Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #1 Del Skrevet 27. februar 2009 Kvalifikasjoner: Selvsentrert (eks: "var JEG et vidunderbarn?") Må være i stand til å dramatisere alt (eks: "det er så flaut å handle i butikken assa! jeg har jo kjøpt så mye is der i det siste, kanskje de ler av meg assa!!") Flink til å legge skylden på andre (eks "jeg var utro med 5 menn i helgen, men det er bare fordi mannen alltid kommer så sent fra jobb"). Feminist (eks: hvis menn kan snuse, tisse og prompe i all offentlighet så skal jeg søren meg også kunne gjøre det. Og du skal synes jeg er sexy for det!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :-D Skrevet 27. februar 2009 #2 Del Skrevet 27. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. februar 2009 #3 Del Skrevet 27. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langsyne Skrevet 27. februar 2009 #4 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Haha Endret 27. februar 2009 av Langsyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 27. februar 2009 #5 Del Skrevet 27. februar 2009 Atte???? Trenger vi flere sånne da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå