Gjest *Mim* Skrevet 2. mars 2009 #1 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg lager meg en egen logg for spising og trening. Mål: ned 10 kilo til 20. august Hvordan: løpe en - to ganger i uka, gå tur med barnevogna 5 - 6 ganger i uka, 2 - 3 økter med styrketrening i uka. Mindre søtt og snop, mer grønt. Gleder meg til: å komme inn i en fin kjole, slippe klær som strammer, løpe med færre kilo å drasse på, få mindre mage og pupper Bli vanskelig: å la være å spise mye om kvelden, å ikke bli fristet på butikken Kommer til å rapportere ganske ofte her i starten, så får vi se hvordan det går etterhvert. Vekt i dag: 82.7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 3. mars 2009 #2 Del Skrevet 3. mars 2009 Dagens aktiviteter: to barnevognturer Skritteller: 12319 Styrketrening: ja, mage og armer (litt, da) Dagens frukt og grønt: tomater, ruccola, paprika Dagens uff var fire punsjeknapper (fikk besøk) og tre kakestykker. Var i ordentlig damemøte, og jeg bestemte meg på forhånd for tre stykker. Hardt, siden jeg virkelig er en kakedame, og sikkert kunne ha spist dobbelt så mange. Så jeg sier meg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 3. mars 2009 #3 Del Skrevet 3. mars 2009 Dagens aktiviteter: en trilletur Skritteller: 9388 Styrketrening: mage Dagens frukt og grønt: poteter, ruccola, agurk, eple Er ikke så fornøyd i dag. Var på besøk hos ferierende venninne, og hjalp henne å spise opp vinterferie-provianten. Det ble både kjeks, godteri og vafler. I tillegg har jeg bakt, og smakt godt på deig og krem... På den andre siden klarer jeg ganske bra å ikke spise masse på kvelden, som jeg har lett for. Har mange gode teer i huset som jeg heller skal kose meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 4. mars 2009 #4 Del Skrevet 4. mars 2009 Dagens aktiviteter: ikkji mykji. Litt barnevogntrilling bare. Skritteller: 3442 Styrketrening: neida Dagens frukt og grønt: tørket frukt, knaskegulrøtter, tomat og agurk Har vært på forelesning og kjørt bil i fem timer i dag. Ikke mye aktivitet, altså. Men jeg har vært überflink på butikken! Handlet seint på kvelden, og hadde SÅ lyst på berlinerboller, dounuts, sjokolade, snacks.... Men kom ut med en pose mini-gulrøtter! Klarte å holde meg unna søtt og kos på lang biltur også. Fornøyd jeg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 5. mars 2009 #5 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Dagens aktiviteter: Tur med barnevogn. Skritteller: 10046 Styrketrening: neida Dagens frukt og grønt: paprika, agurk, minimais, brokkoli, løk, smoothie av ananas, appelsin og banan. Det skjer litt for mye her... Har vært på hyggekveld for trinnet til datteren min. Overflod av kaker, så det ble nok noen stykker. Sto over brusen i alle fall. Edit: tok noen kjappe mageøvelser. Endret 5. mars 2009 av *Mim* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 6. mars 2009 #6 Del Skrevet 6. mars 2009 Dagens aktiviteter: Tur med barnevogn. Skritteller: 7668 Styrketrening: neida Dagens frukt og grønt: kan man regne med pølser? Huff, dette har vært en rævva dag på mange måter. har blant annet spist et lass med kaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 8. mars 2009 #7 Del Skrevet 8. mars 2009 Lørdag: Dagens aktiviteter: Tur med barnevogn. Skritteller: 8148 Styrketrening: ja, mage Dagens frukt og grønt: nope. Søndag: Dagens aktiviteter: fram og tilbake mellom stua og kjøkkenet... Skritteller: 1178 Styrketrening: ja, litt Dagens frukt og grønt: bringebær, bjørnebær, gulrot, løk Hvordan har den første uka gått? Veldig dårlig, er jeg redd. Har vært ganske sosialt aktiv, men det er ikke så sjelden heller. har blitt bare ALTfor mye kake, særlig i helga. Har feiret bursdag her, men likevel - dette har ikke gått så bra. Jeg har riktignok spist bittelitt mindre enn ellers, og har gått en del tur med vogna. Jogging harjeg ikke fått tid til, og styrketreninga har det vært sørgelig lite av - men jeg har gjort litt hver dag. Skjerpings neste uke: mindre søtt, rett og slett. Fortsette å gå turer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 9. mars 2009 #8 Del Skrevet 9. mars 2009 Veier meg hver mandag morgen, og i dag stoppet vekten på 82.2. Må si det er mindre enn jeg hadde frykta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 13. mars 2009 #9 Del Skrevet 13. mars 2009 Har vært uten nett noen dager. Har stort sett spist bra, men har hatt et par kakekick. Har gått tur og tatt mageøvelser alle dager unntatt onsdag, da hadde jeg migrene. Løp en tur på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 16. mars 2009 #10 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, nei, nei. Dagens vekt stoppa på 82.7. Ikke bra. Det er nok helgas utskeielser på hotell som har lagt seg på. Men jeg skal absolutt ikke gi opp, merket på begynnelsen av uka at klærne faktisk satt litt løsere, en god følelse. Mer styrketrening, mindre kake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 16. mars 2009 #11 Del Skrevet 16. mars 2009 Dagens aktiviteter: Tur med barnevogn. Skritteller: 7330 Styrketrening: Ja, 25 minutter Dagens frukt og grønt: Bare noen små smakebiter. Poteter, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 19. mars 2009 #12 Del Skrevet 19. mars 2009 Tirsdag: Dagens aktiviteter: Barnevogntrilling Skritteller: 8356 Styrketrening: Nei, fikk migrene Dagens frukt og grønt: Litt nøtter og tørket frukt, bare Onsdag: Dagens aktiviteter: Tur med barnevogn. Skritteller: 15714 Styrketrening: Ja, 20 minutter Dagens frukt og grønt: Agurk, paprika, 2 epler I dag: Dagens aktiviteter: Tur med barnevogn. Skritteller: 7625 Styrketrening: Ikke foreløpig... Dagens frukt og grønt: Poteter, paprika, agurk, gulrøtter, epler, appelsin, pære I dag har jeg vært på møte - med kaker... klarte ikke å holdemeg unna, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 20. mars 2009 #13 Del Skrevet 20. mars 2009 Dagens aktiviteter: Tur med barnevogn x 2 Skritteller: 14072 Styrketrening: Ja, 20 minutter Dagens frukt og grønt: tomater, salat, agurk, eple, melon, oliven (gjelds det?), jus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 23. mars 2009 #14 Del Skrevet 23. mars 2009 Dagens aktiviteter: Akedag. Ikke så aktivt for meg, dessverre. Skritteller: 4000 Styrketrening: Nei. Dagens frukt og grønt: tomater, løk Dagens aktiviteter: 8 km skitur i rolig tempo. Trilletur og løping: 4 x 4 intervaller. Skritteller: 16060 Styrketrening: Nei. Dagens frukt og grønt: jus, gulrøtter, mais, løk Jeg har vært fornøyd med aktiviteten denne uka, men jeg må ta noen grep angående maten. Jeg spiser rett og slett for mye, og klarer ikke å begrense meg ang. kaker og søtt. Denne uka prøver jeg fast frokost: firkorn med skummet melk og bringebær (frosne fra bestemors hage ). Jeg skal ikke ta mer enn to porsjoner middag, ikke mer enn to brødskiver om gangen. Jeg kommer til å komme opp i kakesituasjoner igjen - da skal jeg ta bare en. Dette gjelder i første rekk til og med fredag - da får jeg se hvordan jeg har klart meg. Dagens vekt stoppet på 81.5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 23. mars 2009 #15 Del Skrevet 23. mars 2009 Dagens aktiviteter: Tur med barnevogn igjen. Skritteller: 8637 Styrketrening: ja, 15 minutter. Dagens frukt og grønt: poteter, brokkoli, pasjonsfrukt, paprika Har vært på kakeanledning i dag. Tok bare en, men fy, det var ikke lett. Satt bare og tenkte på å ta en til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 26. mars 2009 #16 Del Skrevet 26. mars 2009 Skritteller tirsdag: 8903 Skritteller onsdag: 2676 (men gikk mye uten) Skritteller torsdag: 20189 kaker: Jada, hver dag... men bare en av gangen. frukt/ grønt: ikke voldsomt mye. Har trent styrke to ganger, ingen jogging ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 28. mars 2009 #17 Del Skrevet 28. mars 2009 Dagens aktiviteter: liten barnevogntur. Er helsikes glatt! Skritteller: 6145 Styrketrening: ja, 18 minutter Dagens frukt og grønt: bringebær, ananas, løk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 29. mars 2009 #18 Del Skrevet 29. mars 2009 Dagens aktiviteter: intervall-løping og barnevogntur. Skritteller: 9745 Styrketrening: nei Dagens frukt og grønt: agurk, potet(gull) Dagens aktiviteter: barnevogntur (men uten skritt-teller!) Skritteller: 9892 Styrketrening: neida. Men dagen er ikke over. Dagens frukt og grønt: bringebær, agurk Blitt mye snop og kaker i helga også, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 31. mars 2009 #19 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har vært fornøyd med aktiviteten denne uka, men jeg må ta noen grep angående maten. Jeg spiser rett og slett for mye, og klarer ikke å begrense meg ang. kaker og søtt. Denne uka prøver jeg fast frokost: firkorn med skummet melk og bringebær (frosne fra bestemors hage ). Jeg skal ikke ta mer enn to porsjoner middag, ikke mer enn to brødskiver om gangen. Jeg kommer til å komme opp i kakesituasjoner igjen - da skal jeg ta bare en. Dette gjelder i første rekk til og med fredag - da får jeg se hvordan jeg har klart meg. Dagens vekt stoppet på 81.5. Hvordan gikk dette? Tja. Bra til å begynne med, men jeg har nok skeia litt for mye ut i helga. Bursdagsfeiring, som også dro seg videre til mandagen. Har spist masse, masse kaker, i dag også. Tilbake til firkorn og en om gangen nå! I dag var vekta 80.5. Dagens aktiviteter: Tur med barnevogna. Skritteller: 11319 Styrketrening: Litt. Mage. Dagens frukt og grønt: bringebær, molte, gulrøtter, tomater, løk, epler, appelsin, agurk, melon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 2. april 2009 #20 Del Skrevet 2. april 2009 Dagens aktiviteter: Tur med barnevogna. Skritteller: 11579 Styrketrening:Nei. Dagens frukt og grønt: salat, tomat, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå