Vulpes Skrevet 6. mars 2009 #41 Del Skrevet 6. mars 2009 Er enig i at det ikke er pent når ikke rumpa er tildekt. Jeg så her om dagen et eksempel på hvor uflatterende en tights kan være, ei jeg kjenner som har noen ekstra kilo hadde på seg en svart tights og genser. Når hun bøyde seg over et bord så ble tightsen så utstrekt at en kunne se klart og tydelig at hun hadde på seg ei rød truse. Nå fikk jeg flashback til noe jeg så i Trondheim en sommer for noen år siden... En lav og lubben jente, med alt for kort kjole... Når hun gikk, så man trusa hennes og nederste delen av rumpa. Og ikke nok med det... Man så et tjukt bind stikke ut fra trusa Stakkars dumme jente!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 9. mars 2009 #42 Del Skrevet 9. mars 2009 Grunnen for jeg alltid har hatet eller misslikt tights er pga det ser ut som stilongs. Mange jenter på skolen har liksom bare hatt en normal genser og "stilongsen" på... og stilongs brukes under klærne når det er kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #43 Del Skrevet 9. mars 2009 Hører hele tiden om hvor forferdelig det er å se jenter i tights. Hva er greia? Kan være enig i at det ikke er særlig flatterende å bruke tightsen som bukse; altså uten å dekke til rumpa, men foruten det er den da helt fantastisk! Jeg bruker den ofte istedet for strømpebukse f.eks. Mye billigere å vaske og bytte sokker ofte, enn å vaske strømpebuksa etter hver bruk. Mest sorte strømpebukser her i huset da, og de falmer jo i fargen etter fire vask. Dyre er de også. Går stort sett bare i hverdagskjoler, så da må det bli enten strømpebukse eller tights under. Føler meg ikke helt bak mål av den grunn.. minnes midten på 90tallet da alle kvinner gikk i denne. Gud for et syn. da ble det ike brukt under kjoler skal jeg si deg...neida ofte med en liten topp. Svært sjeldent å se noen som kan gå slik og at det erfint. de feiteste feite pressa de på seg...da valket ut, både her og der.......derfor grøsser jeg ved tanken. Syns det er greit til småjenter under kjoler. Småjenter så mener jeg fra de kan gå til ca 2klasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 12. mars 2009 Nå fikk jeg flashback til noe jeg så i Trondheim en sommer for noen år siden... En lav og lubben jente, med alt for kort kjole... Når hun gikk, så man trusa hennes og nederste delen av rumpa. Og ikke nok med det... Man så et tjukt bind stikke ut fra trusa Stakkars dumme jente!!! Å himmel, du skulle ha dokumentert det, og publisert det som en advarsel til andre som kunne funnet på å gå sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå