Gå til innhold

IDOL konserten

Arwen

Anbefalte innlegg

Jeg var på generalprøven til Idol konserten i går og kan absolutt anbefale alle Idol-fan å dra å se på den. Programlederne var som vanlig veldig morsomme og alle artistene sang bedre en de har gjort noen gang før.

Er kjempeglad for at jeg fikk se generalprøven, for selv har jeg ikke råd til å betale for å se konserten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kommer til Skien den 10.august, og da har jeg skikkelig lyst til og reise. Bare lurer på hvem jeg skal spørre, og hvordan jeg skal få råd....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vant 2 billetter så da må jeg gå :P

Kjøpte 2 til slik at mine barn også får være med, der den ene er stor fan av Gaute og den andre av Kurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen som fikk med deg den! Har kjempelyst til å se dem når dem kommer til Drammen i August, men vi får se hva vi får rotet oss til midt oppi ferien og det hele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nå på fredag i Kongeparken. Har ikke fulgt med på Idol, en venninne er stor-fan og spurte om jeg ville være med. Har ingen forventinger, men dette hørtes jo lovende ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi koste oss hvertfall. Satt og småfniste masse. Er blitt kjempefan av Harald R og Thomas N. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sang de for noe, da? Jeg mener å ha hørt noe om at de nye singlene til Gaute og David skulle presenteres, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var de bra?

Gaute sin var som forventet veeeeeldig sukersøt, :wink: likte bedre David sin. Fikk et bra inntrykk av sangen hans, men vet at jeg må høre en sang flere ganger før jeg kan si om jeg liker den eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...