Gjest ballegurk Skrevet 3. mars 2009 #1 Del Skrevet 3. mars 2009 Inspirert av "Ditt mest snobbete trekk"-tråden, ble jeg fristet til å spørre dere: Hva er ditt minst snobbete trekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Del Skrevet 3. mars 2009 Inspirert av "Ditt mest snobbete trekk"-tråden, ble jeg fristet til å spørre dere: Hva er ditt minst snobbete trekk? Elsker mcdonalds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #3 Del Skrevet 3. mars 2009 Liker å dasse rundt hjemme i stygge joggebukser og tskjorter. Gjerne med hull og ketchupflekker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #4 Del Skrevet 3. mars 2009 Elsker cheesedoodles og piller meg for mye i nesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #5 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg ler når noen raper - helt automatisk Også tåler jeg omtrent alt av ekkelt prat mens jeg spiser (men ikke snakk om smerte eller knekk ledd... ekle ting er greit). Har mange flere både snobbete og mindre snobbete sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. mars 2009 #6 Del Skrevet 3. mars 2009 Har Crocs, Nillebriller og vesker av imitert skinn, men det plager meg ikke det spor. (ifølge den andre tråden har jeg mine snobbetrekk, så det er greit at det jevnar ut seg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 3. mars 2009 #7 Del Skrevet 3. mars 2009 Også tåler jeg omtrent alt av ekkelt prat mens jeg spiser (men ikke snakk om smerte eller knekk ledd... ekle ting er greit). Akkurat samme her=) Når jeg er hjemme, er det ikke snakk om å ha på seg noe som ser greit ut. Da er det pysjbukse for alle penga. Og om en unge gulper i min knallrøde stoffsofa, så blir jeg ikke irritert (mener at slikt må man bare regne med når en får besøk av babyer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dioxide Skrevet 4. mars 2009 #8 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har tatoveringer (ikke sydentatoveringer som f.eks tribal i korsryggen). Jeg elsker rullekebab. Kan til tider snakke som en sjømann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilja Skrevet 8. mars 2009 #9 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg elsker å klemme kviser og svarte prikker (både mine og min manns). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. mars 2009 #10 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg synes Cola er godt til god mat, drikker jeg vin til maten har jeg cola i det andre glasset, jeg har det ofte rotete hjemme, alle møblene mine er i en stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #11 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg er en slask og går i sjuskete klær hjemme. Jeg elsker også junk-food (så lenge jeg ikke spiser det for ofte). Og så har jeg begynt å spise pølser på Narvesen ca én gang i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå