Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort under en krangel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg blir ganske sjokkert når jeg leser her.. Jeg er veldig hissig av meg, kan bli skikkelig sint - men jeg har ALDRI gjort noe i nærheten av det mange skriver om her.

Jeg sparka til en ex midt mellom beina da jeg var 16, det er vel det eneste og verste fysiske jeg har gjort mot noen jeg har brydd meg om.

Hadde jeg så mye som prøvd å være fysisk mot min mann så hadde det vært kroken på døra tvert. Han har levd med en voldelig kvinne tidligere og har fysiske og psykiske arr etter det den dag i dag. Det er vondt å se reaksjonen hans, hvis jeg er litt for brå så synker han sammen som om han forventer et slag. Og det enda jeg aldri har rørt ham på en slik måte.

Jeg er nok mer av den kjefte og være høymeldt-typen, skrike og lage verbalt rabalder. Jeg kalte ham for dum en gang i en krangel, men da fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg gråt mens jeg ba om unnskyldning etterpå.

Trodde ikke jeg var så rolig og snill, men utifra det som står her så er jeg virkelig et varp av et kvinnfolk å ha ;)

Ikke engang da en kjæreste brøt tilliten jeg hadde til ham for n'te gang i løpet av bare et par år, så var jeg voldelig. Jeg bare gråt og kjeftet og ba ham pakke sakene sine.

Jeg heller nok mer mot silent treatment, men helst så vil jeg heller kjefte og grine litt og bli ferdig enn å bli gal i hodet.

Forøvrig er jeg bråsint men aldri langsint. Har aldri i mitt liv kastet noe i veggen eller i gulvet eller noe fordi jeg har blitt sint.

Hadde en kjæreste av meg gjort noe av det mange her har fortalt om, så hadde jeg anmeldt ham og kastet ham på dør. Jeg ville aldri akseptert å bli slått til så mye som en eneste gang. Jeg ville heller aldri tilgitt noen som klippet i stykker mine klær eller noe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Morten_*

Det sykeste jeg har gjort under en krangel er vel å rive klærne av ekssamboeren min da vi var ute på byen så hun måtte gå toppløs hjem. Jeg har også sabotert bilen hennes da det ble slutt (hun fikk ikkeno igjen på forsikringen :) Jeg har også gitt henne en real ørefikk i ny og ned, og et og annet knyttneveslag har det også blitt. Da jeg endelig kastet henne ut sørget jeg for å grise til ALLE klærne hennes med olje, tran og melk, kastet de ut på gangen og skiftet lås i døra mens hun var ute. Tror hun sto å hamret i flere timer på døra mi, og til slutt ringte jeg politiet og fikk henne fjernet :) Og så la jeg ut masse nakenbilder av henne på internett og tipset jobben og alle vennene våre om dem via anonym e-post :) Jeg fortalte alle om hvordan hun hadde ligget med de og de mens vi ennå var sammen, og hun blir ennå omtalt som en billig h0&e ennå det er 4 år siden jeg heiv henne ut :D I tillegg kansellerte jeg alle bankkortene hennes, sa opp telefonabonnementet hennes, og kastet alle regningene som kom til meg så hun fikk en betalingsanmerkning også. Ble nok ikke noe kreditt på den tøsen på en stund nei :D Har hørt via venner at hun bor hjemme hos sine foreldre og er skikkelig deprimert og har rusproblemer :D

Egentlig burde jeg hatt dårlig samvittighet, men vet dere, det har jeg ikke, for hun fikk akkurat som fortjent for det hun hadde gjort mot meg.

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sykeste jeg har gjort under en krangel er vel å rive klærne av ekssamboeren min da vi var ute på byen så hun måtte gå toppløs hjem. Jeg har også sabotert bilen hennes da det ble slutt (hun fikk ikkeno igjen på forsikringen :) Jeg har også gitt henne en real ørefikk i ny og ned, og et og annet knyttneveslag har det også blitt. Da jeg endelig kastet henne ut sørget jeg for å grise til ALLE klærne hennes med olje, tran og melk, kastet de ut på gangen og skiftet lås i døra mens hun var ute. Tror hun sto å hamret i flere timer på døra mi, og til slutt ringte jeg politiet og fikk henne fjernet :) Og så la jeg ut masse nakenbilder av henne på internett og tipset jobben og alle vennene våre om dem via anonym e-post :) Jeg fortalte alle om hvordan hun hadde ligget med de og de mens vi ennå var sammen, og hun blir ennå omtalt som en billig h0&e ennå det er 4 år siden jeg heiv henne ut :D I tillegg kansellerte jeg alle bankkortene hennes, sa opp telefonabonnementet hennes, og kastet alle regningene som kom til meg så hun fikk en betalingsanmerkning også. Ble nok ikke noe kreditt på den tøsen på en stund nei :D Har hørt via venner at hun bor hjemme hos sine foreldre og er skikkelig deprimert og har rusproblemer :D

Egentlig burde jeg hatt dårlig samvittighet, men vet dere, det har jeg ikke, for hun fikk akkurat som fortjent for det hun hadde gjort mot meg.

Morten

Da snakker vi skikkelig hevngjerrig ja. Tror det er mer effektivt å drite i dama og ikke vise henne at du er villig til å bruker så mye tid og energi på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste jeg egentlig har gjort under en krangel med typen var å kaste Emporio Armani klokken hans, og mitt eget pannebånd ut vinduet i 3.etage. De landet heldigvis i haven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten

:ler::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg egentlig har gjort under en krangel med typen var å kaste Emporio Armani klokken hans, og mitt eget pannebånd ut vinduet i 3.etage. De landet heldigvis i haven.

Ditt eget pannebånd? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir egentlig ganske sjokkert over tråden. Jeg trodde jeg hadde temperament, men synes det er lavmål at man som voksen bruker vold, ødelegger eiendeler (som kanskje har høy affeksjonsverdi) og i tillegg setter ut stygge rykter om vedkommende. Hva sier det om dere som personer?

Men jeg ler enda av den høygravide damen som hektet av dørene mellom badet og soverommet for å få en dør som kunne låses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:forvirret: Kødder du..? Dette er jo helt latterlig oppførsel... du kan umulig være eldre enn 20år..?

:ler: Denne var gammel.

Jeg var nok i 20 årsalderen sist jeg pakket bager.

Det andre er slike latterlige tingene man gjerne gjør når man går tom for argumenter.

Og takk for komplimentet. Jeg virker tydeligvis mye yngre enn jeg er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Den gang jeg og samboer hadde videospiller havnet den ut av vinduet fra 2 etasje....prøvde å fikse den etterpå,funka dårlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakke veldig høyt ute offentlig på åpen gate med ex'n og stille ultimatumet "liker du ikke å xx eller kan forstå xxx ser jeg ikke at vi har et forhold. Bannet, så stygt på ham og gikk i sinne ut på bar alene"...

Unnskyldningen var kjærligheten og hormonprevensjon. Vil aldri gå på p-piller igjen! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...