg. Han ba meg dra til helvete, og jeg stakk 8) lovet og ikke komme tilbake før han ringte og sa unnskyld. Det gjorde han etter 8 timer. Jeg satt på kafé og var kokende sint!

Men i forhold til det andre som står her, er jo dette virkelig bare barnemat :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg gikk på barneskolen var det en gutt som var så fæl til å ta luen min, og kaste den over gjerdet. Jeg husker jeg ble så forbanna en gang, at istedet for å hente luen min så løp jeg rett etter ham, tok ham igjen og sparket ham alt jeg klarte midt i kneet med vilje der jeg visste han var operert nylig.. og jeg nektet å be om unnskyldning da læreren prøvde å tvinge meg. Er fortsatt godt fornøyd med den, han var en skikkelig plageånd.

På ungdomsskolen var guttene fæle til å tafse, legge hånda på puppen eller i skrittet. Jeg sparte lange negler, og de gjorde det bare én gang på meg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting tilo som jeg har gjort flere ganger.

Jeg har en tendens til å krangle i butikker, særlig kolonialer og f.eks Obs, IKEA, Maxbo m.m.

Desverre har sambo en tendens til å bare gå ut av butikken når det blir litt amper spenning. Han setter seg i bilen mesn jeg handler ferdig.

Et par ganger har jg klart å snike meg ut av butikken/senteret uten at han ser meg. Så har jeg gått hjem, med tunge poser i begge hendene.

Ofte har dette vært et godt stykke hjemmefra også.

Han sitter altså utenfor butikken og venter i et par timer, mens jeg går hjemover. Og da er det selvfølgelig fryktelig synd på meg.. med de tunge posene og den lange veien hjem. Og selvfølgelig sier jeg at jeg trodde at han hadde dratt fra meg fordi jeg ikke så ham utenfor butikken.

Jeg er slem :sjarmor:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvor jeg skal begynne...

-revet kjærestes t-skjorte i fillebiter

-fiket til søster

-bedt søster dra til h* og erklært at jeg ikke vil ha mer med henne å gjøre

-kastet ymse inventar på kjæreste

-helt øl på mange

-fiket til, helt øl på og dratt parykken av (trodde jeg lugget) en bekjent som hadde vært på karneval og jeg ikke kjente igjen og dermed trodde var en fremmed mann som gjorde narr av meg.

-pakket sakene mine og dratt hjem fra ferie uten å si fra til den jeg var på ferie med

-dratt hjem fra ferie, men sagt fra

-slått ned to fremmede menn som antastet meg

med andre ord, jeg har litt mer temperament enn mine omgivelser har godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kittykat, ikke innlogget

Glad jeg ikke er den eneste med et heftig temperament her :wink:

Det jeg har gjort er:

- tatt forlovelsesringen av meg og kastet den et eller annet sted i stuen. Fant den igjen.

- kastet klær på han

- kastet en gang et belte på han

- kastet en gang et litermål i kjøkkengulvet fordi han gjorde med så forbanna. Det ble ødelagt.

- Smelt veldig hardt med dørene

- bedt han dra en viss plass og aldri komme tilbake

- bedt han pakke tingene sine, komme seg ut døren og at jeg aldri vil se han mer

- dyttet hardt til han

- skreket og hylt til han og bryr meg ikke om naboen under eller over hører meg. Samme med dørene.

- kalt han en drittsekk

- kalt moren min en bitch og bedt henne dra en viss plass. Husker ikke hva vi kranglet om. Jeg var 18-19 år......

Mange hormoner som raser i heimen nå, så en skikkelig krangel nå og da har det blitt i det siste. Som oftest er det jeg som starter dem pga en bagatell....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev på den nymalte baderomsveggen at jeg hatet foreldrene mine +et par andre stygge ting med stor og tydelig skrift. Brukte sprittusj. Det må være det sykeste jeg har gjort. Samme kveld rømte jeg hjemmefra. Hehe, uff, det var den gang... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Må bare ta opp igjen denne tråden etter en heftig disputt med sambo tidligere idag.

Skulle egentlig be ham hjelpe meg å løfte svintung tørketrommel ned fra vaskemaskinen pga rengjøring.

Men etter å bli raaasende etter noe gjøken har gjort (Ja, jeg har grunn til å være forbanna! Nei, jeg har ikke roet meg ned enda!) bestemmer jeg meg for at jeg trenger f... ikke hjelp av den tosken! :sinna:

Tramper deretter ned på vaskerommet og løfter det tunge svinet av en tørketrommel ned fra vaskemaskinen... :o

Må legge til at jeg ikke er høyere enn 158, og i utgangspunktet ikke sterk.

Skjønner egentlig ikke at jeg fikk det til...hvertfall ikke uten å brekke ryggen eller miste tørketrommelen!!!!

Sambo virrer rundt der nede nå, og tror jeg har "jukset det til" på en eller annen måte!!! :hoho::hoho::hoho:

Jeg strammet overarmen, kikket ned på muskelen min og sa "Det er så deilig å bo i ett hus der det finns skikkelige muskler!". :sjarmor:

"Blitt HELT lesbisk nå eller...?" Kom det snurtfra sambo..........

:hoho::hoho::hoho:

Må legge til at han er neseten 2 m og velbygd!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, en gang hev jeg en lysestake... Var bare ment som en advarsel, ikke ment å treffe, og jeg traff ikke heller... søren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De gangene jeg blir sinnsykt sur er jeg som regel veldig beruset. Har feks stukket av med sambo`s sykkel i fylla et par ganger. Og for de som har prøvd å sykle i påvirka tilstand vet at det ikke akkurat er så veldig enkelt :ler: Presterte å sykle rett i lyktestolpen rett utfor vinduet på Burger King. Stupte over styret og lå der og så en smule forvirret ut. Kjente heldigvis ikke noe smerte (pga av all slalombrusen). Dritflaut-kom meg fort opp på sykkelen igjen og syklet videre. Et hundre metter etterpå klarte jeg å sykle på en mann (han var enda fullere enn meg...) som gikk og spiste kebab. Fikk hvitløksdressing utover hele meg og ble ikke akkurat i noe bedre humør etter dette :evil:

Men en god historie ble det da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest roselii

Jeg ble så sint på mannen min at jeg kastet et middagsfat med kjøtt og ris i veggen...å gud å risen klistret seg fast etterpå...

Ja, og det var jeg som måtte vaske etter mitt spetakkel :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vetinari

Morsomt at dere er stolte over å ha gjort ting som jeg ville blitt slengt i fengsel og fått "psykopat" på rullebladet om jeg hadde gjort det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
Gjest Anonymous

og folk sier at menn er voldelige?

etter og ha lest igjenom så virker det jo ikke som kvinner er noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...