Suzy Skrevet 7. juli 2003 #21 Del Skrevet 7. juli 2003 Som høygravid var vi borte på besøk og endte opp i en lei situasjon. Jeg ble rasende og gikk først hjem. Hjemme ville jeg låse ham ute fra soverommet, men det var noe galt med døra, så den lot seg ikke låse fra den siden. Sint som en tyrk og gravid i åttende måned hektet jeg ned soveromsdøra og badedøra - byttet dem om slik at soveromsdøra lot seg låse og la meg. Den som har prøvd å hekte ned ei slik massiv dør alene - og få den opp på hektene igjen skjønner hvor sint jeg var... :oops: Suz 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 7. juli 2003 #22 Del Skrevet 7. juli 2003 Tja. Litt av hvert... - Hev den nye mobilen min til mange tusenlapper så langt jeg bare maktet fra verandaen. - Knust tre ruter på bilen min. - Slo hånden min tvers gjennom døren hos mine foreldre. - Stukket utenlands uten å si fra til en kjeft hvor og når. - Sloss så tenner, blod og ben har fløyet...hev en fyr ned en trapp etter å ha gitt ham noen lusinger. Dette skjedde på en fest hos en kompis av meg, jeg og en venn kom inn på et av rommene, der var denne fyren i gang med å tvinge seg til sex hos en veninne av oss. Jeg klikket litt da han ba oss om å komme oss ut, vi hadde visstnok ingenting med det... - Hevet tastaturet til pc'en ut vinduet. - Gått fra Os til Paradis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 7. juli 2003 #23 Del Skrevet 7. juli 2003 1. Kasta en saks tvers over klasserommet i retning min plageånd (han var litt forelsket, da, det var ikke jeg ) Den ble stående med spissen godt boret ned i pulten til fyren (det var sånne myke håndarbeidspulter...) I 6. klasse. :evil: 2. Klaska min egen hånd HARDT i sengegjerdet - ble blå og hoven på hele håndleddet... Var desperat og sint på kjæresten - 12 år siden. Burdet vel kvalifisert til innleggelse... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa Skrevet 7. juli 2003 #24 Del Skrevet 7. juli 2003 Kastet en flaske etter xèn.(den tia Cola-flaskene var av glass, vel og merke)Han fikk den i foten og jeg måtte be om unnskyldning. Min samboer har pakket bagen min X antall ganger. Jeg har sluttet å gå på den! Min venninne tar kaka: -Hun kastet en TV UT vinduet etter samboeren sin (de bodde i 2. etg)(hun bomma) - Hun ble arrestert av Politiet i byen etter barrunde med samme mann. Da satt hun oppå ham utenfor Burger King og var i ferd med å presse det siste pust ut av ham! (Politiet måtte brakke fingrene hennes løs fra halsen hans) Snakk om anger managment disorder! Ps: de ler begge av det nå når de "har blitt voksne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #25 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg kastet forlovelsesringen i do og trakk ned, mens sambo sto og så på. Desverre forsvant den ikke, så jeg stakk hånda ned i doen, tok den opp, pakket den godt inn i dopapir og slengte den nedi igjen, så trakk jeg ned. Da forsvant den. Min sambo var lang i maska 1. jag kasta den, og smilte hånlig når jeg tok den opp igjen, men når den forsvant for godt mista han fullstendig maska og furta i lange tider. Er ikke i det forholdet lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. juli 2003 #26 Del Skrevet 7. juli 2003 Og jeg som trodde jeg var ILLE. Denne tråden skal jeg stolt vise til samboer jeg blir jo rene engelen i forhold til dette Litt sjokkert er jeg tross alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. juli 2003 #27 Del Skrevet 7. juli 2003 Ser ut til at jeg også er rene engelen. Kan si mye dumt, men GJØR lite. Har knust noen glass en gang for lenge siden, det er vel det hele. Nå er jeg i et forhold der vi begge er flinke til å stoppe før krangelen blir for barnslig, også ler vi bar litt av oss selv. Det er deilig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #28 Del Skrevet 7. juli 2003 Ja jeg og trodde jeg var ganske ille, men i følge denne tråden så er jeg ganske så snill tror jeg. Jeg har begynte å bli mer og mer lik faren min, og han har et temperament uten like. Hvis pc'en hans er litt treig eller lignende, slår han i bordet og banner og skriker ( og gud så tåpelig å stå å se på) men nå har jeg begynt på samme måte. Hvis jeg ikke får til noe på pcen eller lignende etter å ha prøvd 3 ganger, flyr det som regel en kulepenn gjennom rommet eller lignende..mens jeg småbanner. Samboeren sitter bare rolig og bedagelig og sier jeg må beherske meg.. Da blir jeg jo bare enda mer forbanna.. :evil: Ellers så blir det til at jeg smeller i dører hvis samboeren og jeg har krangla. Også har jeg kasta mobilen min så hardt jeg bare kunne i gulvet. Hele dr##### datt fra hverandre. Jeg var ganske hissig i oppveksten også. Jeg ble veldig mye mobba, og hadde nok litt ekstra raseri innabords nettopp pga det. En gang stakk elghunden vår av gårde, og jeg skulle da få tak i henne igjen. Men en gutt som var 3 år eldre enn meg prøvde å hindre meg i veien. Jeg ble så forbanna at jeg slo han rett ned, og fortsatte å lete etter bikkja. Også har jeg gitt den største gutten i klassen skikkelig juling mens hele klassen og læreren stod å så på. Da var jeg så lei og sint at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Når jeg var ferdig hylgrein jeg...Men jammen slutta han å erte meg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 7. juli 2003 #29 Del Skrevet 7. juli 2003 *rødme* jeg gjemte engang en krabbeklo i ex'ens bil......... resultatet var at han måtte kvitte seg med bilen. ......min nåværende samboer (og tilkomne ektemann) har fått oppleve å få cd-spilleren stappet med Spaghetti Bolognese........... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. juli 2003 #30 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg trodde jeg var gæærn, jeg som har kastet mobilen min hardt i bakken og "knuffet" litt i ny og ne. Resultatet er at sambo innimellom skvetter når jeg skla kose på han, og det svir i hejrtet. :cry: Mye artig lesning her, men tror man skal være litt forsiktig. Mye av dette hadde IKKE vært ok om det var menn som hadde gjort disse tingene..... Er det ok når det er damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 7. juli 2003 #31 Del Skrevet 7. juli 2003 Jøss, dere er jo gærne :o :o Jeg tror ikke jeg har gjort noe "sykt" under krangel. I min "ungdom" kunne jeg bli LYN FORBANNA, men jeg holdt meg vel mest til kjefting, hyling og kanskje smelling med dører og telefonrør En gang ble jeg faktisk så sint at jeg ble fysisk dårlig, og måtte kaste opp (så egentlig er jeg kanskje den eneste her som virkelig har gjort noe "sykt" i sinne, he, he) Nå er jeg en særdeles fredelig sjel, som etter sigende blir alt for LITE sint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #32 Del Skrevet 7. juli 2003 Mye artig lesning her, men tror man skal være litt forsiktig. Mye av dette hadde IKKE vært ok om det var menn som hadde gjort disse tingene..... Er det ok når det er damer? Nei det er så absolutt ikke mer akseptabelt når det er damene som gjør dette. Ingen tvil om dette. Jeg vet at det jeg gjorde mens jeg vokste opp var feil ( altså ved å banke opp endel gutter), men i mitt tilfelle hadde jeg tilslutt ikke noe valg. Både jeg og mine foreldre og læreren gjorde alt for at mobbinga skulle ta slutt- foreldremøte-klassemøter osv osv osv, men jeg ble mobba hver eneste dag, og for å få fred måtte jeg slå. Synd, men sant. Men jeg støtter ikke damene som slår mennene eller lignende noe mer enn når mennene gjør det mot damene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 8. juli 2003 #33 Del Skrevet 8. juli 2003 :o Jøss.. Det er utrolig hva man gjør når temperamentet tar en! Vel.. Jeg har et sinnsykt temperament.. men det værste jeg har gjort var da jeg var 6-7 år og vi bodde i hybelleilighet. I samme huset var det en gutt på min alder. Vi hadde hund. han tok med hunden opp til seg (det var sånn at vi kunne gå opp en trapp, så rett inn i stua deres). Jeg var alene og ble rasende fordi han visste at han ikke fikk lov. Det endte med at jeg sparka i glassruta i døra slik at den gikk i tusen knas og jeg stod og hylgrein med glassprått i foten Han tok aldri bikkja opp til seg igjen! En gang slo jeg til en kar med flathanda. DA var jeg sint!!! ...og full :oops: Jeg og min samboer krangler sjeldent. Han er roligheten selv (som regel. Hvis han blir sint, så blir han skikkelig sint, og da blir jeg redd). Det er som regel jeg som smeller med døra eller trasker ut uten å si noe for å kjøle meg ned Deilig å ikke krangle mye :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. juli 2003 #34 Del Skrevet 8. juli 2003 Nå har samboer sett tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 8. juli 2003 #35 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg bruker kjeften, og så tier jeg til jeg ikke er sinna lenger, smeller litt i dørene også. Har lært å beherske sinne mitt med årene-men før.... :D I tenårene knuste,kastet, sparket, hylte jeg osv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #36 Del Skrevet 8. juli 2003 :o Gærninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marble Skrevet 8. juli 2003 #37 Del Skrevet 8. juli 2003 Helte et stort glass med vann over hodet på min daværende type på nyttårsfesten for et par år siden. Folk syntes nok jeg var litt rar... Et par år etter dette klorte jeg samme fyren til blods utenfor utested, vaktene like ved turde ikke gripe inn. Det endte med brukken ankel for meg.... Vi er forresten ikke sammen lenger, gikk på helsa løs!!! En annen gang flyttet jeg på dagen over veien fra de jeg delte leilighet med, fikk nok!! Ellers blir det hyling og skriking, smelling med dører og ofte litt grining på slutten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #38 Del Skrevet 8. juli 2003 Kom på en ting jeg gjorde når jeg var rundt 5-6 år og ble skikkelig sint.. Jeg kom hjem til tomt hus. Mine foreldre var borte og døra var låst. Jeg ble så sint så jeg rev opp absolutt alle plantene mamma hadde planta i blomsterbeddene rundt omkring i hagen.. Det viste seg at de var en snartur på butikken som lå 100 meter bortenfor.. De hadde nok håpet jeg ikke skulle komme hjem mens de skyndte seg dit:ler: og de ble ikke så altfor blide når de kom tilbake heller akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anynym nå.hehe Skrevet 8. juli 2003 #39 Del Skrevet 8. juli 2003 Huff.. Har vel endel temperament når jeg tenker over det. Har : Kasta mobilen min av all kraft i hodet på samboeren min (og så løp jeg og låste meg inn på badet etterpå, mens han rev ned hattehylla) Kasta saftglass i ansiktet på han Neglene mine ble tvangsklippet eb periode fordi jeg klorte han Kasta mobilen hans i veggen så den ble ødelagt Dratt han etter håret vekk fra playstation (han er fryktlelig hårsår) for at han skulle hjelpe til med husarbeid (han har blitt flinkere etter det) Kasta alle klærne hans som lå på gulvet ut i snøen + noen klesplagg til og så har jeg gått i slaskete joggebukser en uke for å demonstrere over at han alltid ruslet rundt i arbeidstøy (han er snekker) Hehe, det er evl det som har virket best tror jeg. Nå er det dusjing og klesskift for han hver dag etter jobb. Sjkønner ikke at han golder ut? Har heldigvis blitt roligere etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #40 Del Skrevet 10. juli 2003 Mye kasting, smelling og slåing her... Jeg har smelt mye med dører også, og et par kjærester har fått seg en "vinge", men det "sykeste" må vel være da jeg var 16 og kjærestens mor mente jeg burde gå med BH. Jeg tror det var godt ment fra hennes side, men jeg ble dritsur og lyn forbanna, løp ut med kjæresten i hælene. Husker ikke helt hva jeg skrek, men da vi kom ut i veien dro jeg opp T-skjorten og hylte "Se! Din mor har rett. De er stygge!!!!!". Nabogutten sto med vidåpne øyne, jeg ba ham dra til helvete og løp grinedne hjem. Dette var vel en blanding av sinne og sårethet, men sånn er det vel ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå