Rita Skrevet 17. april 2002 #1 Del Skrevet 17. april 2002 Hei. .....dere vet sånne lyse dun som starter ved ørene og vokser seg innover i ansiktet...?! Vet dere hva jeg snakker om? Tror de vokser seg mer til etter passerte 30 år! Når man nærmer seg 40 år, da vises de. Spesielt når det er kaldt og man får "ståpels". Okey. Men hvordan fjerner man dem? Jeg vil ikke ha dem! Noen som har gode (!) tips?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 18. april 2002 #2 Del Skrevet 18. april 2002 heia du kan jo prøve elektrolyse behandling?! vet ikke hvor mye det koster, men det er verdt pengene! jeg er selv lei av pels i kroppen min jeg klem fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 18. april 2002 #3 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg har også dun, og det er bare elektrolyse som virker. Legen sa at det er: 1. Dyrt, 2. Vondt 3. Tar lang tid. Veldig morsomt... Men om du sier at du har psykiske problemer pga hår kan man visstnok få noe på trygdekontoret. Så jeg lever bra med mine dun, jeg, etter å ha tenkt gjennom det! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 18. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 18. april 2002 Perser. Jeg så et program på fjernsyn om en iransk kvinnelig frisør som brukte en helt spesiell teknikk. Hun rullet en tråd over ansiktet til en kunde slik at hårene ble sittende fast i tråden. Dette var en spesiell teknikk som ble mye brukt av iranske kvinner. Vet du noe om det?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå