Gå til innhold

hopeful`s verden

Gjest hopeful

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35

Er det ikke herlig med vår? :strix: Vi også har gjort masse hageting i helgen i tillegg til å være på biltreff.

Si meg: Var det du som nevnte bokserien Solgård?

Ha en fortsatt nydelig dag og lykke til med Brann :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulva35
Ulva: hvordan det forresten? Har du lest serien du og? :)

Ja jeg gjør det. Begynte på den etter anbefaling fra en person her inne, og spurt først mjau-mjau, men henne var det ikke.

Den er bare såååå fin og har seilet opp til å bli en av mine favorittserier :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Ja den er herlig! Bare så synd at neste bok ikke kommer ut før i midten av mai.. Syns det er lenge å venter jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
Ja den er herlig! Bare så synd at neste bok ikke kommer ut før i midten av mai.. Syns det er lenge å venter jeg :sjenert:

Tenker du på bok nummer 4? For i nummer 3 står det midt i mai, men jeg fikk den forrige uke jeg :jepp: Og på den står det at nummer 5 kommer i juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hopeful

Ja tenkte på bok nr 4! Har du fått den allerede?? Har du bestilt den? :lete:

Kanskje jeg må abonere på serien :) Hvis det er sånn du har den tidligere da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Jeg abonnerer ja, og fikk nummer 4 i forrige uke. Så tidlig pleier de ikke å kommer. Abonnerer på flere serier og de pleier å komme noen dager før. Toppen en uke før. Så jeg trodde at det var trykkfeil i forrige bok jeg.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg sett etter den i butikken så kanskje du finner den :jepp:

Er medlem på norskeserier.no forumet og der har også folk fått den allerede.

Men Solgård er ikke i norske serier da, men du kan gå inn på romanserier.no

Der kan du bestille og du kan lese om serien :)

Endret av Ulva35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
Takk Ulva :) Will do imorgen ja! er så spent på neste bok!!

Gled deg. Mye skjer i den boka. Både på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Da har jeg sendt inn kupong, slik at jeg får Solgård i posten fremover :) Gleder meg som en unge til neste bok kommer! Skal jakte på postmannen den neste uken tenker jeg ;)

Ellers idag har jeg nytt solen, shoppet og drukket minst en liter kaffe med gode venner. Hopefulmannen er på reise igjen, så må få dagene til å gå med å ha en full avtalebok. Han har snart vært borte en uke, og savner han masse nå.

Dessuten har jeg fått det ærefulle oppdrag å være fadder for ei lita jente om en måneds tid, så jeg lurer fælt på hva jeg skal kjøpe i dåpsgave til prinsessa?! Vil gjerne finne noe som hun kan for alltid. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Sol ute, sol inne, sol i hjertet..... Idag har det vært et nyyyydelig vær!! Solt meg, fått et ganske bra skille og bare slappet av! :briller:

En perfekt start på dagen. Resten av dagen har gått med til husarbeid, så nå skal jeg unne meg et iskaldt glass med hvitvin og en god bok :) Deilig det! :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful
:hoppe: Jiiiiiiiiiiiiiiiiippiiii!!! :) Har fått neste bok av Solgård i posten! Og jeg som ikke gadd å sjekke postkassa igår! Nå skal jeg lage meg te, rigge meg til i senga og lese til langt på natt! Fri imorgen, så da går det an! :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest hopeful

Lenge siden sist!! Har ikke vært på KG på en liten evighet nå. Har hatt det så utrolig travelt de siste ukene, at jeg ikke har hatt tiden til å oppdatere dagboka.

Jeg har vært å en aldri så liten ferie, fikset masse til den store dagen i sommer og ellers hatt en overfylt avtalebok.

Ferien vi var på var biltur. Elsker bilturer! Spesielt om våren og høsten. Det er så utrolig vakker natur å se på de tidene. Ikke misforstå meg.. Jeg elsker syden og storbyferie og, men av og til er det så befriende å bare sette seg i bilen og kjøre! Full guff på anlegget i bilen, kaffe på statoil-koppen og pauser på små rasteplasser når det måtte passe. Drømmen er å kjøre E6 til endes en gang. Har ikke vært særlig langt nord, og har aldri opplevd midnattsol, så det har jeg kjempelyst til!

Ellers har jeg begynt på enda en bokserie siden sist. Denne gangen er det jordmoren! Tenkte jeg skulle begynne på en som var kommet et stykke slik at jeg hadde masse bøker til sommeren! Men får visst ikke tak i de første bøkene fra brukthandelen.. Sukk.. Får bestille av forlaget tenker jeg! Kjekt å ha bøker til gode når man skal slange seg i solstolen i sommer :)

Håper det står bra til med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: hopeful

Så kjekt å "se" deg igjen. Bilturer er veldig koselig ja. :) Vi pleier å ha en biltur rundt i Norges land hver høst og det er utrolig vakkert. Særlig om man er heldig med været og det har vi stort sett vært.

Du har begynt på jordmoren ja. Veldig fin :) Og det flotteste er at det kommer en bok i måneden, og ettersom det har kommet ut 26 stykker så har du mye spennende lesestoff og se frem til.

Ha en fin dag hopeful :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med seier i går! :):ball:

(Det tok meg bare 20 timer før jeg var blid nok til å skrive inn her... :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hopeful
Gratulerer med seier i går! :):ball:

(Det tok meg bare 20 timer før jeg var blid nok til å skrive inn her... :fnise:)

Takk Juliane :) Skjønner godt at du trengte såpass med tid! Slik pleier jeg å være også!

Var du i Bergen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Hei Ulva :)

Ja høsten er bare utrolig vakker! Masse farger og nydelig natur. Også masse fotballkamper også!! hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest hopeful

Nå var det jammen lenge siden jeg har oppdatert dagboka! Jeg syns jeg har tidsklemme litt vel tett på kroppen for tiden. Døgnet skulle absolutt hatt flere timer, og jeg skulle gjerne hatt LITT mindre i avtaleboka. Bryllupet nærmer seg med stormskritt, og ting begynner å falle på plass! Like vel stresser jeg endel med det! Hvis jeg ikke har noe å fikse, så blir jeg stresset fordi jeg da tenker at jeg må ha glemt noe! :fnise: VET at det er litt håpløst, men sånn er jeg altså!

Ellers er jeg fornøyd med at laget mitt stadig klatrer på tabellen, og gleder meg til kamp imorgen. Krysser fingrene for en seier til!!

Det hadde vært deilig!!

Eller har jeg maaange uker, før jeg kan ta ferie og jeg merker jeg blir lettere misunnelig på de som tar ferie neste uke.. Skulle gjerne dratt på hytta en uke for å lade batteriene, sole meg litt og lese masse gode bøker. Fordelen med hytta vår, er at den ikke har tv! Det er faktisk utrolig deilig å ikke se tv på noen dager. Radio er faktisk litt undervurdert :) Masse artige programmer, og dessuten blir man jo så mye mer sosial når ingen sitter å glor inn i en boks. Spiller alltid mye spill på hytta. Spesielt dersom det er dårlig vær. Og så fisker vi masse da. Enten i båt eller fra land. DET er sommer det. Se på solnedgang, mens man spiser nygrillet makrell! *SUKK*

Ønsker meg tilbake til barndommen da man var ferdig på skolen til St. hans, og levde late dager til langt ut i august!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...