Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Skrevet 27. februar 2009 Når slutter ligamentene å vokse?? jeg er i uke 16 og kan ikke huske å hatt ligamentsmerter på kjempe lenge.. Kan det gå lenge mellom hver gang man kjenner på dette?
Gjest Deception Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Ligamentene strekkes vel i takt med livmoren, altså jevnt og trutt? Jeg har knapt kjent noe til dette, annet enn ved brå bevegelser veldig tidlig, og jeg er også 16 uker på vei.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Sier som Decieption over her. De strekkes jamt hele svangerskapet. Har selv ikke hatt noen særlig ligamentsmerter siden starten, men de kommer noen ganger..
MeLi Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Når slutter ligamentene å vokse?? Kan det gå lenge mellom hver gang man kjenner på dette? Jeg hadde ligamentsmerter mer eller mindre i 8 mnd jeg...
SummerJoy Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Når slutter ligamentene å vokse?? jeg er i uke 16 og kan ikke huske å hatt ligamentsmerter på kjempe lenge.. Kan det gå lenge mellom hver gang man kjenner på dette? Jeg kjente det bare i begynnelsen. Helt normalt å ikke kjenne...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå