Gå til innhold

Bonny Bridal kjoler 241 og 305 og Bridalane 104


bruden

Anbefalte innlegg

Har noen sett disse i brudebutikkene? Er de fine??? Dumt spørsmål for smaken er som baken...jeg synes jo de ser fine ut....Har et svakt bilde men ikke et detalj bilde.

Det blir nok noe slikt jeg kommer til å gifte meg i om de kler meg.....har fryktelig lyst tilå ta en ringerunde til uka og se om jeg finner de.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tabby

Bonny har utrolig fine kjoler synes jeg. Likte den første der best. Selv har jeg sett meg ut modell 336 men jeg skal jo ha vinterbryllup og trenger noe som varmer armene også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så kjolene på de bildene må jeg innømme at kjole nr 305 virket litt mektig bakfra...men den hadde et ålreit snitt i livet virket det som....Det er et skrekkelig vanskelig valg!!!

Flott kjole du har plukket ut Ca.!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at modell 241 var finest, eller rettere sagt helt nydelig. 305 ble vel mye etter min smak.

Så av alle disse kjolene ville jeg valgt 241.

Selv har jeg valgt en enkel Romantica kjole. Har desverre ikke funnet bilde av den på nettet slik at jeg kan vise den til dere. Den heter Iona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns alle kjolene var flotte, men 241 var veldig nydelig!

Hadde det vært meg, og jeg hadde måttet velge mellom de tre, hadde det uten tvil blitt 241.

Lykke til med valget, det må være vanvittig vanskelig å bestemme seg for noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville uten tvil valgt bonny 241...nydellig kjole!!!

Selv valgte jeg også en bonny kjole( nr 243) :lol:

kjempe fornøyd!!!!!!!!!!!!!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruden, fant du bonny-kjoler i en brudesalong? Har lett uten hell (på nettet). De har mange flotte kjoler, kunne gjerne tenkt meg en derfra selv. Av de du har satt opp ville jeg helt klart gått for 241!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første og den siste var nydelige syns jeg. Nr. to var ikke min smak. Den var for stor bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...