Sig Skrevet 5. juli 2003 #1 Del Skrevet 5. juli 2003 Hei. Gifter meg 2 august, begynner å nærme seg i rekordfart. Det meste er vel i boks, gjenstår noen små ting. Tenkte vi skulle ha den tradisjonelle brudevalsen, skal ha dansetime hos Bjørg Gretes danseskole snart. Det jeg lurer på, er hvilken melodi skal dere danse brudevalsen til , dere som skal ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2003 #2 Del Skrevet 5. juli 2003 Hei! Jeg gifter meg også 2.august!!! Det blir nok trønderbrura på meg...slik er det når man er trønderjente! Er spent på hvordan det skal gå for min kjære å danse vals jeg. Vi skal ikke på noen danseskole, men vi får håpe han klarer å lære det allikevel. Han trenger iallefall opplæring! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 6. juli 2003 #3 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei. Vi var på Bjørg Gretes Danseskole nå i slutten av juni og lærte brudevals, polonaise og fellesvals. Hun er utrolig dyktig. I tillegg så brenner hun de sangene på egen cd til dere med de melodiene hun brukte på kurset. Slik at dere kan danse etter den valsen dere lærte å danse etter hos henne...Valsen hun brukte til oss er den valsen de danser brudevals til i den første Gudfaren- filmene. Hun er i allefall utrolig dyktig og kan jobben sin. :D Lykke til. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 6. juli 2003 #4 Del Skrevet 6. juli 2003 Vi skal ha The Godfathers Waltz! Den fra Gudfaren filmene. Den er vakker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 6. juli 2003 #5 Del Skrevet 6. juli 2003 Vi skal ikke ha brudevals. Er mer naturlig at vi i 2003 velger vår sang og danser etter den. Rart at noen tradisjoner tviholdes på mens andre følger med i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 6. juli 2003 #6 Del Skrevet 6. juli 2003 Rart at noen tradisjoner tviholdes på mens andre følger med i tiden. Det er vel opp til hver enkelt om de vil følge tradisjoner eller ikke. Skal man ikke heller ta vare på de få tradisjonene vi har i dette landet enn å kaste de bort fordi man skal følge med i tiden på alle ting som skjer i denne verden...?? Nei, jeg synes at tradisjoner bør man ta mere vare på enn at alt absolutt skal følge med tiden og dagens moter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 6. juli 2003 #7 Del Skrevet 6. juli 2003 Vi skal ikke ha brudevals. Er mer naturlig at vi i 2003 velger vår sang og danser etter den. Rart at noen tradisjoner tviholdes på mens andre følger med i tiden. En fin egenskap er å følge med i tiden, samtidig som man tar vare på tradisjoner! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. juli 2003 #8 Del Skrevet 6. juli 2003 "some day my prince will come" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 7. juli 2003 #9 Del Skrevet 7. juli 2003 Vi danset etter Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen vi. Det var ikke akkurat noen vals, men utrolig koselig allikevel. Etterpå hadde vi 2 valser for de andre gjestene: -Sørens vals (Nyttårsvalsen) -Waltz For The Moon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 7. juli 2003 #10 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei. Vi var på Bjørg Gretes Danseskole nå i slutten av juni og lærte brudevals, polonaise og fellesvals. Hun er utrolig dyktig. I tillegg så brenner hun de sangene på egen cd til dere med de melodiene hun brukte på kurset. Slik at dere kan danse etter den valsen dere lærte å danse etter hos henne...Valsen hun brukte til oss er den valsen de danser brudevals til i den første Gudfaren- filmene. Hun er i allefall utrolig dyktig og kan jobben sin. :D Lykke til. :D Gøy å høre. Vi skal nemlig til henne i slutten av juli :D Nå gleder jeg meg virkelig. Et lite spm til Nikki... Hadde du på deg skoene du skal gifte deg i?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå