Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort under en krangel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest the imp

Har ikke et så voldsomt temperament som da jeg var liten heldigvis. Men da jeg var liten ble jeg mobbet på skolen og hadde en bror som ertet meg til jeg ble sprø. (Han gav seg aldri, holdt på til jeg stakk ut på et par timers gåtur, og kunne fortsette etterpå hvis foreldra mine ikke var hjemme). Det verste jeg har gjort må vel å hive badevekta etter broren min (en sånn litt tung, gammeldags badevekt) den lagde digert hakk i døra hans.

I 6. klasse klådde guttene mye på meg, stakk henda sine under genseren min for å klå på puppene mine osv, så en gang en fyr i klassa holdt armene mine bak på ryggen slik at en annen skulle kunne klå på meg, tok jeg tak i ballene til han som holdt meg, klemte til og vred rundt. Jeg fikk et karateslag i nakken til takk.

En annen gang en fyr kom bakfra og prøvde å klå på puppene mine beit jeg han hardt i armen så han begynnte å blø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
I 6. klasse klådde guttene mye på meg, stakk henda sine under genseren min for å klå på puppene mine osv, så en gang en fyr i klassa holdt armene mine bak på ryggen slik at en annen skulle kunne klå på meg, tok jeg tak i ballene til han som holdt meg, klemte til og vred rundt. Jeg fikk et karateslag i nakken til takk.  

En annen gang en fyr kom bakfra og prøvde å klå på puppene mine beit jeg han hardt i armen så han begynnte å blø.

Håper du virkelig gikk til læreren og fortalte omdenslags uakseptabel oppførsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min daværene kjærest (for ca 6 år siden) hadde som vanlig krangla i fylla. Jeg låste oss inne på soverommet i 3 etasje, og kasta nøkelen ut vinduet.. (spør meg ikke hvorfor) Da vi våkna dagen etter hadde vi ikke sjangs og komme oss ut. Det fantes ikke èn ting på soverommet som vi kunne åpne døra med. Vi måtte vente (tissatrengt, sulten og tørst) til leieboeren kom hjem og fikk låst opp til oss. Flaks for oss at ytterdøra ikke var låst.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda... Jeg har slått til noen en gang. Jeg var 16, og var vitne til særdeles stygg mobbing(psykisk og fysisk) av lillebroren min. Han hadde blitt mobbet hele livet, og jeg håpet det skulle ta slutt. Jeg ble selvfølgelig sint som ei bie. Dro tak i en av idiotene, slengte han inn i en vegg, og dro til ham midt på trynet.

Etter den gangen, for jeg skremte meg selv noe helt vannvittig, så har jeg som prinsipp at jeg aldri skal slå til noen i det hele tatt. Og det har jeg holdt. Det har gått ut over en vegg eller to, men jeg kunne aldri ha slått til et menneske igjen. Nå blir jeg bare illsint, skriker bittegranne, og går en plass jeg kan være alene. Så går det over etterhvert.

Det skal sies at jeg og mobberen ble venner i etterkant, og at han hjalp broren min når han så at ting foregikk.

Men ærlig talt... Jeg tror kanskje samfunnet snart må sette litt fokus på voldelige kvinner. Man kan da for pokker ikke skylde på hormoner og pms. Er det en unnskyldning for fullstendig idioti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Okay... Dette er litt flaut å fortelle. :oops:

Etter en krangel jeg hadde hatt med min daværende samboer var jeg virkelig rasende. Han hadde oppført seg utrolig dust.

Så... Jeg helte flytende avføringsmiddel i brusen hans... Han ble sittende på do resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en krangel jeg hadde hatt med min daværende samboer var jeg virkelig rasende. Han hadde oppført seg utrolig dust.

Så... Jeg helte flytende avføringsmiddel i brusen hans... Han ble sittende på do resten av kvelden.

Hehehehehehe.... :hoho::hoho: Noe så uskyldig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o :o Dægern- da må du ha vært forbanna :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Sarabi: Fint at du syntes det var uskyldig, da. :wink: Sytes egentlig det var ganske barslig selv. :oops: (men jeg følte meg mye bedre etterpå :sjarmor: )

Gamle Alex: Jepp, var skikkelig forbanna.

Det er vel det mest "voldelige" jeg har gjort under en krangel, foresten (kunne aldri ha slått noen) han ble jo sår, stakkars. :ler:

Sa ikke noe i etterkant heller, han trodde det var noe han hadde spist. :oops: (og det var det jo... nesten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tilda

Føler meg rent snill jeg!

Det verste jeg har gjort, er og tørke opp skjeggstubber fra vasken med håndkleet til min daværende samboer. Da hadde jeg sagt fra så uhorvelig mange ganger at han skulle ta fatt på det etter seg, men neida. Små, stikkende stubber lå igjen- Hver gang!

Gjett om han merket det neste gang han brukte håndkleet...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beit et tidligere kjærest i kinnet.... Han fikk et fint og velfortjent merke...

Bare så vi har det klart.. så er jeg IKKE voldelig.. men har noen voldsfantasier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Har ikkje gjort noko som er "sjukt" no når eg er blitt stor, men då eg var liten og "rasande" kunne eg fx finne på å :

- Kaste alle dynene i huset ut vinduet, for å så gå ut og hoppe og trø dei ned i molda.

- Smelle med dørene rett forann fjeset til søster.

- "Søle" yoghurt i alle skona på hylla.

- Tømme melk eller anna gørr på søster (ja vi krangla mykje!)

- Skrike høgt i heile bygda: "Eg hatar deg!!!!!!!!!!!!!!" DET er det aller sjukaste eg har gjort... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg dro og hentet bilen fra min manns arbeidsplass uten at han visste om det og han ringte senere og fortalte fortvilet at bilen var stjålet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

Nå var det ikke jeg som gjorde noe dumt i denne krangelen, men hørte om et par hvor gutten kalte kjæresten for "Miss Smultring 2003. Mer en fornærmelse mener jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slenger igjen døren, jeg. Og kanskje litt silent treatment.

Men en gang, da jeg var ca 10, og lillesøster noen år yngre, var jeg ganske hardhendt med henne og ristet og holdt henne fast, mens jeg kjeftet på henne om at hun alltid skulle ha oppmerksomhet. Er fremdeles flau over dette, hun hadde all rett på den oppmerksomheten, med meg som søster. (Lang historie.)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke gjort så mye galt..Har kastet litt ymse lette ting på sambo, klippet hull i genserne hans og så smeller jeg med døra! Jeg har også fått kastet diverse etter meg og blitt slått et par ganger, men dette er lenge siden!! Nå tramper jeg bare avgårde og smeller med dørene, sambo bare kjefter!! Men dette er veldig sjelden nå da..

Ellers ler jeg godt av det som blir fortalt her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 7

Jeg var så sint på en kjæreste en gsng at jeg sneik meg ut om natta og sjkærte opp taket på cabrioleten han. he he he har også vært så sint at jeg rett og slett besvimte en gang. også denga jeg støvsugeren i hodet på pappaen min en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Dere er jammen noen sjuke jævler hele gjengen!!! :sjokkert: Trodde det var vanlig å stenge tilgangen til sex en uke eller to. Hadde vi gutta gjort liknende så hadde vi blitt taua for lenge siden........ 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...