Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2003 #1 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg var så forbannet en gang at jeg hev en joggesko gjennom balkongdøra og ut. Bodde da i tredje etasje. Og det var IKKE jeg som hentet den joggeskoen for den var ikke min :blunke: Barnslig? Helt sikkert, men du verden så deilig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 5. juli 2003 #2 Del Skrevet 5. juli 2003 -En gang for mange hundre år siden, knuste jeg en gitar mot skallen til en fyr.-Han overlevde. Ps.- er meget fredelig nu for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. juli 2003 #3 Del Skrevet 5. juli 2003 Det sykeste jeg har gjort..... Er nå egentlig ganske snill, jeg, da... (later som iallfall ) Jeg har gjort mye rart, men jeg har èn gang sparka til en fyr midt i, det var en krangel i fylla med en ex da jeg var 16år.... :oops: Husker ikke engang hva krangelen gjaldt, men jeg husker det ble definitivt slutt den natta Han var ikke særlig snill med meg, forstås..... (og ikke jeg med ham tydeligvis) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 5. juli 2003 #4 Del Skrevet 5. juli 2003 Det sykeste jeg har gjort, er mot eksen.. Var sur på han, sto med kniv i hånda..og plutselig hadde jeg kastet den.. midt i leggen på han... Har temperamentsproblemer :blunke: Ble heldigivs ikke noe alvorlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 5. juli 2003 #5 Del Skrevet 5. juli 2003 Dette er FLAUT, men ok. For maaaaange år siden, i slutten av tenårene tok jeg ned sånne små klipsrammer fra veggen i mitt barndomshjem og hoppa på dem. Ikke lenge etterpå, i min første leilighet knuste jeg mine egne parfymer mot gulvet på badet. Unødvendig å si at jeg var jeg som fikk svi mest, for stanken hang igjen i flere uker. Blir ikke virkelig sint lengre. Det hender faktisk at jeg ønsker at jeg kunne opparbeide litt mer aggresjon. Men det er ikke noe der... Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #6 Del Skrevet 5. juli 2003 Glad jeg har sånn boksepute-ting. Men husker for en tid tilbake, jeg tok ut alle tallerkene av skapet, og slang dem rett i bakken. :oops: Husker ikke helt hva det gjaldt, men var jeg som måtte svi, jeg som måtte rydde opp alt sammen. Og jeg klarte å klore opp en ex med en gaffel. Men jeg har blitt bedre ... Og er ikke så ofte jeg blir SÅ sinna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 6. juli 2003 #7 Del Skrevet 6. juli 2003 jeg hadde skikkelig hormonkaruseller under svangerskapet og det verste jeg gjorde under en krangel;tror jeg... , var å knuse noen tallerkner og stikke av med bilen hans... :oops: men jeg kom tilbake med den etter en kort tid...hehehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 6. juli 2003 #8 Del Skrevet 6. juli 2003 Helte en full melkekartong over hodet hans en gang, kastet stein etter bilen.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #9 Del Skrevet 6. juli 2003 Har knust tallerkener og en mugge - og i meget yngre år spyttet jeg... :oops: Ikke noe av dette med min nåværende. Men smelle dører jeg kan fortsatt. Håper jeg aldri vokser av meg det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. juli 2003 #10 Del Skrevet 6. juli 2003 I min tenårings rettferdige harme tok jeg med meg soveposen og la eg på gulvet i det uferdige nye huset vårt.Ville IKKE ligge under samme tak som mor! Hva vi kranglet om? Har ikke peiling! Ellers så trakk jeg engang i de tider også kniv mot lillebroren min(mesterplager), men jeg klarte å besinne meg... Heldigvis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2003 #11 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg river nd ting med jevne mellomrom. Jakker og puter og ting på bordet. Føler meg umiddelbart skikkelig dum og blir ennå sintere . En periode hadde jeg stor glede av å legge alle klærne mine i kofferter og bag-er med stø kurs for døra. Ble alltid stoppet og smisket med. I mitt forrige samboerforhold skjedde dette rimelig ofte, ettersom det var hans leilighet og det ikke var aktuelt å kaste ham ut. Har nok ikke gjort noe skikkelig sykt noen gang. Stort sett ender det med at jeg kjefter gutten huden full og drar frem alle dumme og utrettferdige ting han har gjort gjennom 6 år. Dessuten drar jeg frem alle hans "dårlige sider". Andre ganger setter jeg meg rett ned på gulvet og SKRIKER. En blanding mellom ukontrollert sinne og hylgrining. Stort sett helt uten grunn . Noen ganger blir begeret bare fullt. Smelling med dører er også effektivt.. helst 2-3 ganger med samme dør: "Du er dum!" *Smelle med døra* *Åpne døra på nytt* "Dessuten er du teit og en idiot!" *smelle igjen døra på nytt* *Åpne døra igjen* "Du kan bare glemme ditt og datt" *Smell døra ekstra hardt igjen* (Bruker ikke disse ordene altså, men dette forklarer hendelsesforløpet uansett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 6. juli 2003 #12 Del Skrevet 6. juli 2003 Kastet en krakk etter broren min da vi var mindre :oops: , den traff heldig vis ikke han(da hadde ikke hatt noe hode, eller var det det den gjorde??) . Han kom inn på mitt rom 10000 ganger om dagen for å si: HEI! Ikke rart det kokte etter at han hadde vært der 9999 ganger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. juli 2003 #13 Del Skrevet 6. juli 2003 Vel....det er desverre mange ting å velge mellom, men - jeg ble så sint en gang (uhmm..1 år siden) *hehe* at jeg hoppet på syntesiseren med klogger...Oh! Hey og hå!... :oops: Min egen var det og...dumme dumme meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 6. juli 2003 #14 Del Skrevet 6. juli 2003 Dette er 4 år siden, da var jeg 19-20 år. Da ble jeg så sinna at jeg slo kjærsten med en jakke eller genser. Husker ikke. Men det var egentlig komisk etterpå da. Men ikke der og da. Det var slutt mellom oss og han tok med seg en kamerat for å levere tinga mine. Da ble jeg så sinna og vi kranglet. Det var grunnen til at jeg gjorde det. Men begynte å hylgrine etterpå da han dro igjen. Det er det eneste jeg kommer på som jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nå Skrevet 6. juli 2003 #15 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg var så sinna på min daværende en gang at jeg .... tok nøkkelen til hans leilighet av mitt nøkkelknippe og kastet nøkkelen ut av vinduet i blokka ( fra 9 etasje) Tror ikke jeg trenger å fortelle hvor sinna han ble ... Det var mørkt ute og det regnet og jeg var ute og lette i mange timer. Fant den aldri, og fikk heller ingen ny nøkkel ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 6. juli 2003 #16 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har også gjort mye dumt - har masse temperament. Samboeren min hadde kjøpt en ordentlig fin gave (kunst), og var veeeldig stolt da han overrakte den. Under en krangel, kaster jeg den ut av vinduet så den knuser. Jeg har også ødelagt en mobiltelefon og to gensere :oops: En annen gang kastet jeg en tallerken med fiskegryte på sofaen... Det er merker enda! Jeg har også prestert å kaste alle klærne utover gulvet, og truet med å flytte. Vi har vært sammen siden vi var 16, så det har roet seg nå. Heldigvis. Må visst bare kjefte og smelle litt av og til jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 7. juli 2003 #17 Del Skrevet 7. juli 2003 INNI GRANSKAUEN DERE MÅ BEHERSKE DERE! *Sjokkert* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. juli 2003 #18 Del Skrevet 7. juli 2003 Hormonelle jenter er ikke til å spøke med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. juli 2003 #19 Del Skrevet 7. juli 2003 :o det verste jeg har gjort var å kaste mobilen(min egen) i gulvet så dekselet knuste. Som regel så kaster jeg no ei gulvet eller veggen som ikke blir ødelagt. Blir veldig sint når jeg slår meg e.l, da slår jeg gjerne i veggen eller tramper hardt i gulvet (og jeg får enda mer vondt,ehe) og banner en smule. Det gjør jeg mye når jeg er sint. Får endel utløp for agressjon der. Uskyldig nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 7. juli 2003 #20 Del Skrevet 7. juli 2003 jeg kaster brillene mine om jeg har dem på...bruker for det meste linser da heldigvis... for det meste om jeg er knallsint holder jeg meg unna kjøkkenet fordi jeg vet jeg kommer til å ville knuse et glass/en tallerken enten på gulvet eller i skallen på sambo.... er veldig aggressiv da, og må telle til tusen og gjemme meg under dyna for å roe meg ned, så jeg ikke skal eksplodere.... anger-mangement:). håper på å roe meg mer etterhvert som jeg blir voksen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå