Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #41 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har vært singel lenge, og savner kos. Med kos mener jeg ikke nødvendigvis sex, men bare sove sammen, holde rundt hverandre, kysse og klemme. Om jeg blir med en gutt hjem, eller han med meg, forventes da sex eller tafsing? Jeg vil bare ha kos.. Ja, de ønsker sex. Om de tror at det blir noe på dem eller ikke kommer an på gutten og situasjonen. Jeg kjenner en fyr som dro hjem uten å ha hatt sex med dama fordi det bare føltes feil... Hun ble visst kjempesint. ;-) Da jeg var jomfru koste jeg med mange gutter, og skjønte ikke hvor sterkt de ønsket sex før jeg ikke var jomfru mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. mars 2009 #42 Del Skrevet 5. mars 2009 Kosingen gjør de fleste unna på ungdomsskolen, ikke ute på sjekker'n. Der ute er kos synonymt med sex. Folk på by'n leker ikke butikk. Selv om enkelte har bedre oppdragelse enn andre, blir dette å drive med risikosport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotus Skrevet 5. mars 2009 #43 Del Skrevet 5. mars 2009 I følge kvinnelogikk er det helt greit å ta med en fyr til toppen av galdøpiggen for å si - "nei dette gidder jeg ikke lengere, - nå går jeg bare fra deg for dette er min kropp! Og ikke våg å følg etter selv om jeg tar med meg støvlene dine og gps`en, alle kan ombestemme seg når som helst og hvor som helst skjønner du, og du har baaare å resspekktere meg"! Vet du hva? Dette sjokkerer meg. Sier du virkelig at dersom ei jente tar med en gutt hjem er det hans rett å ha sex med henne? Jeg mener at dersom man sier ifra at man ikke vil ha sex, skal det alltid respekteres. Det gjør ikke alltid det, men himmel, er det særlig opphissende å ha sex med et menneske som sier nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. mars 2009 #44 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har flere ganger opplevd at jenter sier nei til at det skal bli noe sex, men allikevel så har det blitt sex allikevel. Når jeg spør dama etterpå hvorfor de vrir og snurrer hele tiden så svarer de ;"jammen det er jo en del av brunsten det å svare nei!". Men det finnes jo jenter jeg ikke ville ha ligget med for det..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 5. mars 2009 #45 Del Skrevet 5. mars 2009 Alle mennesker har rett til å si nei, og det respekterer jeg absolutt. Men vi menn har også rett til å reagere. Jeg har f.eks. rett til å bli kraftig irritert og gi uttrykk for denne frustrasjonen i form av spydige/sarkastiske tilbakemeldinger til vedkommende luremus, fulgt opp av å smelle ytterdøren solid igjen mens jeg mumler noe om "jævla hurpehøl" mens jeg sint beveger meg hjemover. Hvis du fikk beskjed på forhånd om at det ikke ble noe sex så er det ingen andre enn deg selv som har lurt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #46 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har flere ganger opplevd at jenter sier nei til at det skal bli noe sex, men allikevel så har det blitt sex allikevel. Når jeg spør dama etterpå hvorfor de vrir og snurrer hele tiden så svarer de ;"jammen det er jo en del av brunsten det å svare nei!". Men det finnes jo jenter jeg ikke ville ha ligget med for det..! Men jeg går ut i fra at hvis ei jente hadde blitt med deg hjem og ikke hadde gått med på det til slutt, så hadde du vel respektert det og ikke forgrepet deg på henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. mars 2009 #47 Del Skrevet 5. mars 2009 som sagt, - det er ikke alle jenter man har lyst på. Men i motsetning til dere så ville jeg heller ikke ha tatt med meg hjem, eller blitt med hjem noen jeg syntes var uapetittelig eller ekkel på andre måter. Dere jenter er kanskje litt anderledes der, og det må vi bare respektere. Men aldri om noen skal få meg til å tro at en jente som virkelig hadde lyst til å ligge med meg, - ville akseptert at et nei var et nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 5. mars 2009 #48 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvis du fikk beskjed på forhånd om at det ikke ble noe sex så er det ingen andre enn deg selv som har lurt deg. Det er klart. I innlegget mitt forutsatte jeg at jenta hadde sagt, og jeg siterer: "vil du bli med hjem for å kose", for så å avsløre at forspillet ikke var forspill, men bokstavelig talt kos og at det ville bli med det. Da hadde jeg blitt forbanna, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. mars 2009 #49 Del Skrevet 5. mars 2009 Vet du hva? Dette sjokkerer meg. Sier du virkelig at dersom ei jente tar med en gutt hjem er det hans rett å ha sex med henne? Jeg mener at dersom man sier ifra at man ikke vil ha sex, skal det alltid respekteres. Det gjør ikke alltid det, men himmel, er det særlig opphissende å ha sex med et menneske som sier nei? Det han/hun sier er at mange jenter er bevisstløse eller hensynsløse når de kåter opp en fyr nesten til the point of no return, for så å snu seg over på siden, for å sove i fred. Menn er ikke kvinner, og har ikke det samme tenningsmønsteret. Noe mange jenter dessverre bittert får erfare. Ja, en og annen gutt greier å tilpasse seg, i håp om at der finns en gryte med gull ved regnbuens ende, men ender nok opp som desillusjonert han også, etter å ha blitt brukt som skryteeksempel for at det går an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 5. mars 2009 #50 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har flere ganger opplevd at jenter sier nei til at det skal bli noe sex, men allikevel så har det blitt sex allikevel. Når jeg spør dama etterpå hvorfor de vrir og snurrer hele tiden så svarer de ;"jammen det er jo en del av brunsten det å svare nei!". Men det finnes jo jenter jeg ikke ville ha ligget med for det..! Jeg har opplevd at en gutt sa nei til at det skal bli noe sex, men likevel ble det sex når alt kom til alt. Det betyr at alle gutter er håpløse og liker å spille kostbare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 5. mars 2009 #51 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Det er klart. I innlegget mitt forutsatte jeg at jenta hadde sagt, og jeg siterer: "vil du bli med hjem for å kose", for så å avsløre at forspillet ikke var forspill, men bokstavelig talt kos og at det ville bli med det. Da hadde jeg blitt forbanna, da. Ja, da skjønner jeg at du ville blitt sur, men jeg regner med at du bare hadde blitt sur og ikke tatt for deg. Endret 5. mars 2009 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #52 Del Skrevet 5. mars 2009 som sagt, - det er ikke alle jenter man har lyst på. Men i motsetning til dere så ville jeg heller ikke ha tatt med meg hjem, eller blitt med hjem noen jeg syntes var uapetittelig eller ekkel på andre måter. Dere jenter er kanskje litt anderledes der, og det må vi bare respektere. Men aldri om noen skal få meg til å tro at en jente som virkelig hadde lyst til å ligge med meg, - ville akseptert at et nei var et nei... Det er ikke snakk om noen du syns er ekkel. Jenter som kun er ute etter kos tar heller ikke med seg ekle menn hjem, de ønsker bare ikke å ha sex. Spørsmålet var om du hadde behersket deg i en sånn situasjon eller ikke. Ut i fra ditt unnvikende svar tros jeg dessverre du hadde valgt å gjøre noe dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 5. mars 2009 #53 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har opplevd at en gutt sa nei til at det skal bli noe sex, men likevel ble det sex når alt kom til alt. Det betyr at alle gutter er håpløse og liker å spille kostbare. Det er sånn det er. Ihvertfall ifølge logikken til endel i denne tråden... Ha-ha. Men ja, mange (ikke alle!) gutter forventer at det blir sex om man ved kveldens/nattens slutt ender opp hjemme hos 1. dem selv, 2. dama de har sjekket opp. For mange (igjen, ikke alle) er dette kveldens mål, selve poenget med å dra på byen. Å da ikke få seg et ligg betyr at hele kvelden var mislykket. For mange (IKKE ALLE!) hunkjønn er derimot kvelden på byen selve målet, og ender man opp med en fyr kan det være en bra start på noe mer (med mindre det er O.N.S. man er ute etter). Selv liker jeg å bli LITT mer kjent med en fyr, og ikke bare se på han (eller enda verre: å bli sett på) med tykke ølbriller. Men jeg skjønte jo raskt at det å bli med hjem/invitere hjem ikke var en måte å fortsette kvelden på "bli-kjent"-vis, men en direkte invitasjon til sex... Dog: Et nei er et nei. Uansett. Selv om "blikket hennes sa ja" og and all that bullshit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. mars 2009 #54 Del Skrevet 5. mars 2009 Spørsmålet var om du hadde behersket deg i en sånn situasjon eller ikke. Ut i fra ditt unnvikende svar tros jeg dessverre du hadde valgt å gjøre noe dumt. Om jeg hadde gjort noe dumt? Selvfølgelig hadde jeg det, en av de dummeste er jo å fyre under egoet på dama, la henne være hovmodig og overlegen bare fordi man er kåt på henne. Nei, i den fellen må jeg passe meg for å ikke havne i. Det beste en gutt kan gjøre når en jente er seksuelt avvisende for sin egen selvtillits skyld er jo bare å ikke være kåt på henne. Mange ganger er dette problematisk for gutter, - det er ikke så lenge siden at en jente ville jeg skulle følge henne hjem fordi hun var redd for å bli voldtatt. Eeeh, jeg tror ikke noen ville funnet på å voldtatt deg prøvde jeg å berolige henne! Tror dere hun skjønte noe som helst? Tror dere ikke bare at hun ble sur og grinete? Sånn er dere jenter, - dere skjønner ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 5. mars 2009 #55 Del Skrevet 5. mars 2009 Sånn er dere jenter, - dere skjønner ingenting.. Jepp. Sånn er vi. Alle sammen. Deilig at verden er så A4 og oversiktlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #56 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har faktisk tatt med meg flere gutter hjem bare for kos, men har gitt klar beskjed om at om det er et ONS de er ute etter må de finne noen andre(OG at jeg forstår det om de heller velger å finne noen andre). Den eneste som ble sur var en kompis som måtte overnatte hos meg siden hadde mistet nøklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. mars 2009 #57 Del Skrevet 5. mars 2009 Du burde prøve å ha uforpliktende sex en ukjent natt siste gjest, man blir ikke så stiv i skuldrene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #58 Del Skrevet 6. mars 2009 Du burde prøve å ha uforpliktende sex en ukjent natt siste gjest, man blir ikke så stiv i skuldrene da. Men man blir åpenbart veldig bastant og får et svart-hvitt syn på hvordan ting fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 6. mars 2009 #59 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, da skjønner jeg at du ville blitt sur, men jeg regner med at du bare hadde blitt sur og ikke tatt for deg. Hadde ikke tatt for meg, men blitt veldig, veldig pottesur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 6. mars 2009 #60 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvorfor er det så mange her som tar det for gitt at når en mann sier han blir sur, så voldtar han jenta etterpå? Det er jo to vidt forskjellige ting, og en ganske drøy beskyldning å komme med. Jeg blir også sur dersom en mann blir med meg hjem, også ikke vil ligge med med meg, men jeg tar jo likevel nei for nei, og legger meg furtent til å sove og prøver å bli kvitt han så tidlig som mulig neste dag. Også tror jeg det er mange jenter som bør tenke litt igjennom hva de driver med. Selvsagt kan man alltid si nei, men når noen spør deg om du vil bli med dem hjem spør de egentlig om du vil bli med hjem - og pule. Men siden jenter liker å late som om sjekking ikke handler om sex, kan de ikke spørre rett ut. Og helt ærlig, hvilke andre grunner enn sex er det, for å bli med noen hjem på den måten? Er man bare ute etter kos vil jeg anbefale at man forsøker å finne en kosevenn i edru tilstand. For når to alkoholpåvirkede mennesker avtaler å dra hjem til den ene, ligger det sex i kortene. Det hjelper ikke hva man sier på forhånd, det er veldig mange jenter som sier at de ikke vil pule, bare for at det skal bli lettere for dem å si etterpå at "ops, det bare skjedde", fordi de har problemer med å stå for sin egen seksualitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå