Gjest *Mim* Skrevet 2. april 2009 #21 Skrevet 2. april 2009 Dagens aktiviteter: Tur med barnevogna.Litt styrke. Skritteller: 10244 Styrketrening:Ja, femten minutter med mage og armer. Dagens frukt og grønt: bringebær, epler, brokkoli, løk, bambusskudd, jus
Gjest *Mim* Skrevet 5. april 2009 #22 Skrevet 5. april 2009 Dagens aktiviteter: Laaang tur med barnevogna. En time med oppoverbakker! Skritteller: 16040 Styrketrening: Bittelitt mage. Dagens frukt og grønt: eple, gulrot, agurk, løk, minimais, vannkastanjer, paprika, brokkoli, bringebær Dagens aktiviteter: Vogna igjen, og en løpetur. Skritteller: 15038 Styrketrening: Nei Dagens frukt og grønt: mais, løk, appelsiner, tomat
Gjest *Mim* Skrevet 5. april 2009 #23 Skrevet 5. april 2009 Dagens aktiviteter: Vogntur og snømåking Skritteller: 11388 Styrketrening: Nei Dagens frukt og grønt: minimais, rips, bringebær, molte, løk, tomat, salat, kikerter, paprika
Gjest *Mim* Skrevet 7. april 2009 #24 Skrevet 7. april 2009 Dagens aktiviteter: Vogntur Skritteller: 11281 Styrketrening: Nei Dagens frukt og grønt: brokkoli, minimais, gulrøtter, løk, vannkastanjer, paprika Dagens aktiviteter: ingenting spesielt. Skritteller: 3136 Styrketrening: Nei Dagens frukt og grønt: tomat, løk, agurk, paprika, druer
Gjest *Mim* Skrevet 10. april 2009 #25 Skrevet 10. april 2009 Hu hei, dagene flyr av sted! Nå har jeg påskeferie og spiser litt av hvert. Skritt-telleren de siste dagene viser: onsdag: 5252 torsdag: 9684 fredag: 18913. Ingen styrketrening, nei...
Gjest *Mim* Skrevet 14. april 2009 #26 Skrevet 14. april 2009 Lørdag: 12373 Søndag: 3306 Mandag: 10800 Så er påsken over. Vekta i dag tidlig viste 80.7. Ikke så overraskende, har tatt meg helt fri og fråtset i påsken. Var supermotivert for ny giv, men falt helt i fisk i dag. Hadde et stygt sjokoladesammenbrudd i ettermiddag. Mannen min har hamstret billig påskegodt... Koste meg ikke med det en gang, og det er sjelden. Dagens aktiviteter: barnevogntur og styrketrening Skritteller: 11543 Styrketrening: Ja, mage, armer, lår og rygg Dagens frukt og grønt: gulrot, bringebær og (sjokolade)appelsin
Gjest *Mim* Skrevet 20. april 2009 #27 Skrevet 20. april 2009 Har ikke oppdatert - en svart uke. Har vært mye restegodt her, og ikke for mye aktivitet, heller. Dagens vekt var utrolig nok 79.8. Endelig under 80! Det går saaakte med meg, men det rusler da i riktig retning.
Gjest *Mim* Skrevet 20. april 2009 #28 Skrevet 20. april 2009 Skal skjerpe meg med rapporteringen. Dagens aktiviteter: barnevogntur Skritteller: 11283 Styrketrening: Litt for mage og armer Dagens frukt og grønt: kålrot, appelsin, tomater
Gjest *Mim* Skrevet 22. april 2009 #29 Skrevet 22. april 2009 Dagens aktiviteter: Skritteller: 4610 Styrketrening: 25 minutter - mage og armer Dagens frukt og grønt: tomat, eplejus, salat, kål, gulrot Dagens aktiviteter: barnevogntur Skritteller: 12042 Styrketrening: Mage Dagens frukt og grønt: salat Dagens synder: is, potetgull, sjokolade og øl
Gjest *Mim* Skrevet 4. mai 2009 #30 Skrevet 4. mai 2009 Jaha. Er vel en grunn til at det er lenge siden jeg har vært her. Har ikke vært så flink, rett og slett. Styrketrening har det vært dårlig med, men har jogget noen turer. I dag stoppet vekta på 79.9. Den har vært adskillig høyere forrige uke... Skritteller: 6144 Styrke: nei Dagens frukt/ grønt: tomat, løk, kinakål, eple
Gjest *Mim* Skrevet 18. mai 2009 #31 Skrevet 18. mai 2009 Her triller dager og uker av gårde. I dag veide jeg 79.3. Det kan vel nærmest karakteriseres som et under - jeg har hatt dårlig tid med eksamen og 17. mai-feiring, og ikke prioritert trim. Har spist masse, masse sjokolade en periode. Nå er jeg veldig motivert for å se 78-tallet. Prøver å få til to joggeturer denne uka og styrkeøvelser i alle fall fem av dagene.
Gjest *Mim* Skrevet 2. juni 2009 #32 Skrevet 2. juni 2009 Det går sakte med meg, men nå er jeg på 78.5.
Gjest *Mim* Skrevet 23. juli 2009 #33 Skrevet 23. juli 2009 Det er vel en grunn til at jeg ikke har oppdatert her, ja. Jeg har vært nede i 77, men er nå på 78 igjen. Det skjer stadig noe, det er alltid en unnskyldning for å spise og kose seg... Skal nå ta opp styrketreninga, som har ligget helt nede. Har vært ganske flink til å jogge, men merker litt trøbbel med beinhinnene (?) om jeg løper for ofte. Merker at jeg er i bedre form, og det er deilig! Har trent styrke i dag, armer, skuldre og litt mage. For mye søtt og kaker, men i morgon (som visst er i dag) er det blanke ark!
Gjest *Mim* Skrevet 23. juli 2009 #34 Skrevet 23. juli 2009 (endret) Mat i dag: frokost: 2 ryvita med pepperost og spekeskinke mellommåltid: en DRITvond Fedonbar lunsj: 1 ryvita med spekeskinke middag: 8 halve kjøttpølser, 2 poteter, blomkål- og brokkoligrateng sammenbrudd: kaffe og masse bocca kveldsmat: 2 frukost-knekkebrød med appelsinmarmelade plukket litt jordbær og blåbær og spiste Skritteller: 8886 Styrketrening: 18 min lår, rygg og mage Endret 23. juli 2009 av *Mim*
Gjest *Mim* Skrevet 24. juli 2009 #35 Skrevet 24. juli 2009 Mat i dag: frokost: 1 ryvita med mager ost, 1 med appelsinmarmelade, te mellommåltid 1: tre nektariner og en plomme mellommåltid 2: en nutrilettbar middag: 1 pølse i brød, 2 ytrefileter i hamburgerbrød (!). Salat. Jus. 2 maiskolber dessert: jordbær, is og sjokolade fredagskos: melkesjokolade med daim Har trent styrke i dag - armer og mage Jogget en tur i skogen, så det ble fin intervalltrening. Ble jammen svett avhusarbeid i dag også! Skritteller: 12029 (men har ikke brukt den hele dagen) Er det noen som følger med meg, tro? Jeg har jo denne boka for min egen del, men jeg tar gjerne imot et klapp på skuldra - eller en liten oppstrammer - om noen er innom.
Alvira Skrevet 2. september 2009 #36 Skrevet 2. september 2009 Siden du spør så må jeg vel innrømme at jeg har sniklest litt innimellom... Blir inspirert, men er ikke så flink til å trene. Nå er det lenge siden du har oppdatert, hvordan har det gått i sommer?
Gjest *Mim* Skrevet 2. september 2009 #37 Skrevet 2. september 2009 Så hyggelig at noen følger med meg! Jeg har vært ganske flink til å jogge, litt opp og ned med styrketrening, og jeg spiser - det meste... det er nok akilleshælen min. Men jeg er nede i 76 kilo nå, og fornøyd med det. Selv om jeg har gått ned mindre enn jeg planla, har det gått riktig vei, og jeg håper å komme ned i 73 kilo om et par måneder.
Gjest *Mim* Skrevet 27. januar 2010 #38 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er faktisk i havn! Omtrent et halvt år etter skjema, men men... Er nede i 72 kg nå, mest på grunn av mindre søtt og mat.
Gjest spurvemann Skrevet 27. januar 2010 #39 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er faktisk i havn! Omtrent et halvt år etter skjema, men men... Er nede i 72 kg nå, mest på grunn av mindre søtt og mat. :) :) :) du klarer alt du vil, tror jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå