Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #21 Del Skrevet 17. april 2002 Gratulerer med dagen, Nelle! Hipp hipp hurra!!! Du er superkul! Klem fra Vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 17. april 2002 #22 Del Skrevet 17. april 2002 G R A T T I S M E D D A G E N !!!! Håper du får en koslig bursdagsfeiring Bursdagsklem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. april 2002 #23 Del Skrevet 17. april 2002 Gratulerer så mye med dagen, Nelle og 20April2002. Kos dere masse! Bursdagsklemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. april 2002 #24 Del Skrevet 17. april 2002 Gratulerer med dagen Nelle. Håper den har vært fin. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #25 Del Skrevet 17. april 2002 GRATULERER MED DAGEN!!! KLEM, LISA-BETH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 17. april 2002 #26 Del Skrevet 17. april 2002 Gratulerer med dagen..... Håper du hatt en fin dag... Bursdags klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TBee Skrevet 17. april 2002 #27 Del Skrevet 17. april 2002 Kjære Nelle Jeg ønsker deg hjertelig tillykke med dagen din. - Du vet vel om at du er verdifull at du er viktig her og nu At du er elsket for din egen skyld For ingen annen er som DU. - Jeg vet ikke hvem som har skrevet dette, men syns det passet akkurat til DEG. Varme hilsener fra TBee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 17. april 2002 #28 Del Skrevet 17. april 2002 Gratulerer med dagen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 17. april 2002 #29 Del Skrevet 17. april 2002 GRATULERER så mye med dagen NELLE!!! Håper du får en alle tiders dag!! Smil og vær glad, I dag er det DIN dag!!!!!!!! Klemmer fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 17. april 2002 #30 Del Skrevet 17. april 2002 Gratulerer med dagen god-jenta!!! Her kommer bursdagssangen: Mø mø mø mø mø møøøøøøøø mø mø mø mø mø møøøøøøøø mø mø mø mø mø mø mø mø mø mø mø mø møøøøøøøøøøøø! Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. april 2002 #31 Del Skrevet 17. april 2002 Happy birthday to youuuuuu:) Ble en halvtime for seint da,men:) Håper du hadde en fin dag! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 22. april 2002 #32 Del Skrevet 22. april 2002 Dere er SKJØNNE!!!! Tusen takk Jeg hadde en fin bursdag. Hadde på forhånd bestemt meg for at om det skjedde noe kjipt så skulle jeg ikke bry meg noe om det. Og det klarte jeg å holde!! Hurra!! Ble veldig lei meg rett etter jobb og måtte gråte litt, men så kom en venninne og da gikk det over. Vi var ute og spiste, også sammen med en annen venninne. Fikk nydelige gaver fra de!! De hadde pakket inn og alt -så jeg måtte liksom pakke opp og være spent og sånn! Det var gøy!! Jeg hørte ikke noe fra foreldrene mine, men jeg ringte de to dager senere og sa at jeg var veldig lei meg for at de ikke hadde ringt eller sendt et kort. De ble lei seg da de hørte at det betydde litt for meg å høre fra de på bursdagen, så neste år tror jeg kanskje (håper) at det blir litt annerledes. Nok en gang: TUSEN TAKK dere SKJØNNE mennesker!!! Mange klemmer fra Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå