Gjest Nefertiti Skrevet 28. februar 2009 #21 Skrevet 28. februar 2009 Begge mine ringefingre er ca 1 cm lengre enn pekefingrene. Og jeg har vært sammen med min mann i 11 år nå, uten å tvile et sekund på at det er han jeg vil være med =)
Gjest Bare innom Skrevet 28. februar 2009 #22 Skrevet 28. februar 2009 Har fått høre at man kan se om kvinner er lesbiske ved å se på fingrene deres. Dersom ringfinger er lengre enn pekefinger, så er kvinnen lesbisk. Hvordan er det så med dere? Er pekefinger lenger enn ringfinger? Hos meg er begge mine ringfingrer lengre enn mine pekefingrer, og jeg er lesbisk. Hmmm..... Ringfinger på venstre hånd er litt lengre enn pekefingeren på samme hånd, mens ringfinger på høyre hånd er litt kortere enn pekefingeren på den hånden..... skal det liksom bety at jeg er bifil da kanskje? Merkelig, for jeg har aldri blitt tiltrukket av kvinner.
Gjest Ingrid-84 Skrevet 28. februar 2009 #23 Skrevet 28. februar 2009 Mine ringfingre er ganske mye lengre enn pekefingrene. Jeg er ikke lesbisk
Marilyn0103 Skrevet 5. mars 2009 #24 Skrevet 5. mars 2009 haha! så fordi om ringefingrene mine er lengre enn pekefingrene mine, da MÅ jeg bare vært lesbisk da eller? men forsåvidt stemmer det ihvertfall på meg
Gjest boblabla Skrevet 5. mars 2009 #25 Skrevet 5. mars 2009 Har fått høre at man kan se om kvinner er lesbiske ved å se på fingrene deres. Dersom ringfinger er lengre enn pekefinger, så er kvinnen lesbisk. Hvordan er det så med dere? Er pekefinger lenger enn ringfinger? Hos meg er begge mine ringfingrer lengre enn mine pekefingrer, og jeg er lesbisk. Jeg trodde man fant ut at man var lesbisk ved å tenne på/bli forelska i jenter, ikke utfra hvor lang ringfingeren er i forhold til de andre fingrene.
Gjest boblabla Skrevet 5. mars 2009 #26 Skrevet 5. mars 2009 Har fått høre at man kan se om kvinner er lesbiske ved å se på fingrene deres. Dersom ringfinger er lengre enn pekefinger, så er kvinnen lesbisk. Hvordan er det så med dere? Er pekefinger lenger enn ringfinger? Hos meg er begge mine ringfingrer lengre enn mine pekefingrer, og jeg er lesbisk. Jeg trodde man fant ut at man var lesbisk ved å tenne på/bli forelska i jenter, ikke utfra hvor lang ringfingeren er i forhold til de andre fingrene.
Kamikatze Skrevet 5. mars 2009 #27 Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg tror du finner det sikreste tegnet på at noen er lesbisk, ved å sjekke hvor ringfingern er. Det er jo ikke størrelsen det kommer an på! PS Forøvrig en veldig intetsigende overskrift.... Endret 5. mars 2009 av Kamikatze
Gjest *Mim* Skrevet 5. mars 2009 #28 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er hetero, og gift med en mann, men siden ringfingrene mine er lengre enn pekefingrene får jeg vel bare gå over til det andre laget, da.
Gjest ts Skrevet 5. mars 2009 #29 Skrevet 5. mars 2009 haha! så fordi om ringefingrene mine er lengre enn pekefingrene mine, da MÅ jeg bare vært lesbisk da eller? men forsåvidt stemmer det ihvertfall på meg Må selvsagt ikke, det er bare en morsom myte.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #30 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har også lengre ringfingre men er ikke lesbisk.Men jeg har hørt at hvis du ser noen som har ganske lange negler ellers,men bare kort på pekefingeren så kan hun være lesbisk.hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå