Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort under en krangel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er ganske flink til å holde meg rolig. Blir utrolig sint så fort noe skjer, men hvis jeg ikke gjør noe innen 10-15 minutter så roer jeg meg ned uansett.

Såklart, mobilen har nå gått i veggen et par ganger, smelling i dører kan jeg liksom ikke siden jeg bor i leilighet med bare to dører + utgangsdør. Men jeg kan bli utrolig sint og går ting for langt så er nok hevn en fin ting for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og kjære hadde en kjempekrangel når jeg var et høygravid hormontroll uten like! husker ikke hva vi kranglet om, men sikkert at han rørte i spagetti-sausen med feil redskap, eller noe... vi har aldri kranglet om noe alvorlig, nemlig.

ihvertfall så sprakk jeg, og slo han med all kraft i ryggen.

etterpå skammet jeg meg så utrolig. kunne ikke fatte hva jeg hadde gjort, og satt taus i sofaen i mange timer...

til slutt ba jeg hikstende om unnskyldning, og sa at det var det verste jeg hadde gjort noensinne, og at jeg skammet meg skikkelig.

hvorpå han svarer... "milla, hva er det du snakker om??"

"at jeg slo deg, vel!"¨

"du har da for helvete aldri slått meg! åh... mener du det dasket...?" så holdt han på å le seg ihjel, og sa at jeg tydeligvis overvurderte min egen styrke noe voldsomt... :sjenert:

Endret av milla-mor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

En gang vi hadde kranglet så skulle han bare gå. Jeg ble så sint og fortvilt at jeg sprang etter han, hoppa opp på ryggen hans, holdte meg fast med armene rundt halsen og bena rundt magen. Så kom jeg til meg selv mens jeg hang der, å lurte på hva jeg liksom skulle gjøre der da? Det samme lurte han også på. Så begynte begge to å le, det var bare skikkelig dumt. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
En gang vi hadde kranglet så skulle han bare gå. Jeg ble så sint og fortvilt at jeg sprang etter han, hoppa opp på ryggen hans, holdte meg fast med armene rundt halsen og bena rundt magen. Så kom jeg til meg selv mens jeg hang der, å lurte på hva jeg liksom skulle gjøre der da? Det samme lurte han også på. Så begynte begge to å le, det var bare skikkelig dumt. :legrine:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Vi ler enda godt når vi kommer på det. :ler:

Minner meg om en jeg kjenner som midt i et raserianfall kaster i gulvet det hun tilfeldigvis holder i hånden. Dessverre var ikke dette en kjempedyr vase eller noe tilsvarende som gjør at vi skvetter idet gjenstanden treffer gulvet, men en tannbørste som attpåtil forsvinner under sofaen. Ikke mye understatement i den, nei. Det var også nokså pinlig for henne at hun måtte krype under sofaen for å lete etter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den mest fantastiske historien i denne tråden, er hun som rev ut siste siden i boken han leste i! :hoho: Jeg lo så jeg grein! :hoho:

Jeg begynte nesten å gråte av hun som ødela bamsen han hadde fått når han ble født, og jeg fikk vondt langt inn i sjelen av han som ødela livet hennes så kraftig at hun sliter med alvolig depresjon og rusproblemer og ikke kan ta vare på seg selv, så hun må bo hos sine foreldre.

Ellers har jeg en del svin på skogen selv, som jeg ikke er så stolt av... :sjenert::plystre: Det dyreste jeg har ødelagt, var mannen min sin laptop, men da fikk jeg sjokk, trodde det skulle mer enn et lite slag til :overrasket: , og begynte å gråte så mye at -han- måtte trøste -meg- :roll::sjenert: Det var egentlig verre, for da fikk jeg enda mer dårlig samvittighet... :sjenert: Den trengte å kasseres uansett, men kanskje ikke helt sånn...

Ødela også en bakebolle, og det har irritert vettet av meg hver gang jeg har skullet bake... :sur: Men nå har vi kjøpt noen nye veldig fine :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Jeg kranglet med eksen på et utested, kompisen hans blandet seg og drapstruet meg. Så sier han unnskyld etterpå, og eksen sier "TILGI HAN DA FOR FAEN HAN SA UNNSKYLD!!" så jeg blir forbanna og banker han opp helt til den barske vaktdama hiver meg ut. Der står jeg utenfor i 40 min og freser over at det var midt i uka og nattbussen kom ikke. Ble med eksen hjem (vi drev jo på så jeg kunne sove i senga hans) hvor han begynner å prøve seg på sex etter det der tullet, så jeg ga han et par på trynet før jeg sovna.

En annen gang slo jeg i stykker glassruta i døra da jeg egentlig skulle treffe tre-delen. :klaske: Ødelagt et par krakker har jeg også gjort, og en gang var jeg forbanna og skulle kaste et glass som (noe jeg ikke så) det var melk i. Fikk så klart melk over hele meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes forresten at alle mindre elskverdige utbrudd som omhandler utroskap, eller graviditet, er helt akseptable. jeg har aldri vært i et utro-drama, men som høygravid var jeg en snedig skrue...

husker en gang høygravide meg skulle til butikken, og reagerte på at mange folk så litt rart på meg. til slutt sprakk jeg til en eldre dame, og ropte "hva faen feiler det deg, jævla molbo?!"

det viste seg at jeg hadde glemt å ta på meg sko. dette var midt på vinteren... den stakkars molboen fikk så klart en unnskyldning, eller hundre, før jeg ruslet videre. det falt meg ikke inn å gå hjem etter sko først! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusepike

Jeg fant ut at kjæresten var utro og tennte på almanakken hans. Hele dagboken med alle jobbavtaler og alle telefonnummer i A4 format. Jeg skjønte det kom til å bli mye røyk og flammer og gjorde det i badekaret. Men brannalarmen gikk naturligvis og almanakken ble kastet ut av vinduet fra 4 etasje midt i Oslo... og jeg syns det var så pinlig at jeg snek meg ned og hentet den... det luktet røyk over alt da jeg kom opp igjen og naboen åpnet døren :fnise:

en annen gang gikk mobiltlefonen ut av vinduet. :mobil: Det var den gangen mobilene var helt nye rundt 1988 og kostet 20 000. Synd at det var tredje gangen det skjedde og han ikke fikk tilbake på forsikringen :ler:

En gang gikk bestemors gamle sølvbestikk som piler gjennom luften, gaflene bærer preg av det den dag i dag. Og en gang klippet jeg ermet av frakken til kjæresten fordi jeg hadde mast så lenge på at han behøvde ny frakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

En gang jeg var så innigranskauen forbanna på sambo(helt sikkert uten noen nevneverdig grunn....) tok jeg sats og skulle sparke i ryggen på lenestolen han satt i. Jeg presterte å skli på rya som lå på gulvet, og datt som en sekk. Sambo fikk totalt latterkrampe, og jeg ble om mulig enda mer sinna. Endte med at jeg satt på vaskerommet og spiste middag. :ler:

Etter denne episoden besvares ethvert utbrudd fra meg med: Skal du sparke meg nå? Pass deg!! Og sambo ler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Troika_*

Haha, som jeg har ledd av denne tråden.noe av det er helt hysterisk morsomt=) Hengsle av dørene, avføringsmiddel osv..

Jeg er rene engelen jeg i forhold. Har sittet å tenkt på hva det "sykeste " jeg har gjort, og det var vel at jeg rømte 50 meter fra huset til mamma og pappa når jeg va 5 år eller noe. Og jeg husker pappa sa: skal jeg smøre en matpakke til deg til å ha på veien? Da ble jeg enda mer sinna. Haha, for et artig syn. Ei lita tulle med ei leke koffert avgårde=P

Ellers blir jeg høylydt hvis jeg er sinna, eller denne silent treatment! Så kjæresten min lider ingen nød :)

Men må si meg enig i at noen av det jeg har lest er helt på jordet..=/ Å ty til vold, nei det synes jeg er skikkeilg ille altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig tråd, fint at noen tørket støv av den.

Jeg har nok vært voldelig men personene fortjente det big time.

På ungdomsskolen var to av guttene i klassen min besatt på å klå på oss jentene. Ikke bare det, de kom også inn i jentegarderoben for å prøve å rive av oss håndklærne vi pakket oss inn i.

ÉN gang var vi i bassenget og plutselig ble jeg befølt av et par hender under vann. Jeg tok tak i hårtorva hans og dro han opp og rundt slik at jeg fikk armen hans bak på ryggen og holdt den der til han gråt og ba om nåde. Han rørte meg aldri igjen.

Ellers har jeg revet ned gardinene og ødelagt dynetrekket på mine foreldres soverom fordi jeg urettmessig var beskylt for ett eller annet. Var vel 8-9 år da.

Har kastet vekkerklokken i veggen, tisset på lillesøster og "flyttet hjemmefra" mange ganger. Mamma ødela alltid taktikken min ved å vinke blidt farvel og ønske meg velkommen tilbake. :fnise:

Ei som gikk i klassen min lurte en av mine intetanende søstre til å forføre typen hennes. Det hadde vært slutt mellom dem og ingen visste at de var sammen igjen. Min søster var betatt av denne fyren og trodde selvsagt at han var singel og prøvde seg på han. De havnet til sengs sammen og da kom dama inn og "tok dem på fersken". Det var min søster som fikk svi, alle fikk høre om den "hora" som hadde prøvd å ta typen hennes fra henne og blabla.

Da jeg fikk høre om det tok jeg kontakt med henne og ga henne regel rett juling. Hun måtte også fortelle alle hvordan det hele egentlig hang sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:ler: Morsom tråd. Må komme med en egen historie også:

Da min søster var 10 og jeg var 13 år, var vi like travellt opptatt. Så mamma laget middag som vi spiste ca. 17.00. De som ikke var hjemme da, men på trening/øving etc - spiste oppvarmet middag som stod ferdig på en tallerken. En dag da jeg kom hjem og forventet å finne mine 2 poteter, kokte gulrøtter og 5 fiskepinner (som jeg likte meget godt...) - ble skuffelsen stor da de 5 fiskepinnene var redusert til 1. Da jeg oppdaget min kneggende søster som lo ertende tordnet jeg over, løp etter henne og gnidde inn en potet i ansiktet hennes... :sjenert:

Hun hylte og bar seg og løp gråtende til mamma, men mamma bare sa at dette fortjente hun. Da gikk sinnet mitt over... :fnise:

Nå reagerer jeg som oftest med å bli en stum østers dersom jeg blir sinna... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(...) Egentlig er det et tankekors at vi som jenter "får lov til" å slå - at det kanskje ikke alltid blir tatt like alvorlig i oppveksten som med gutter som slår. Greit at vi ofte ikke er så fysisk sterke, men jeg vet at gutter opplever det like ydmykende å bli slått osm jeg ville gjort. Vondt gjør det også.

Klart menn som er oppdratt til å aldri slå kvinner får et problem når ei dame begynner å slå. Han er jo delvis forhindret fra å forsvare seg, selv om han juridisk har sitt på det tørre.

Nå skriver jeg dette etter å ha lest litt over halve tråden. Foreløpig har jeg bitt meg merke i seks-sju handlinger som kunne hatt døden til følge. Nesten halvparten av historiene handler om skadeverk og legemsfornærmelse av en slånn grad at straffeloven ville kunne brukes om forholdene ble anmeldt. Mange kvinner tror de har carte blanche til å være utagerende bare sinnet bobler kraftig nok. Noen finner ut for seint at samfunnet faktisk ikke godtar mer fra kvinner enn menn. Selv om statistikk viser at kvinner slipper lettere fra rettsaker (snillere dommer og strengere beviskrav) kan dommen bli et faktum, med fengsel eller bøter i værste fall. Og etterhvert som norske kvinner blir mer og mer voldelige, blir også kravet om straffeforfølgning sterkere og sterkere. Så man tar jo en risiko da, ved ikke å kontrollere temperamentet.

Mange innlegg i denne tråden beskriver kriminelle voldshandlinger. De blir ikke mindre kriminelle eller "uskyldige" fordi man koketterer med det, og tilsynelatende rettferdiggjør dem.

Jeg vil for min del aldri akseptere voldsbruk over for mennesker eller andres eiendeler som en del av en argumentasjon, utløp for frustrasjon, eller til konfliktsløsing. Unntatt i selvforsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen voldelige damer her, lurer på åssen dere hadde reagert om det var mannen som hadde gått til angrep mot dere. hykleriske dere er ass.

jeg ødela mobilen min i dag.. hehe, min 5 mobil.

det ekleste jeg har gjort i raseri er vel å ta bæsj på en annen person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aldri kunne ha gjort noe mot sambo. Klapset til han for morro skyld fordi han enten har slått meg på rompa eller tullet med meg har jeg nok gjort, men som oftest blir jeg bare slengt i bakken da så hehe.. jeg får nok som fortjent uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Nå reagerer jeg bare med å kjefte, ta meg en røyk eller vaske rundt leiligheten i stillhet.

Men da jeg var yngre kunne jeg bite, smelle i dører, kaste barbiene mine så hardt jeg klarte i veggen eller rive av dem hodet. :ler:

Jeg og eksen min krangla masse og vi stod ofte og skrek til hverandre, og jeg har ved to anledninger fiket til han (da fortjente han det virkelig også)

Men jeg må si det mest virkningsfulle er å smelle med dører, eller vaske for da blir jeg ikke bare blid igjen, men det blir rent og pent også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...