Gjest Milah Skrevet 22. november 2005 #161 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har et vannvittig temperament, så jeg har mine syke ting på samvittigheten også.. *Knust lyktene på bilen hans, klippet i stykker en bamse han fikk når han ble født og knust et egg i hodet hans. Disse tre tingene skjedde etter at jeg fant ut at han hadde hatt en sms-flørt gående med en kollega ganske lenge. *Druknet mobilen hans i vasken. På grunn av at han ikke hadde avsluttet denne flørten 100% *Slått til han ved et par anledninger. Av de nevnte er dette det eneste jeg har dårlig samvittighet for. De overnevnte fortjente han! *Holdt nesten på å ødelegge laptopen hans en gang også. Husker ikke hvorfor jeg var sint akkurat da. *Rota med bestekompisen til eksen, som en søt hven fordi han hadde vært utro! Ellers går det mest i høyt volum og smelling i dører! Har selvfølgelig sagt et par ting jeg ikke har ment, i kampens hete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_power_* Skrevet 22. november 2005 #162 Del Skrevet 22. november 2005 fant en liten smørpakke (var da på kafe) - rev av lokket, plasserte den pent på nesa hans - "jammen sa jeg smør" så gikk jeg. ← GOD IDE!mange bra tips her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. november 2005 #163 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Noen år siden.... Oppdaga på hans pc at han var utro mot meg. Fant saks og klipte over museledningen. yes! ← Hahahaha, denne hadde jeg sansen for! Det mest alvorlige jeg gjorde, var at jeg beit venninnen min under en krangel med daværende kjæreste Da var jeg 18 år. Ellers har jeg ikke gjort noe alvorlig mot noen - når jeg er frustrert går det ikke ut over mennesker men ting. Møbler veltes og fat knuses i veggen, men i trygg avstand av folk. Endret 22. november 2005 av *Snart medlem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syke historier Skrevet 22. november 2005 #164 Del Skrevet 22. november 2005 faaan noen av dere er virkelig syke i hodet.. ← det ar jo det tråden handler om da, så da kommer det syke og psyke historier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #165 Del Skrevet 22. november 2005 Det aller verste jeg har gjort og som jeg virkelig skammer meg over var da jeg sa til samboeren at om han virkelig var så syk i hodet så kunne han bare glemme at sønnen skulle bo hos han (har en avtale om at sønnen skal bo hos han om det noengang blir slutt). Ellers satt jeg meg på ansiktet til broren min og tisset på han da jeg var 4 år og har også kastet stein på han så det gikk av et skal av tannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #166 Del Skrevet 22. november 2005 Oj. "Bra" det er flere enn meg som kan bli sinte... Selv har jeg låst kjæresten ute en gang et sted han ikke var kjent. Også slo jeg han i ansiktet en gang. Ellers har jeg ødelagt en del ting, bilder av oss o.l, men ingen ting som er "bare" hans. Egentlig er det et tankekors at vi som jenter "får lov til" å slå - at det kanskje ikke alltid blir tatt like alvorlig i oppveksten som med gutter som slår. Greit at vi ofte ikke er så fysisk sterke, men jeg vet at gutter opplever det like ydmykende å bli slått osm jeg ville gjort. Vondt gjør det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 22. november 2005 #167 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg ble så forbannet at jeg kastet en ølflaske gjennom kjøkkenvinduet til faren min, og ble med kjæresten og vennene mine i stedet. Min far klaget fordi han syntes vi brukte kjellerstua "vel mye" til nachpiel osv. Han klaget ikke kun på meg, men også på min søster og ba oss gå... Det er mange år siden nå, og jeg flyttet ikke tilbake, men vi ble ikke uvenner heller. Vinduet knustes, men ikke ølflaska, den drakk han opp dagen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 22. november 2005 #168 Del Skrevet 22. november 2005 Var i fjor i påsken faktisk. jeg hadde kjøpt et stoort påskeegg til han som var fullt av godteri. Så krangla vi om et eller annet som jeg ikke husker hva var engang. Tok hele påskeegget å kasta det så hardt jeg kunne på han. Var fly forbanna.. Vil ikke definere det som sykt men jeg gjorde det nå.. Kasta en blomsterpotte en gang også, men det var med mamma. Skjønner ikke vitsen for mamma hadde gått ut av rommet, og jeg kylte den i veggen lenge etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #169 Del Skrevet 22. november 2005 Jøss, trodde JEG var hissig jeg Jeg har slått en jeg holdt på med før. Det er ikke pent å slå, men etter hva jeg vet om han i dag så var det jaggu velfortjent. Jeg har kastet en "skrive lapper"-maskin i gulvet fordi jeg ikke fikk den til å virke, da virket den ihvertfall ikke... Mamma er verre enn meg egentlig. Pappa handler endel på auksjoner etc., og midt i en krangel, så hun sitt snitt til å såre han på den verst tenkelige måte. Hun knuste en vase, en svær en som stod på gulvet... Det har hun angret skikkelig på etterpå da En annen gang presterte hun å RIVE AV ARMLENENE på stolen til den ene hunden (hun var alene hos oss de første årene og adopterte rasket en stol som ble "hennes"). Hunden sleit litt med å vite hvor hun skulle hvile hodet en stund etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 22. november 2005 #170 Del Skrevet 22. november 2005 Tja... ...før vi ble samboere, kranglet vi fælt en kveld da han overnattet hos meg (han bodde et annet sted). Jeg klarte ikke være der, så jeg sa jeg måtte ut en tur. Da stjal jeg husnøkkelen hans, tok bilen og kjørte en halvtimes tid hjem til han. Låste jeg meg inn der, la meg til å sove og dro hjem dagen etter. I mellomtiden kom han seg ingen steder, og jeg ventet flere timer før jeg fortalte han hvor jeg var. Ville at han skulle bli "redd" for meg, tror jeg...Han ble ganske sur da jeg fortalte hvor jeg var. Han hadde pakket sammen alt fordi vi skulle flytte sammen noen dager etter. Jeg begynte å pakke ut sengetøy etc for å ha et sted å sove. Jeg ga F. Dette var vel egentlig ganske uskyldig? Ellers har jeg kastet puter, fjernkontroller og kalt folk stygge ting, men heldigvis ikke kastet kniver etter de.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #171 Del Skrevet 22. november 2005 klippet i stykker en bamse han fikk når han ble født ← Hadde jeg ALDRI tilgitt!! Seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 22. november 2005 #172 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg må si jeg blir ganske lettet over å lese dette her,godt å vite jeg ikke er alene om å være "syk" i hodet når jeg er sint. Men det er jo i krangler med samboeren at jeg må kaste noe,knuse eller ødelegge. - Flere mobiler - En bærbar pc (kjedelig i ettertid) - Et vindu knust ( da leide vi leilighet ) - sparket inn noen bulker i bilen ( ingen fin og dyr bil da) - Masse pynteting,tallerkener og glass er kastet rundt ( ikke spesielt koselig i ettertid hvis det var mat på eller brus i glassene) Jammen er det godt å få ut sinnet,men har begynt å prøve å beherske sinnet mitt litt, siden det koster en del penger. Men må forsvare meg litt,det meste dyre er ødelagt i utroskaps krangler med løgn, og da klarer jeg ikke tenke. Men da lærer vel han at det blir dyrt for han å være utro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #173 Del Skrevet 22. november 2005 eg har egentlig ikkje hatt nåken utbrudd med typa eg har vore ilag med.. men klikka en gang for meg da eg va yngre. eg va så sint på lillesøstra mi (som da va 4-5mnd) trur ho hadde grene veeeldig lenge. så tok ho i selane på boksa og gjekk for å kaste ho i søppeldunken! heldigvis stoppa mamma meg før eg fikk slippt ho nedi! en anna gang blei eg så forbanna på en kompis at eg kneip han ALT eg kunne i B****. Da fikk han pluttselig jente-stemme :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bolle_* Skrevet 22. november 2005 #174 Del Skrevet 22. november 2005 Masse syke kvinner her ute gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #175 Del Skrevet 22. november 2005 I en nabokrangel for et par år tilbake, klikket jeg totalt, høygravid som jeg var. Kastet et glass tror jeg det var, siktet på veggen, og traff vitrineskapet så glasspruten stod. Ble så sjokkert selv der jeg stod, at jeg pilte på soverommet, og der ble jeg et døgn. Var så flau at jeg var helt ferdig, så ba ydmykt om unnskyldning fordet om jeg syntes han var en idiot sånn som han hadde provosert meg. Den beste har mamma.. Ei elskerinne av faren min hadde sendt pakke til han, ei bok om kjærlighet.. Mamma klikket, skrev hore på hver ei side, og sendte den i retur. Så tok hun skinnjakken hans og klipte i småbiter. Trenger vel ikke fortelle at de er skilt i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2005 #176 Del Skrevet 22. november 2005 Dette skjedde i 1993 - så jeg var jo da en del år yngre enn jeg er nå da.... - rev ut den siste siden av boken han leste i...... + m.m. fant en liten smørpakke (var da på kafe) - rev av lokket, plasserte den pent på nesa hans - "jammen sa jeg smør" så gikk jeg. Dette er 12 år siden, nå er jeg lykkelig samboer med en snill, ærlig og trofast gutt! ← Har redigert litt, for å vise hva jeg lo mest av. At det går an. Og det er jammen godt å få bekfreftet at selv om man er sprø, er men ikke unormal.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #177 Del Skrevet 22. november 2005 Svært så aggressiv og voldelig dere er! Jeg husker meg og min søster hoppet på hverandre, knep og lugget hverandre når vi var skikkelig sint på hverandre når vi var mindre... men etter det har jeg ikke vært så "voldelig". Jeg pleier som regel å såre typen min verbalt når jeg er skikkelig sint på ham, skrike litt og være høylytt! Forresten, kom på at jeg kastet mobilen min hardt i veggen da vi hadde en krangel for ett halvt år siden. Jeg hadde da vært inne og kikket på mobilen hans pga jeg følte det var noe på gang der og jeg hadde rett. J... dust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 23. november 2005 #178 Del Skrevet 23. november 2005 He he he, jeg tror jeg skal vise denne tråden til sambiss jeg så kan han se at det ikke bare er jeg som har temperement!! Jeg har også gjort endel syke ting i sinne, men stort sett kan jeg jo bare le av det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 23. november 2005 #179 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har klappet til min eks. Også kastet jeg nøkkelknipet mitt i ansiktet hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #180 Del Skrevet 23. november 2005 En periode hadde jeg stor glede av å legge alle klærne mine i kofferter og bag-er med stø kurs for døra. Ble alltid stoppet og smisket med. ...og drar frem alle dumme og utrettferdige ting han har gjort gjennom 6 år. Dessuten drar jeg frem alle hans "dårlige sider"... ..Bla bla bla *Åpne døra på nytt* bla bla bla *Åpne døra igjen* bla bla bla... Kødder du..? Dette er jo helt latterlig oppførsel... du kan umulig være eldre enn 20år..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå