Gå til innhold

hopeful`s verden

Gjest hopeful

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagbok og tusen takk for besøket i min dagbok. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvorfor finnes ikke halve størrelser. Jeg gråter fremdeles over den fiiine kjolen jeg fant i høst, den jeg skulle hatt i størrelse 41... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

*heart* : Takk for at du tok turen innom :) Må snart inn å lese videre hos deg! Håper du har fin lørdagskveld!

Juliane: Ja ikke sant!!! Skulle startet en egen kleskjede med halve str!! Sikker på at den hadde blitt populær :fnise:

Kjoler er iallefall vanskelig å finne syns jeg. De passer liksom aldri helt. Hadde man vært flink å sy inn/ut selv så hadde jo ting hvert veldig mye lettere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: hopeful

Kjenner igjen den runden din i butikker, med tunge kjoler og trange prøverom :ler:

Enig i at det burde være halve størrelser ja. :jepp:

Så bra du fant en som du likte kjempegodt da. Verre å komme hjem etter en sånn runde uten og ha funnet noe.

Ha en fin søndag :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Ulva: Ja er kjempefornøyd med at jeg kom hjem med en kjole. Og som jeg itillegg fikk 30% avslag på :) Håper du får en fin søndag du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Hvorfor lærer jeg aldri??

Nå har jeg gjort det igjen.... Begynt på en bokSERIE!! Jeg har tidligere lest et par serier, og hver gang de er avsluttet lover jeg meg selv at jeg ikke skal begynne på en ny en, fordi det er så utrolig irriterendes å vente på neste bok i laaaaaaaaaaang tid.

Og nå har jeg altså begynt på en ny serie, lest ferdig bøkene som er kommet ut, og må nå vente! ÆSJ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hopeful

Da var det gått noen dager siden sist..

Nettopp kommet hjem fra nok en travel dag på jobb, og er ganske fornøyd med at jeg har fikset meg fri imorgen :) Hadde noen dager til overs, så da passet det fint med et lite avbrekk imorgen. Fredagene er stort sett umulig å få fri, så da ble det en torsdag! Som jeg GLEDER meg!! Tror nesten jeg skal stille klokka på halv sju som vanlig, for å bare slå den av med et stor glis rundt munnen!! :fnise:

Så nå ligger jeg altså henslengt på sofaen, har sendt min kjære til noen kompiser og bare venter på besøk av gode venninner. Tenkte jeg skulle fikse noe ost og kjeks kanskje! Er jo så nam nam!! Blir koselig med litt jenteprat!

Er jo sååå fint vær idag, så må nesten nyte siste halvtimen med sol, så skal dra på meg en varm jakke og solbriller og sette meg på terassen tror jeg!

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: hopeful :)

Hvilken bokserie har du begynt på da? Helt enig med deg at det er lenge mellom hver bok i de fleste sånne serier, men jeg leser så mange at det ikke er noe problem egentlig.

Jordmoren og Fossefall kommer 1 gang i måneden da :jepp:

Og så er det mange fine serier som er avsluttet og da får du jo alle sammen, og slipper å vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

ååååånei!!!! sovnet på sofaen! Jentene kommer om en halv time og jeg ikke gjort klart noen ting!!! Ble vist en litt mer stressende ettermiddag enn jeg hadde planlagt............. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

For en herlig fridag dette har vært :)

Sov lenge idag, og dro opp til en venninne på frokost/lunsj. Var der noen timer og drakk noen liter kaffe, før jeg dro videre og shoppet!! Så deilig med noe nytt iblandt. Lenge siden jeg har shoppet, bortsett fra kjolen jeg kjøpte i helgen da!

Kjøpte med meg god mat på vei hjem, så nå skal jeg snart lage deilig middag til min kjære! Han fortjener jo tross alt det, siden han har disket opp til med flere dager nå.

Ikveld skal jeg tenne stearinlys, finne frem de myyykeste håndklærene våre, pakke opp det nye "spa-settet" mitt og så skal jeg lage meg et lite hjemmespa på badet :) Gleeeder meg! Perfekt fridag! Har samlet masse ny energi idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres utrolig deilig ut med hjemme spa.

Jeg har aldri lest bokserie. Noen anbefalinger?

Ha en nydelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Hei *heart* :)

Hjemmespa er utrolig deilig i blandt! Avslappende og mye billigere enn hvis man skulle gått på et ordentlig spa, og så kan man bare krype rett på sofaen med en kopp te etterpå :kaffekopp:

Det er ikke verdens dyypeste serier jeg har lest, men har lest hele "arvesynd" serien og den likte jeg godt. Veldig lettlest og greie bøker. Den jeg leser nå heter solgård, men der er det bare kommet ut 2 bøker. Tredje kommer i slutten av mars, så venter i spenning. Det er ventingen som er kjipt med bokserier. Når jeg leste først bok av arvesynd, var det allerede kommet ut 15 bøker (26 totalt), så da var det ikke sååå gale :fnise:

Ha en fin dag *heart*, stikker innom boka di litt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Jeg gleder meg sånn til seriestart!!! Gleder meg til å kjenne gåsehuden spre seg når spillerne kommer på banen og tippeligahymnen spilles! DET er vårfølelse det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hopeful
:vinke: hopeful :)

Hvilken bokserie har du begynt på da? Helt enig med deg at det er lenge mellom hver bok i de fleste sånne serier, men jeg leser så mange at det ikke er noe problem egentlig.

Jordmoren og Fossefall kommer 1 gang i måneden da :jepp:

Og så er det mange fine serier som er avsluttet og da får du jo alle sammen, og slipper å vente :)

Hei Ulva :) Jeg har lest arvesynd tidligere og syns den var ok! Og nå leser jeg solgård, som forløpig ser ut til å komme ut hver måned! Er jordmoren bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
Hei Ulva :) Jeg har lest arvesynd tidligere og syns den var ok! Og nå leser jeg solgård, som forløpig ser ut til å komme ut hver måned! Er jordmoren bra?

:hallo: hopeful

Jeg også har lest Arvesynd, og den er kjempebra. Solgård abonnerer jeg også på, men har ikke begynt på den ennå.

Jordmoren er bra synes jeg. Kjekt å lese om livet til en jordmor på den tiden, samtidig som det er spennende ellers også, og skrevet med en fin humor.

Mine favorittserier for tiden er Odelsjenta, Novemberbarn og Fiolsteinen.

Av serier som er avslutten er alle seriene til Ellinor Rafalesen kjempefine, med Amulettens kraft på 1 plass. Hun har skrevet den, samt Nordlysets døtre, Hittebarnet Alicia og Farsarven. Og så driver hun nå med Polarnetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hopeful

Takk for mange gode tips :)

Kanksje jeg skal ta meg en tur på brukthandelen og få tak i noen av seriene!

Hva syns du om formen til gutta dine igår da? Fikk ikke sett kampen, men fikk med meg at det ble uavgjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
Takk for mange gode tips :)

Kanksje jeg skal ta meg en tur på brukthandelen og få tak i noen av seriene!

Hva syns du om formen til gutta dine igår da? Fikk ikke sett kampen, men fikk med meg at det ble uavgjort!

Jeg synes formen virket bra jeg. Ble uavgjort ja og det synes jeg var bra. De spilte knallgodt og skulle hatt inn et par mål til. De hindret Stabæk i å score og de forsvarte seg kjempegodt. Var spilleglede og fart over laget i går. Lenge siden jeg har sett det. :)

Så detta lover godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Idag er vi endelig ferdig med invitasjoner til bryllupet, og skal snart ut på en liten rundttur for å putte dem i postkassene til folk. Iallefall de som bor i nærheten da! Gikk plutselig veldig opp for meg at bryllupet ikke er så langt unna! :) Gleder meg kjempemasse, men gruer meg litt til alt styret i ukene før!

Føler jeg skulle gjort så mye mer til nå, men ser ikke helt hva jeg skulle gjort akkurat nå!

Men det faller på plass etterhvert tenker jeg! Syns de ble så fiine! (invitasjonene altså) Har laget dem selv, og brukt masser av timer på det! Men syns jo det er litt artig å drive med sånt, så nå kan jeg snart begynne på bordkortene.

Gleder meg til en rolig søndagskveld, når invitasjonene er levert! Også er det jo klart for Himmelblå ikveld og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...