Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvor ofte ca har du one night stunt? Hver måned, hvert år osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 28. februar 2009 #2 Del Skrevet 28. februar 2009 One night stunt? One night stand har jeg kanskje et par ganger i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #3 Del Skrevet 1. mars 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #4 Del Skrevet 1. mars 2009 Aldri hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Del Skrevet 1. mars 2009 Har inntrykk av at "alle" har ONS. På en måte kan jeg skjønne hvorfor, bare for å få seg den herlige sex'en, men du har jo trossalt intim kontakt med en person, blir det ikke noe følelser eller noe ut av det? Så har deres venner og kjente ONS hele tida eller hatt det noen ganger? Er det noe som er "inn" for tida, elller vært hele tida? Trudde egentlig sex skulle være en ting mellom to som elsker hverandre og ikke bare hoppe i det hos hvem som helst, føler at ONS fører til missbruk, det er jo noe personlig som ikke alle andre trenger å få. Trur ONS fører med seg mye skade og fortivlelse. En vill jo ikke føle seg så spesiell når en møter den "rette" og har hatt mange ONS bak seg. Kanskje litt gammeldags tanke... men synes sexen hører til den man elsker, trenger vel ikke nødvendigvis være etter en er gift, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 1. mars 2009 #6 Del Skrevet 1. mars 2009 Stunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #7 Del Skrevet 1. mars 2009 Stunt Er jo akkuart det det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. mars 2009 #8 Del Skrevet 1. mars 2009 Om det er riktig med ONS for en person er så individuelt. I tillegg teller det HVORFOR man har disse ONS. Hvis man bare nyter livet og ønsker å ha sex og spenning, så hvorfor ikke. Hvis man har det av andre grunner, som bekreftelse, fortvilelse, med forventing om noe mer etterpå tror jeg man fort kan begynne å slite. Personlig så har jeg hatt noen ONS og jeg synes stort sett det har vært deilige opplevelser. Jeg har ONS uten noen forventninger om at det skal skje noe mer etterpå, men jeg ser at jeg har et problem. De gangene jeg har fått sansen for fyren, så har jeg slitt med å godta at man kan være så intim og nær i ett øyeblikk for så å aldri snakke sammen mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 1. mars 2009 #9 Del Skrevet 1. mars 2009 Er jo akkuart det det er... Mulig det, men det er ikke det det heter. Minner meg om en fra barneskolen som sa "you sound over a bitch" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 2. mars 2009 #10 Del Skrevet 2. mars 2009 Minst mulig, men sefølgelig så har det skjedd. Nå er jeg selv i en periode jeg ønsker å være singel lenge, så er litt redd for att det blir noen one night stand da, men håper ikke det blir mange. Får nok heller satse på en pulevenn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 3. mars 2009 #11 Del Skrevet 3. mars 2009 Aldri, når jeg først skal ha sex vil jeg ha det med en jeg har følelser for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 3. mars 2009 #12 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har aldri hatt en one night stand. jeg liker ikke ha sex med noen jeg ikke kjenner. når jeg er singel har jeg heller en fast jeg har sex med. Men må fortelle dere en ting! Jeg var ute med en nysingel venninne på samme utestedet torsdag, fredag og lørdag. Hun fant seg en ny alle disse dagene og tok med hjem. på lørdag kom, etter at hun hadde gått, dørvaktet bort til meg og sa jeg måtte passe på venninna mi fordi hun hadde funnet seg ny gutt hver dag! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå