Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Har fått høre at man kan se om kvinner er lesbiske ved å se på fingrene deres. Dersom ringfinger er lengre enn pekefinger, så er kvinnen lesbisk. Hvordan er det så med dere? Er pekefinger lenger enn ringfinger? Hos meg er begge mine ringfingrer lengre enn mine pekefingrer, og jeg er lesbisk.
Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Det stemmer ikke på meg Har du litt mer detaljer om hva som ikke stemmer?
Vera Vinge Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Det høres ut som en underholdende teori, men ikke så mye mer enn det. Hos meg er for øvrig ringfinger lengre enn pekefinger, men kan ikke si jeg kjenner meg så veldig lesbisk. Så vidt jeg vet har man ikke en gang avklart om seksuell legning hovedsaklig ligger i genene.
Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Det høres ut som en underholdende teori, men ikke så mye mer enn det. Hos meg er for øvrig ringfinger lengre enn pekefinger, men kan ikke si jeg kjenner meg så veldig lesbisk. Så vidt jeg vet har man ikke en gang avklart om seksuell legning hovedsaklig ligger i genene. Det er likevel en morsom teori. Det stemmer ganske bra blant mine lesbiske venner, men det kan selvsagt være en tilfeldighet. Kanskje noen kommer til å forsker på det en gang;)
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Ringfingrene mine er lengre enn pekefingrene, jeg er lykkelig gift med en mann jeg elsker.
Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Ringfingrene mine er lengre enn pekefingrene, jeg er lykkelig gift med en mann jeg elsker.
Gjest strykebrett Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Ringfingrene mine er kortere enn pekefingrene og jeg er heterofil. Så det stemmer på meg
Gjest Mea Culpa Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Paa den ene haanden er ringfingeren lengst, men paa den andre er de omtrent like lange ... Er jeg bifil jeg da?
Gjest ts Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Paa den ene haanden er ringfingeren lengst, men paa den andre er de omtrent like lange ... Er jeg bifil jeg da? Kanskje det;) hehe
Hexagon Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 Begge mine ringfingre er lengre enn pekefingrene. Jeg er heterofil. Tror kanskje det er vanlig at ringfingrene er lengst? At det er derfor du har sett det på flere lesbiske venninner. :klø:
Gjest imli Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Haha, noe sånt har jeg aldri hørt før. Jeg har faktisk veldig lange ringfingre, nesten like lange som langfingrene... Men jeg er hetrofil gitt
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 *Stemmer ikke her heller Jeg er lykkelig gift, med barn og hele "pakka". Og helt utenkelig for meg å bytte ut mannen min med ei dame :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #14 Skrevet 28. februar 2009 Paa den ene haanden er ringfingeren lengst, men paa den andre er de omtrent like lange ... Er jeg bifil jeg da? Sånn er jeg også, og jeg er hetero.
angeleyes Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 Ringfingrene mine er kortere enn pekefingrene og jeg er heterofil. Så det stemmer på meg Samme her.
Gjest Wrangler Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 Mine ringefingre er ganske mye lengere enn pekefinger. Og jeg er heterofil. :-) Stemmer altså ikke på meg.
Shaz Skrevet 28. februar 2009 #18 Skrevet 28. februar 2009 Ringfingrene er lengre enn pekefingrene, jeg er ikke lesbisk.
Hinata Skrevet 28. februar 2009 #19 Skrevet 28. februar 2009 Hørt ett eller annet sted at lengden på ringfingrene kommer an på hvor mye testosteron man blir påvirket med i mors mage.. Lang ringfinger i forhold til pekefinger betyr mye testosteron, kort i forhold til pekefinger betyr lite testosteron
Amalie_85 Skrevet 28. februar 2009 #20 Skrevet 28. februar 2009 Det er likevel en morsom teori. Det stemmer ganske bra blant mine lesbiske venner, men det kan selvsagt være en tilfeldighet. Kanskje noen kommer til å forsker på det en gang;) Men har du da også sjekket dine ikke lesbiske venner? Mine ringfingre er lengre enn pekefingrene og jeg er hetro!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå