Mette Skrevet 6. juli 2003 #21 Del Skrevet 6. juli 2003 mormor og morfar farmor og farfar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 6. juli 2003 #22 Del Skrevet 6. juli 2003 Besteforeldrene i England blir kalt Granny & Norman. Min mor blir kalt mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 6. juli 2003 #23 Del Skrevet 6. juli 2003 her blir det mormor til min mor (pappa er død) og bestemor og bestefar til mannens foreldre. det har vel litt med vane å gjøre tenker jeg. hos oss, på begge sider, er det dette som har vært vanlig i alle år, så da blir det naturlig hos oss også. Iset 20+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susie Skrevet 6. juli 2003 #24 Del Skrevet 6. juli 2003 Morfar og karimor (morfars samboer..) mormor Farmor og #### (farmors samboer) Farfar og ##### (farfars samboer) Vi har det ganske innviklet, siden det er skillsmisse på alle kanter.. I tillegg til det, har vi bestemor, som er min manns mormor. Hans foreldre bruker hun kun fornavn på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 6. juli 2003 #25 Del Skrevet 6. juli 2003 mimmi og beste bestemor farmor vi har litt invikla familieforhold (som de fleste andre i disse tider!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #26 Del Skrevet 6. juli 2003 Mine foreldre er mormor og morfar. Min samboers far er farfar. Svigermor insisterer på at hun og hennes nye mann skal hete bestemor og bestefar. Personlig har jeg aldri vært noe for bestemor og bestefar-tittelen. Sikkert fordi jeg ikke er vant med det selv. Hvis begge parters foreldre blir kalt bestemor og Bestefar blir det jo ofte til at man legger til navnet for å vite hvem det er snakk om: Bestemor Inger, Bestefar Hans osv. Hvis det bare er besteforeldre på den ene siden som blir kalt bestemor og bestefar, synes jeg at det ligger i det at man er "de beste". Men det er kanskje bare jeg som er sær... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #27 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg skal ha førstemann i august og hadde tenkt at min mor og stefar blir mormor og bestefar, og min far og stemor blir morfar og bestemor. Så blir det farmor og farfar til min eksmanns foreldre. Blir mange å holde styr på når folk skiller seg og finner ny partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 7. juli 2003 #28 Del Skrevet 7. juli 2003 Hos oss er det Bestemor og Bestefar ( noe besteforeldrene ville) Mimmi og moffa ( noe som gutten sa selv) Min mamma ville så gjerne bli kallt for mommo, men da barnebarnet pekte på henne å sa mim så var det det det ble... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. juli 2003 #29 Del Skrevet 8. juli 2003 Mommo - ble til mormor Bestefar Farmor Farfar og Kirsten Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå