Gå til innhold

Hvilket dyr ville du ha vært?

VesleBråka

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
I mitt neste liv vil jeg bli binne...

1.Hvis du er bjørn, kan du sove hele vinteren. Du gjør ingenting i 6

måneder.  

Det kan jeg leve med.

2.Før du går i hi, må du spise til du ruller rundt.

Jeg kan leve med det også.

3.Hvis du er en bjørn, føder du to barn (som er like store som en

valnøtt)mens du sover.  

Når du våkner opp er de halvvoksne, søte, myke unger.  

Det kan jeg leve med.

4. Hvis du er en mamma bjørn, vet alle at du mener alvor. Du klapser til

alle som plager ungene dine.  

Hvis ungene dine ikke oppfører seg, klapser du dem også.  

Jeg kan leve med det også.

5. Hvis du er en bjørn, FORVENTER din make at du knurrer når du våkner.

Han FORVENTER også at du har hårete legger, dårlig ånde og overflødig

kroppsfett.

Jepp!!!! Jeg vil bli en bjørn.......... :wink:

:hoho::hoho::hoho::hoho: bra sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå glad jeg er et menneske jeg. :D Kampen for tilværelsen kan være grusom i den ville dyreverdnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok vært en katt, ja.

Hunder må adlyde kommandoer hele tiden, "sitt", "stå", "ligg", "dekk" osv. Dressurkurs osv. De kan heller ikke følge sine naturlige lyster når de måtte føle for det.

En katt kommer og går som den vil. Den "har seg" med nabokattene akkurat når den føler for det og formerer seg. Får ny mat når skålen er tom, kan ligge i fanget og få kos, og i sengen om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville vært en katt som bodde hos en snill gammel dame som lot meg sove på en fløyelspute, og ga meg fløte og kokt fisk hver dag.

Da tror jeg livet hadde vært ganske godt - hvis jeg var en katt ihvertfall..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

flua på veggen, selvfølgelig!

jeg er altfor nysgjerrig til å kunne være noe annet dyr... men jeg skulle vært en rev til å gjemme meg :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonard sier ofte at han i sitt neste liv vil være Voffe, altså hunden vår. Begrunnelsen er som følger:

- Sove i en stor "Jensen" hver natt uten å hverken måtte betale for sengen eller skifte sengetøy to ganger i uken.

- Stå opp og spise og tisse litt sånn rundt 08.00 for deretter gå og legge seg og sove et stykke ut på ettermiddagen. (Kun avbrutt av en liten matbit eller litt vann hvis man skulle blir "fysen" eller tørst).

- Trim en times tid hver ettermiddag. Anledning til å nekte med god samvittighet hvis det skulle vise seg å være for vått/kaldt/varmt. Lek og moro hver kveld hvis man gidder.

- Ferdig middag hver dag. Hvis man ikke ser ut til å spise nok, disker "mor" opp med noe godt. (Både Voffe og Leonard er blant de som på passe på å spise nok for å holde vekten...).

- Hvis det er varmt får man spise/drikke noe kaldt og blir tatt med ut for å bade.

- Hvis det er kaldt og ufyselig, kan man bare bestemme seg for ikke å gå ut annet enn når det er helt nødvendig.

- Alle mennsker er blide og hyggelig og stiller ikke andre krav enn at man ikke hopper.

- Det arrangeres til stadighet hyggelig treff hvor man kan treffe interessante individer av samme art. Weekendtreff er ikke uvanlig.

- Når man blir trett om kvelden går man og legger seg i "Jensen" når det måtte passe.

Vanskelig å si seg uenig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha vert en delfin, bare svømme rundt og leke i det varme vannet hele dagen.

Ikke har de mange fiender heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg ville vært en delfin.

Det er de skjønneste, mest fascinerende dyrene jeg kan tenke meg. Ser så snille og kloke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Pusekatt - late dager, sove masse. Få kos når jeg hopper opp i fanget til matmor. Maten vokser i fatet mitt på kjøkkenet og vannet er alltid ferdig gravd frem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært en bjørn, tenk å gå i dvale hele vinteren. Spise så mye honning jeg bare orket, og fiske laks i et enkelt håndgrep. Brøle til alle jeg ikke likte, og kose med de jeg likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sengemidd!!

Ingen hadde sett meg..ingen hadde prøvd å flå/spise/skyte meg.

(litt trist hvis jeg ble støvsuget, og måtte leve i en støvsugerpose...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Drage går vel ikke an? Så da ville jeg vært en vill uuuuuuuuuuuuuuuuuuuulv! Men helst ingen norsk ulv, vel å merke. Da hadde jeg vel blitt skutt før eller senere! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Bjørn ville jeg vært

kjønnsmoden allerede etter 3,5 -5 år :sjarmor:

altetende

sover hele vinteren :wink: passer meg bra

stor og god :hoho:

øverst i næringskjeden :sjarmor:

minus- parer seg bare ca to mnd i året, men da kan en få mye på en gang så det blir jo et lite pluss også da :hoho:

jeg vil være en Bjørn tralalalalala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...