Gå til innhold

Forventes sex?

Gjest Gjest_Jenny_*

Anbefalte innlegg

Den mannen som tar ei kvinne med hjem, for å kose, og så blir nektet sex, som syns det er greit, ville jeg likt å treffe. Beklager, men jeg har vært der, og trodd at det er greit, da jeg selv var jomfru og trodde menn forstå slikt. En gang begynte jeg å slåss med vedkommende.

Og selv nå, i voksen alder, så har jeg forsøkt, for å gi "manneheten" en ny sjanse, en god kamerat, vi trengte begge nærhet, og hadde avtalt ligging på arm og prat, men neida, når man kommer på armen så kommer pikken fram, ferdig snakka.

Jeg har faktisk møtt på noen sånne menn... Hvor det er slik at om ikke jeg hadde tatt initiativet, så hadde nok ikke noe skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vel og si att det forventes sex ja. Spesielt hvis dette er noen man treffer ute på byen og alkohol er med i bildet. Da hadde ikke jeg turt å ta med en mann hjem hvis ikke jeg ville ha sex med han.

Tror ikke det er så lett å bare kline og kose, så skulle gå hjem å bare fortsette med kosen. Da får det man får av kos ute på byen/festen holde. Så drar man hjem alene etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg har opplevd alle typer menn. Både de som forventer sex, de som vil ha sex, men respekterer at det ikke blir noe helt uten noe mer tull og de som overhodet ikke tar initiativ til sex. Det er ingen regel som sier at man må ha sex med noen man blir med hjem. Med mindre annet er avtalt på forhånd kan ikke gutten forvente sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gunnar_*

Ja, har tatt med ei dame hjem for bare kos. Hun sa det faktisk rett ut i taxikøa. "Blir ikke med deg hjem for å ligge med deg altså". Synes egentlig det var greit. Var selv mer ute etter kos og kanskje en potensiell kjæreste enn ONS. Ble bare kyssing og vi lå inntil hverandre i senga, med klærne på. Angrer i ettertid på at jeg ikke var litt mer frampå. Kanksje hun bare sa det for å spille kostbar?

For det skjedde uansett ikke noe mer. Følte hun var veldig forskjellig fra meg og svarte heller ikke på meldingen jeg sendte noen dager etter (hun sendte en melding tre uker (!) etterpå, men det blir for useriøst for meg.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han kan ikke forvente sex, men han vil nok ofte tro og håpe på det. Særlig om du inviterer han til sengs din for kosing og kyssing!

Det finnes nok en liten prosentandel som synes bare kos er kult nok. Flesteparten vil nok derimot føle seg litt (eller veldig) snytt, noen av dem vil opptre høflig og respektere ditt ønske umiddelbart og en hel del vil gjøre noen halvhjerta forsøk på å la hånden gli til intime steder før de gir opp. Og så har du den lille promillen som ikke tar et nei for et nei da.. :haar:

Jeg synes det å plukke opp tilfeldige menn bare for kos virker som et noe håpløst prosjekt. Man blir jo gjerne kåt av å dele seng med andre sexy mennesker, til og med når man er innforstått med at sex ikke er i bildet. Svært mange ONS har startet med setningen "vi kan godt bare sove sammen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
"Blir ikke med deg hjem for å ligge med deg altså".

Mange ONS har nok startet med den setningen og!

Når jeg hører beretninger om mine mer promiskuøse mannlige venners eskapader, så er det en ting som går igjen. Dama blir med hjem (eller han til henne), men gjør det soleklart at det ikke er for sex. Men etter litt innsats så blir det alltid det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som alle vet innmari godt vil en småbrisen jente aldri ta nei for et nei, det ligger faktisk i genene til kvinner å gjøre hva de vil og tro at det er alltid er de som bestemmer om de skal ligge sammen eller ikke...

Innlegg redigert.

vimse-mod.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Som alle vet innmari godt vil en småbrisen jente aldri ta nei for et nei, det ligger faktisk i genene til kvinner å gjøre hva de vil og tro at det er alltid er de som bestemmer om de skal ligge sammen eller ikke...

ka feiler det deg, alle mennesker har rett til å si nei

Deler av sitat fjernet.

vimse-mod.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i alle fall forventet sex hvis en mann tok meg med hjem fra byen...

Og jeg ville ikke tatt med en ukjent hjem fra byen for å kose med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

Mulig de forventer det, men de har ingen rett til å kreve det.. Men syns jo du skal være ærlig å fortelle nøyaktig HVA du er ute etter da.. Slik at du ikke oppfattes som en luremus;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jente som vil ligge med en gutt vil respektere gutten hvis han sier nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ingen jente som vil ligge med en gutt vil respektere gutten hvis han sier nei...

å joda, stor stjerne på slike menn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres sikkert sært ut, men jeg oppfatter egentlig kos som langt mer personlig enn tilfeldig sex. Det å kun forvente kos med en helt tilfeldig mann på byen, det blir nok litt lykkeskudd.

Det er ikke dermed sagt at alle menn som man treffer på byen er perverse griser som kun er ute etter en ting, men allikevel - hvis en mann tar deg med hjem til seg selv så tror jeg det er en viss sjanse for at det ligger ganske hlye forventninger i luften.

Og, det der med å si fra om at du ikke vil ha sex - men bare kos, det tror jeg faktisk ikke blir trodd på av den du sier det til. Vi gutta hører så alt for ofte at "det blir ikke noe på deg, så bare ta det med ro". Når vi så har fått mennesket innenfor døren så er klær og hemninger kastet før man selv får sagt "dusje først?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt med meg en jente hjem og fått streng beskjed (i forkant) om at det ikke kom til å bli noe på meg. Selvfølgelig prøvde jeg meg, men etter en kort stund så aksepterte jeg (like selvfølgelig) at det ikke ble noe. Helt okei det. Noen klarer faktisk å ta et nei for et nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ka feiler det deg, alle mennesker har rett til å si nei

Deler av sitat fjernet.

vimse-mod.

Alle mennesker har rett til å si nei, og det respekterer jeg absolutt.

Men vi menn har også rett til å reagere. Jeg har f.eks. rett til å bli kraftig irritert og gi uttrykk for denne frustrasjonen i form av spydige/sarkastiske tilbakemeldinger til vedkommende luremus, fulgt opp av å smelle ytterdøren solid igjen mens jeg mumler noe om "jævla hurpehøl" mens jeg sint beveger meg hjemover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge kvinnelogikk er det helt greit å ta med en fyr til toppen av galdøpiggen for å si - "nei dette gidder jeg ikke lengere, - nå går jeg bare fra deg for dette er min kropp! Og ikke våg å følg etter selv om jeg tar med meg støvlene dine og gps`en, alle kan ombestemme seg når som helst og hvor som helst skjønner du, og du har baaare å resspekktere meg"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fascinerende hvordan du har innsikt i SAMTLIGE kvinners hjerne :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosingen gjør de fleste unna på ungdomsskolen, ikke ute på sjekker'n. Der ute er kos synonymt med sex. Folk på by'n leker ikke butikk.

Selv om enkelte har bedre oppdragelse enn andre, blir dette å drive med risikosport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...