Gå til innhold

Skjærer - kan jeg få stengt dem ute?

LilleBille

Anbefalte innlegg

Har noen et godt råd så jeg kan fortsette å ha inngangsdøren åpen nå når det er så varmt?

Hver gang jeg lar døren stå åpen - selv bare en liten stund er skjæra der... Jeg hoier og skriker... og den flyr da ut igjen (heldigvis har den til nå ikke fløyet inn i stuen eller andre rom ... ) men jeg kan jo ikke sitte vakt heller.... :evil:

Alle gode forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Har akkuratt samme problem, og har dessverre ingen gode råd- !!

Her har de reir i et stort grantre utenfor - det er jo koselig,da, men ikke fullt så koselig å bli vekket i 05-tiden av et Helv.....s spetakkel,som regel er det en pusekatt med i bildet som de erter opp/eller er det omvendt ?

- Men vi MÅ jo ha vinduene oppe om nettene nå i varmen.........jeg må si at jeg har sovet svært dårlig i det siste,ja.

- *glad i dyr*,tross alt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk rådet om å henge opp ballonger i døren...

Så nå har jeg en flott fargerik ballongremse i døråpningen .. så får jeg se om de holder seg unna :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk og lov for at "våre" skjærer ikke kommer inn til oss. Her har vi masse skjærer utforbi og dører på vidt gap hele tiden, men ingen har ennå forsøkt seg på å komme på besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballongene hjalp... ingen skjærer i gangen i dag... - så det kan anbefales

.. men en del kommentarer om hvor barneselskapet var :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Artig med ballonger - det skal jeg huske!!

Men vet noen hvordan man stopper kjeften på skjærene??? :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Du med skjærer i treet kan jo kanskje henge ballonger i treet for å holde de unna?

Kanskje litt vanskelig om det er masse trær rundt huset..... men kan jo se litt festlig ut, da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...