Helene Skrevet 4. mars 2009 #1 Del Skrevet 4. mars 2009 Opplevde et merkelig fenomen i helgen. Var ute sammen med flere damer. Vi hygget oss og hadde det veldig koselig. Personlig har jeg nettopp avsluttet et forhold, pluss at jeg støtte på min eksmann som jeg ikke har sett på flere år. Dette gjorde at jeg ikke var særlig oppmerksom på mannfolka ute, altså overhodet ikke ute for å sjekke opp noen. Men jeg fikk jammen mye oppmerksomhet. Vi damene danset mye, og flere menn prøvde å ta direkte kontakt med meg. Jeg måtte nesten skyve dem bort for de ble direkte innpåslitne. Merkelig sak. Men etter at jeg hadde danset med en kjekk fyr (og mye yngre enn meg ) flere ganger i løpet av kvelden, ba han pent om tlf nr mitt, noe han ikke fikk. Ble også invitert hjem til han, for å sove i armkroken... noe jeg faktisk takket ja til. Omstendigheter gjorde at jeg ikke følte for å sove alene den natten. Det hele gikk pent for seg, er ferdig med "sex med ukjente menn" noe han respekterte. Men han tittet veldig på en gammel ring jeg har, og var helt overbevist om at jeg var gift. Noe jeg ikke er. Så konklusjonen er: om vi damer ikke er interessert, virker veldig opptatte, og til og med kanskje nesten gift. Ja da stormer gutta på. Rare greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann på 43 Skrevet 4. mars 2009 #2 Del Skrevet 4. mars 2009 Opplevde et merkelig fenomen i helgen. Var ute sammen med flere damer. Vi hygget oss og hadde det veldig koselig. Personlig har jeg nettopp avsluttet et forhold, pluss at jeg støtte på min eksmann som jeg ikke har sett på flere år. Dette gjorde at jeg ikke var særlig oppmerksom på mannfolka ute, altså overhodet ikke ute for å sjekke opp noen. Men jeg fikk jammen mye oppmerksomhet. Vi damene danset mye, og flere menn prøvde å ta direkte kontakt med meg. Jeg måtte nesten skyve dem bort for de ble direkte innpåslitne. Merkelig sak. Men etter at jeg hadde danset med en kjekk fyr (og mye yngre enn meg ) flere ganger i løpet av kvelden, ba han pent om tlf nr mitt, noe han ikke fikk. Ble også invitert hjem til han, for å sove i armkroken... noe jeg faktisk takket ja til. Omstendigheter gjorde at jeg ikke følte for å sove alene den natten. Det hele gikk pent for seg, er ferdig med "sex med ukjente menn" noe han respekterte. Men han tittet veldig på en gammel ring jeg har, og var helt overbevist om at jeg var gift. Noe jeg ikke er. Så konklusjonen er: om vi damer ikke er interessert, virker veldig opptatte, og til og med kanskje nesten gift. Ja da stormer gutta på. Rare greier... Jeg har jobbet som kursleder på veldig mange høyfjellskurs og kan berette at det samme gjelder jenter. Var singel mesteparten av tiden men tok av og til på meg en giftering. Skal si det ble flere tilbud da, enn som "singel". Veldig greit med en som det ikke er fare for ringer mandag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Del Skrevet 4. mars 2009 Finnes dessverre mangel slike mennesker, de er falske og lite gjennomtenkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente i forhold Skrevet 4. mars 2009 #4 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er i et fast forhold og er veldig lykkelig med det. Når jeg er ute på byen med venninner (vi er en gjeng hvor 2 er i forhold og 3 er single) så er det faktisk slik at vi to som er opptatt ofte får mye mer oppmerksomhet fra menn enn de tre single. Kanskje fordi vi bare har det gøy, slapper av og koser oss. Jeg tror kanskje det apellerer til guttas jaktinstinkt... Også blir vel menn tiltrukket av positive damer som uanstrengt bare har det gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #5 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg tror ikke det er fordi du er (eller de tror du er ) opptatt. Jeg tror som "jente i forhold" over at det er fordi folk som er i forhold ikke er på sjekker'n men bare ute for å ha det gøy. Og det de da viser av seg selv er mye mer tiltrekkende enn folk som så synlig ute fordi de er single og vil ha seg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 4. mars 2009 #6 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har egentlig motsatt erfaring. Etter det ble slutt med den forrige kjæresten min kom det plutselig mange beilere opp i lyset når jeg ikke lengre var opptatt. Egentlig litt ibehagelig i og med at jeg ikke var ineressert i noen av dem (brent barn osv) og jeg ikke lenger hadde en god "unnskyldning" for å ikke være interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppsa Skrevet 4. mars 2009 #7 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er vel en grunn til at de sier at du finner drømmemannen når du ikke leter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #8 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har egentlig motsatt erfaring. Etter det ble slutt med den forrige kjæresten min kom det plutselig mange beilere opp i lyset når jeg ikke lengre var opptatt. Egentlig litt ibehagelig i og med at jeg ikke var ineressert i noen av dem (brent barn osv) og jeg ikke lenger hadde en god "unnskyldning" for å ikke være interessert.. Du jeg tror nok at du bare opplevde en videreføring av det trådstarter sier! Disse beilerne var vel allerede interessert i deg når du var opptatt og så endelig sitt snitt til å kunne oppnå noe når du ble singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #9 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har opplevd både det trådstarter og strykebrett sier, men i mitt tilfelle lurer jeg på om det bare er fordi man bare merker det bedre da. Når jeg er singel, så enser jeg ikke alle beilerne. Dvs jeg merker nok en del, men tenker ikke over det liksom (med mindre han er sykt tiltrekkende). Har jeg derimot kjæreste, så biter jeg meg godt merke i det. Da blir det plutselig irriterende og jeg blir sittende og lure på når jeg skal si ifra at jeg har type. Som singel prater jeg gjerne med menn som legger an på meg, og man kan bli med på et annet utested eller et nachspiel uten å tenke seg om to ganger. Men når man er i forhold så må man liksom avvise alle før grenser tråkkes over eller forventninger blir for høye. Som singel svinger man seg rundt på dansegulvet og smiler og ler med alle som befinner seg der, er man i forhold tenker man "faen, hvorfor må alle på dansegulvet legge an på meg?" Hadde også en periode med kjærlighetssorg hvor jeg syntes pågangen var stor, men det er nok fordi jeg ble både sint og lei meg da jeg følte alle bare ville ha meg for sex imens jeg var helt knust. Fikk nok ikke flere henvendelser, men ble så opprørt over de jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mini_* Skrevet 5. mars 2009 #10 Del Skrevet 5. mars 2009 Som singel svinger man seg rundt på dansegulvet og smiler og ler med alle som befinner seg der, er man i forhold tenker man "faen, hvorfor må alle på dansegulvet legge an på meg?" Jeg er i forhold og jeg tenker ikke sånn. Tar det som et kompliment og er strålende fornøyd med oppmerksomheten jeg får jeg! Ble faktisk mye mer irritert over sånne ting da jeg var singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #11 Del Skrevet 6. mars 2009 Tror d kommer veldig ann på personen og holdninger om man velger å gå etter damer/guttar som er opptatt... eg feks liker ikke å flørte osv... med jenter som er opptatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå