Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #21 Skrevet 3. mars 2009 Barberer meg med høvel i hele understellet der det er hår jeg. I rumpa og litt innafor kjønnsleppene. Går veldig greit, gjort på under 5 min og jeg kutter meg aldri=) Og kjæresten digger det max. Når det gjelder venusberget så blir det som dere sier - kaktuuuuus :/ Men det blir ikke like kaktus ved kjønnsleppene, der vokser mine hår ut som myke. Derfor barberer jeg hver dag i rumpe og lepper, men venusberget lar jeg bli litt skjeggete(går maks 4 dager) før jeg barberer igjen. For hvis jeg barberer dagen etter eller to dager etter f eks, så "hakker" det fordi hårene er så stive og jeg får vondt og det kan blø. No problemo Men, altså, får du det til uten å se, i dusjen f.eks? Jeg måtte fram med stort speil og legge meg ned og skreve i senga og det var et veldig til styr!!
*Numi* Skrevet 3. mars 2009 #22 Skrevet 3. mars 2009 Jeg syntes også det var svindyrt for nye barberblad til min venushøvel, så nå sverger jeg til Euroshoppers engangshøvler. 13,- pr pakke med 10 høvler. Fungerer veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #23 Skrevet 4. mars 2009 Men, altså, får du det til uten å se, i dusjen f.eks? Jeg måtte fram med stort speil og legge meg ned og skreve i senga og det var et veldig til styr!! Vel ja, jeg kjenner meg frem. til de områdene som er mest ømfintlige gjør jeg det før jeg skrur på vannet i dusjen, for man kjenner det bedre da, og huden er så glatt der at det er ikke nødvendig med vann(så lenge høvelen er skarp nok) Annet enn det setter jeg meg ned i dusjen og sprer bena, og sitter så langt bak på halebenet som mulig. -bare så det er sagt så er jeg ganske myk (ikke unormalt ettersom jeg ikke turner eller tøyer) så jeg kan se det meste om jeg sitter slik. Og jeg sverger også til enten herre barberblad, eller europris også, venus og andre kvinneblader er bare overprisede og like bra som annet billigere;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå