Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #1 Del Skrevet 1. mars 2009 kan de vente med sex, ringer til avtalt tid, kjøper blomster og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romeo Skrevet 1. mars 2009 #2 Del Skrevet 1. mars 2009 Selvsagt kan vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. mars 2009 #3 Del Skrevet 2. mars 2009 kan de vente med sex, ringer til avtalt tid, kjøper blomster og slikt? Ja, det kan de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg får vurdere dem da, håper de er like pene som drittsekkene;) neida, bare tull. Er bare det at de snille er for lett på en måte, tenk å få en player oppriktig interessert i dag da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mars 2009 #5 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan hende de snille mennene har noen triks opp ermet vi også... Men hvis du er en "slem jente" hadde du kanskje kjedet deg med en snill gutt. Kanskje det blir for forutsigbart hvis han alltid ringer når han har sagt, eller gir deg oppmerksomhet og støtte for det du gjør? Hvis du er en ordentlig jente tror jeg du ville sette pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #6 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan hende de snille mennene har noen triks opp ermet vi også... Men hvis du er en "slem jente" hadde du kanskje kjedet deg med en snill gutt. Kanskje det blir for forutsigbart hvis han alltid ringer når han har sagt, eller gir deg oppmerksomhet og støtte for det du gjør? Hvis du er en ordentlig jente tror jeg du ville sette pris på det Joda, er en ordentlig jente. Har bare prøvd å finne ut av hvordan de kan bli slik, er vel bare at jeg har ønsket å forstå dem. Tror de har hatt det for lett med damer og har derfor fått ro som igjen har ført dem til kynisme, noe i den dur.. men nå gidder jeg ikke spekulere lenger, vil bare ha en snill en.. men så kommer du og sier at de også har noen triks;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #7 Del Skrevet 2. mars 2009 Blomster er det vel ikke akkurat så vanlig å få, men vente med sex og ringe til avtalt tid er i grunnen ikke så uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #8 Del Skrevet 2. mars 2009 Blomster er det vel ikke akkurat så vanlig å få, men vente med sex og ringe til avtalt tid er i grunnen ikke så uvanlig. Jeg vil ha blomster også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mars 2009 #9 Del Skrevet 2. mars 2009 Joda, er en ordentlig jente. Har bare prøvd å finne ut av hvordan de kan bli slik, er vel bare at jeg har ønsket å forstå dem. Tror de har hatt det for lett med damer og har derfor fått ro som igjen har ført dem til kynisme, noe i den dur.. men nå gidder jeg ikke spekulere lenger, vil bare ha en snill en.. men så kommer du og sier at de også har noen triks;) Hehe...med triks mener jeg nok mer triks til å holde på jentene vi blir glade i da, så det ikke blir kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #10 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe...med triks mener jeg nok mer triks til å holde på jentene vi blir glade i da, så det ikke blir kjedelig Hvor hjemmer dere dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mars 2009 #11 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor hjemmer dere dere da? Hehe, vi er nok overalt skal du se! Jeg er nok ikke ledig på markedet dessverre men har da vært det en god stund. Men du må nok regne med at de "snille" guttene ofte er vanskeligere å komme i kontakt med enn de "slemme", selv om vi er ute på byen vi også! Men jeg møtte min på nettdating, så kanskje det hadde vært noe å prøve? Tipper endel "snille" gutter også er litt sjenerte, og da er nettdating et bra sted å komme i kontakt. Uansett vedlig bra å møte noen i edru tilstand og bli litt kjent før den første daten! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 2. mars 2009 #12 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe, vi er nok overalt skal du se! Jeg er nok ikke ledig på markedet dessverre men har da vært det en god stund. Men du må nok regne med at de "snille" guttene ofte er vanskeligere å komme i kontakt med enn de "slemme", selv om vi er ute på byen vi også! Men jeg møtte min på nettdating, så kanskje det hadde vært noe å prøve? Tipper endel "snille" gutter også er litt sjenerte, og da er nettdating et bra sted å komme i kontakt. Uansett vedlig bra å møte noen i edru tilstand og bli litt kjent før den første daten! Lykke til! Hvilke sider anbefaler du da? Jeg har prøvd noen sider, men det er jo bare menn på 35+ som skriver til meg :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mars 2009 #13 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvilke sider anbefaler du da? Jeg har prøvd noen sider, men det er jo bare menn på 35+ som skriver til meg :S Hmm, regner med du er yngre enn det da. Jeg var på Match. Mange jenter på min alder (rundt 23), og sikkert mange gutter også. Og du kan jo skrive til noen du også, som er på en alder som passer bedre for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 2. mars 2009 #14 Del Skrevet 2. mars 2009 Hmm, regner med du er yngre enn det da. Jeg var på Match. Mange jenter på min alder (rundt 23), og sikkert mange gutter også. Og du kan jo skrive til noen du også, som er på en alder som passer bedre for deg Hehe ja jeg er 22år så vil ikke akkurat ha kontakt med noen på den alderen... Ja vi får se da, men koster ikke det noe å være medlem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. mars 2009 #15 Del Skrevet 3. mars 2009 Hehe ja jeg er 22år så vil ikke akkurat ha kontakt med noen på den alderen... Ja vi får se da, men koster ikke det noe å være medlem? Det koster litt, rundt 2-300 kroner i måneden tror jeg, men det er 7 dager gratis først tror jeg. Selv om det koster litt, så er det jo absolutt verdt det hvis du finner noen å være glad i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #16 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg får vurdere dem da, håper de er like pene som drittsekkene;) neida, bare tull. Er bare det at de snille er for lett på en måte, tenk å få en player oppriktig interessert i dag da;) Hvis det er denne holdningen du har, så kan du vel takke deg selv i grunnen.. Jeg skjønner ikke at det går an å syns en gutt er kjedelig fordi han er snill?! Jeg syns player-gutter virker ganske kjedelige. Dessuten tror jeg det er vanskeligere å få interesse fra en skikkelig bra gutt, enn fra en som er ute og sjekker titt og ofte - så dermed er vel det også et større kompliment, hvis det er bekreftelse du er ute etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #17 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvis det er denne holdningen du har, så kan du vel takke deg selv i grunnen.. Jeg skjønner ikke at det går an å syns en gutt er kjedelig fordi han er snill?! Jeg syns player-gutter virker ganske kjedelige. Dessuten tror jeg det er vanskeligere å få interesse fra en skikkelig bra gutt, enn fra en som er ute og sjekker titt og ofte - så dermed er vel det også et større kompliment, hvis det er bekreftelse du er ute etter.. Vet, det er min egen feil. Nok nå da, gidder ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 4. mars 2009 #18 Del Skrevet 4. mars 2009 Det koster litt, rundt 2-300 kroner i måneden tror jeg, men det er 7 dager gratis først tror jeg. Selv om det koster litt, så er det jo absolutt verdt det hvis du finner noen å være glad i! Hihih da har jeg meldt meg inn for en måned Nå får jeg bare krysse fingrene for at jeg blir kjent med en hyggelig mann :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #19 Del Skrevet 6. mars 2009 kan de vente med sex, ringer til avtalt tid, kjøper blomster og slikt? Ja. Jeg er sammen med en snill gutt og han kan alle de tingene selv om han ikke har hatt dame før og har blitt "lært opp". ;-) Han er godt oppdratt hjemmefra og gidder ikke å deale med damer som han ikke er interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå