Gå til innhold

Mange måter å

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjelpe meg!

Rørleggersprekk er ikke lekkert på noen. Dessuten er det enkelte som har "litt" for mye fake brunfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama
Kommer an på sprekken det.... :lur:

Nei...nei nei nei, det kommer ikke ann på. Rørleggersprekk er næsty uansett hvem den tilhører =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Hahahaaa!! det var det syyykeste jeg har sett! :P

når det er sagt så vet jeg at det er menn som elske slike type sprekker.. ikke vet jeg hvorfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hvertfal veeeldig fristende å kjøpe en bukse som vise halve rumpa når man bøyer seg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var hvertfal veeeldig fristende å kjøpe en bukse som vise halve rumpa når man bøyer seg :laugh:

Ja, ikke sant!!!

Aldri sett en kosedress så "sexy" før.. Nei, liker bedre den oversiza jeg har..

Sprekka var grusom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Måtte bare kommentere, jeg er mann og synes at "rørleggersprekk" på jenter er veldig sexy! Veldig lite flatterende navn, da. Men dere jenter som viser litt sprekk en gang i blant, er det virkelig sånn at dere ikke vet at det skjer når dere setter dere ned på huk i kjempelave jeans..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare kommentere, jeg er mann og synes at "rørleggersprekk" på jenter er veldig sexy! Veldig lite flatterende navn, da. Men dere jenter som viser litt sprekk en gang i blant, er det virkelig sånn at dere ikke vet at det skjer når dere setter dere ned på huk i kjempelave jeans..?

Så klart vet jeg at det skjer, men jeg synes ikke det er noe pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Fullt klar over det, derfor jeg også ikke er forkjemper for lave jeans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!! :frustrert::frustrert: ALDRI om jeg skal handle noe derfra! Vet ikke om jeg skal le eller gråte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...