Snapple Skrevet 19. april 2004 #141 Del Skrevet 19. april 2004 Hehe. Må si jeg er svært overrasket over hva folk gjør! Har selv kun et forhold på 3 år bak meg, og vi gorde aldri noe i nærheten av ting som nevnes her! Nå skal det sies at de siste 2 årene bodde vi timer med bil fra hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity Skrevet 19. april 2004 #142 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg hadde også en gang et samboerforhold der det ble gjort mye merkelig under krangling, men det var aldri noen av oss som ble fysisk skadet - vi var vel umodne den gangen.. Jeg ble utrolig provosert av følelsen av å bli oversett.. Nå har jeg heldigvis en samboer som hører på meg, selv om han ikke er enig med meg, samt at vi har veldig mange av de samme verdiene og meningene ang ting som betyr mye for meg, så nå er det ikke noe krangling. Heldigvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #143 Del Skrevet 21. april 2004 I tennåra kasta jeg et glass saft (ikke glasset, men innholdet) i ansiktet på vennina mi.. Gubben og jeg krangler lite. HAn holder stort sett kjeft mens jeg skriker litt. 2 min etterpå har jeg glemmt hvorfor jeg er sur på han, så da kan jeg jo ikke være sur! Men det å være voldelig (mot folk) er jo helt sykt! En ting er hva man gjør med kopper og glass, men der går grensa. Vi jenter kan ikke alltid skylle på at vi er hormon-bomber og PMS og at vi er hissige!! Det går ann å telle til 10 el 100!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. april 2004 #144 Del Skrevet 21. april 2004 Min "all time high" var vel da jeg var så forbannet på Leonard at jeg hev mobiltelefonen hans etter ham da han var på vei inn i dusjen. Jeg bommet på Leonard, men telefonen knuste pent og pyntelig mot flisene inne i dusjkabinettet ... Det fiffige var jo at han hadde fått den i julegave av meg to måndeder før :oops: . Det var en flat Leo som tuslet ut for å kjøpe ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #145 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg kranglet hardt med samboeren en gang for mange år siden. I sinne tok jeg puta mi (den jeg hadde i dobbeltsenga) under armen, og brølte "JÆVLA IDIOT, JEG STIKKER HJEM TIL MOR OG VIL ALDRI MER SE DEG", så gikk jeg ut og smelte igjen ytterdøra. Straks jeg var ute, angret jeg meg at jeg sa jeg skulle hjem til mor. Ikke hadde jeg førerkort eller bil, og stolt som jeg var gikk jeg hele den lange veien til min mor, FLY FORBANNA som jeg var. Og spaserturen til min mor tok litt i overkant av tre timer. De andre gangene vi har kranglet er det han som må ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 21. april 2004 #146 Del Skrevet 21. april 2004 til siste gjest : Det har jeg gjort også :oops: Men jeg tok med meg mobilen, og ringte hjem til mor jeg da. Slapp heldigvis å gå så veldig langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 22. april 2004 #147 Del Skrevet 22. april 2004 Satte tenna i ryggen på fetteren min engagn. Var liten, og eneste jenta. Aner ikke hva som var opphavet til det. Nå.......har lagt av meg slike ting. Hender nok dørene smeller....min far brukte som siste ord i våre krangler (i det jeg var på vei ut) å legge til at pass på døra!! Sambo får bare se snille meg. Om jeg ikke driver "silent treatment" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flaua Skrevet 30. april 2004 #148 Del Skrevet 30. april 2004 Kasta ei bøtte med skitten vaskevann på han. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. mai 2004 #149 Del Skrevet 2. mai 2004 faaan noen av dere er virkelig syke i hodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. mai 2004 #150 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg klappet til kjæresten min skikkelig hardt. Og tømte en hel flaske zalo over lillesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 2. mai 2004 #151 Del Skrevet 2. mai 2004 Lenge siden jeg har ledd så mye!! Men...jeg trodde jeg og et par venninner av meg var gærne, men vi er jo engler i forhold... Men "aksjon" mot voldlige gubber/mobbere/klåere/etc synes jeg er helt ok. Vi skal ikke la oss pelle på nese, og noen ganger MÅ man gjøre noe annet enn å bare skrike/hyle/kjefte/banne. Jeg stoppet en mobber i min klasse med et pent lite fik om øra. HAN ba om unnskyldning etterpå... Ellers har det ramla ned ting fra vegger når jeg har slamret med dører. Spytte gjorde jeg da jeg var liten..slo mye også...har sluttet med det for det er så kjedelig å gå og be om unnskyldning etterpå. Men har endel grove voldsfantasier..siste gang jeg krangla med gubben, vurderte jeg å slå stekepanna i hode på han og PC'en.. (han ville ikke snu seg og svare) Men klarte ikke å bestemme meg for hva jeg skulle slå først; pc eller gubben. Men kom til at pc er helt ny og for dyrt å kjøpe ny!! Da jeg var liten (7 år) skrev jeg lapp til min mor: Til mama du er dom hilseen mei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #152 Del Skrevet 21. november 2005 Dytter denne opp jeg. Sikkert kommet nye brukere til med nye historier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #153 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg var så forbannet en gang at jeg hev en joggesko gjennom balkongdøra og ut. Bodde da i tredje etasje. Og det var IKKE jeg som hentet den joggeskoen for den var ikke min :blunke: Barnslig? Helt sikkert, men du verden så deilig ← Ved et brudd, hvor han ikke gadd å komme opp å krangle med meg, så hev eg alle klæren han sut av vinduet i 4 etasje. var så sint at mine gikk samme veien, så ikke at det var mine. Pinlig da alle mine lå der. Gikk slukøret ut og plukka de opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thihi Skrevet 21. november 2005 #154 Del Skrevet 21. november 2005 Nei så morsomt å se alle svarene her, er visst ikke alene om å ha et fyrrig temperament! Ting jeg har gjort i sinne: -Slått hull i ei baderomsdør, samboeren hadde låst seg inn for å slippe PMSgnålinga mi (forståelig nok) men det ble bare bensin på bålet. - Kastet et glass i veggen en halv meter unna hodet til samboeren min (har rimelig god kontroll på hvor det skulle treffe, er tidligere håndballspiller) mente ikke at det skulle treffe han, men han ble redd ja! Ellers så er vel slamring med dører ol. et populært innslag i kranglene.. blir vel å roe meg med årene, er verst når PMS herjer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månekvinnen Skrevet 22. november 2005 #155 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg *slo til eksen. (i ansiktet) *rasert rommet til mamma og pappa da jeg var sint på dem (var i tenårene...husker ikke hva vi krangla om) *rømt hjemmenfra 3 ganger.En gang i 6 dager,etter en krangel med pappa. Kom hjem når han ba om unnskyldning. *har en tendens til å rote og rive ned ting fra veggene når jeg blir sint. *Pakket sakene mine og var klar til å dra etter en krangel med min nåværende kjæreste. Han blir for det meste oppgitt. Og det blir jeg også, over meg selv. Men for det meste hyler og skriker jeg og smeller med dører. Eller blir stikk motsatt. Blir helt stille og gråter. Søsteren min og jeg kranglet en gang og da hev hun en gaffel etter meg og traff meg i leggen. Og der sto den. Mamma måtte komme å dra den ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 22. november 2005 #156 Del Skrevet 22. november 2005 Det er noen par sosiopater og psykopater blant kvinnene der ute i dette landet, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #157 Del Skrevet 22. november 2005 hahahaha... takk for god underholdning, folkens! har sittet og ledd meg gjennom tråden..noen av innleggene er så morsomt skrevet! Selvfølgelig skal man ikke le når det brukes vold, ble litt forskrekket da jeg leste innleggene... jeg visste ikke at jenter kunne være så voldsomme... men men.. man må jo lære å kontrollere sinnet fra ett steds! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Magica fra Tryll_* Skrevet 22. november 2005 #158 Del Skrevet 22. november 2005 Noen år siden.... Oppdaga på hans pc at han var utro mot meg. Fant saks og klipte over museledningen. yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 22. november 2005 #159 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Dette skjedde i 1993 - så jeg var jo da en del år yngre enn jeg er nå da.... Da jeg oppdaget at min x samboer gjennom mange år, hadde ei elskerinne (hun fortalte det til meg pr.tlf og hun trodde han var singel) Da: - valgte jeg å flytte! Ringte våre felles venner, fortalte dem dette, de stilte opp for meg - de ba eksen min om å holde seg unna til jeg var flyttet ut. Jeg klippet i stykker klærne han hadde fått av meg i gaver, la en bæsjebleie i stekeovnen, klinte barnegrøt på veggene(som senere blir til lim) - delte alt av glass, men knuste det som var hans - rev ut den siste siden av boken han leste i...... + m.m. han endte opp uten elskerinna, og meg som samboer gjennom mange år mistet han selvfølgelig også! Ja, vi har barn sammen! Møtte han senere så klart, må jo komunisere når man har barn osv.... han ville ha meg tilbake ? fant en liten smørpakke (var da på kafe) - rev av lokket, plasserte den pent på nesa hans - "jammen sa jeg smør" så gikk jeg. Dette er 12 år siden, nå er jeg lykkelig samboer med en snill, ærlig og trofast gutt! Endret 22. november 2005 av Miloine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #160 Del Skrevet 22. november 2005 er du løve eller skorpion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå