Gå til innhold

Sykemeldt eller fortsatt i jobb?

Bentebent

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvor mange av dere som fortsatt er i full jobb og hvor mange som er sykemeldt.

Jeg er snart 30 uker på vei og fortsatt i full jobb, men kjenner at jeg begynner å bli sliten. Jeg bor og jobber i England så hvis jeg ikke kan jobbe så må jeg gå i permisjon, kan ikke bli sykemeldt de siste 11 ukene før fødsel, og permisjon er ikke spesielt godt betalt. Får kun ca 1230 kr i uka,så jeg presser meg selv til å gå på jobb hver dag. Helt utslitt og klar for senga når jeg kommer hjem kl 18.00 om kvelden.

Skulle ønske jeg jeg hadde fått denne ungen i Norge, vi har et utrolig bra system for gravide og nye mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare lurer på hvor mange av dere som fortsatt er i full jobb og hvor mange som er sykemeldt.

Jeg er snart 30 uker på vei og fortsatt i full jobb, men kjenner at jeg begynner å bli sliten. Jeg bor og jobber i England så hvis jeg ikke kan jobbe så må jeg gå i permisjon, kan ikke bli sykemeldt de siste 11 ukene før fødsel, og permisjon er ikke spesielt godt betalt. Får kun ca 1230 kr i uka,så jeg presser meg selv til å gå på jobb hver dag. Helt utslitt og klar for senga når jeg kommer hjem kl 18.00 om kvelden.

Skulle ønske jeg jeg hadde fått denne ungen i Norge, vi har et utrolig bra system for gravide og nye mødre.

Jeg jobber fortsatt og det går greit :) Jobber på kontor så er ikke så slitsomt. Håper på å jobbe så lenge jeg kan... Men har fått bekkenløsning nå! Håper bare det ikke blir mye værre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som personlig assistent, og jobber ennå..

Men spørs hvor lenge det varer, har en tung jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i full jobb fortsatt, og planlegger å være det til permisjonen starter.

Huff, det høres fælt ut å være hjemme så sent som 18 hver dag, og være helt utslitt da. :sjokkert:

Veldig bra system her i Norge ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...