lovenemo Skrevet 28. februar 2009 #21 Skrevet 28. februar 2009 Dusjer hver dag, men vasker håret bare annenhver dag med mindre jeg har trent eller holdt på med andre svettestimulerende aktiviteter (idiotisk formulering, I know:gjeiper:) .. Vi har en varmvannstank i miniatyrsize, så får dusja max 10 minutter uansett.
Gjest hopeful Skrevet 28. februar 2009 #22 Skrevet 28. februar 2009 Dusjer hver dag, men håret blir vasket an nehver dag for å unngå slittasje;) Hvis jeg hadde kunnet/hatt tid kan jeg godt stå i dusjen minst en halv time å bare nyte varmen! Er herlig og slett ikke kjedelig:)
Morea Skrevet 28. februar 2009 #23 Skrevet 28. februar 2009 Dusjer og vasker håret annenhver dag vanligvis. Hvis jeg trener, så dusjer jeg etterpå, og dropper det da vanligvis morgenen etter. Trener alltid på kvelden i ukedagene pga jobb. Håret mitt ser faktisk ofte finere ut når jeg styler det dag to, for da er det litt mer håndterlig. Har en tendens til å komme fram mye fall uansett hva jeg gjør. Får også tørrere hud dersom jeg dusjer ofte. Dusjer heller ikke særlig lenge, sjampo, balsam (eller kur) og såpe. Peeling en gang eller to i uken. Står ikke i dusjen lenger enn jeg må. Kjedelig. Eneste er hvis jeg har vært ute på ski eller noe og blitt skikkelig kald. Da er det godt med en dusj. Min kjære kan dusje leeeenge. Han er en skikkellig mannemann som ikke aner annet enn hva deo og kam er for noe, av og til litt etterbarberingsvann. Aner ikke hva han gjør der inne. Men jeg har ganske liten varmtvannstank (mer enn nok vanligvis). Så jeg skynta meg å dusje kjapt først, og sa deretter ingenting da han gikk i dusjen. Det ble reaksjon det! Harr, harr, gurgle gurgle.
Gjest imli Skrevet 1. mars 2009 #24 Skrevet 1. mars 2009 Har du mye hår? Hehe, ja, har hår til midjen omtrent
Shaz Skrevet 1. mars 2009 #25 Skrevet 1. mars 2009 Jeg dusjer hver dag, til jeg er ferdig. Håret prøver jeg å unngå å vaske mer enn annenhver dag.
Haris Pilton Skrevet 1. mars 2009 #26 Skrevet 1. mars 2009 Dusjer hver morning, vasker håret annenhver dag. Når jeg ikke vasker håret dusjer jeg i 2-3 minutter. Er bare for å skylle kroppen fra "sovesvette" og erstatte med fresh såpelukt Bruker bare såpe under armene og dr greve nedentil når jeg dusjer 2-3 minutter. Siden jeg er i fast forhold synes jeg det er greit å dusje seg selv nedentil ca hver dag. Jeg kan ikke fordra når jeg har hoppet i høyet med kjæresten min og han ikke dusjer før 2 dager senere. Det lukter...ikke godt. Og det samme her, han etterlater jo diverse væsker. Ulekkert å ikke dusje det vekk.
Gjest Bloodless Skrevet 1. mars 2009 #27 Skrevet 1. mars 2009 Stort sett hver dag. Har jeg veldig dårlig tid, og håret ikke ser HELT jævlig ut hender det jeg skipper dusjen (og føler meg ekkel resten av dagen). Det er jo selvfølgelig bare fordi kroppen er vant til det. Skulle gjerne sluppet unna med å vaske håret annenhver dag.
Fortunatus Skrevet 1. mars 2009 #28 Skrevet 1. mars 2009 Omtrent 4-5 ganger i uken. Dusjer som regel etter jeg trener Er heller ikke så veldig tilhenger av å bruke lang tid i dusjen, er der i maks 5-10 minutter. Det som tar tid er etterpå..
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #29 Skrevet 1. mars 2009 Dusjer og vasker hår på morgenen, trener hver kveld så ny dusj etter dette,
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #30 Skrevet 1. mars 2009 jeg selv dusjer som regel annenhver dag i ca 10 min. (spørs om eg skal ut/i besøk ol) Men samboeren min dusjer hver dag i hele 30 min. Jeg mener dette ikke er særlig bra for hår og hud. Det er også dyrt, med tanke på allt det varme vannet og ikkje særlig miljøvennlig. Så da lurer jeg på hvor ofte dere dusjer, og ca hvor lenge? Jeg dusjer én gang hver dag. Bruker ca. 5 min i dusjen. Har ikke behov for å være der inne lenger enn det. Tenker på strømutgiftene, derfor blir det kun med de 5 minuttene. Har vel strengt tatt ikke behov for å dusje lenger enn det.
nissejenta Skrevet 2. mars 2009 #31 Skrevet 2. mars 2009 Dusjer som regel hver dag. Når jeg trener dusjer jeg om kvelden og da dusjer jeg ikke dagen etter - bare vasker meg! Hadde jeg hatt en jobb som gjorde at jeg svettet mye eller ble skitten så hadde jeg nok både dusjet før og etter jobb. Om sommeren dusjer jeg opp til flere ganger om dagen. Takler ikke å være svett!
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 2. mars 2009 #32 Skrevet 2. mars 2009 Jeg dusjer og vasker håret én gang i uken. De andre dagene vasker jeg meg. Jeg har heldigvis aldri vært plaget med dårlig kroppslukt som gjør at jeg må dusje hver dag. Daglig dusj med såpe gjør at man fjerner det beskyttende fettlaget som _skal_ være der og det igjen kan føre til tørr hud. Når det gjelder håret er min erfaring at dess oftere man vasker det dess oftere blir det fett!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #33 Skrevet 2. mars 2009 Jeg dusjer som regel hver dag, jeg føler meg ikke vel hvis jeg ikke gjør det, men jeg kan godt la være hvis jeg f.eks bare skal være hjemme en dag.
Gjest Oza Skrevet 2. mars 2009 #34 Skrevet 2. mars 2009 Kanskje ekkelt, men jeg dusjer bare når jeg absolutt må, som blir ca 2-3 ganger i uka. Jeg får rett og slett vondt i huden når jeg tørker etter å ha dusjet, tror det er fordi jeg har tørr hud.
nissejenta Skrevet 2. mars 2009 #35 Skrevet 2. mars 2009 Hmmm... jeg elsker å dusje! Men prøver å vaske håret kun annenhver dag. Kunne gjerne dusja en time hver dag...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå