LilleBille Skrevet 4. juli 2003 #1 Del Skrevet 4. juli 2003 Har noen et godt råd så jeg kan fortsette å ha inngangsdøren åpen nå når det er så varmt? Hver gang jeg lar døren stå åpen - selv bare en liten stund er skjæra der... Jeg hoier og skriker... og den flyr da ut igjen (heldigvis har den til nå ikke fløyet inn i stuen eller andre rom ... ) men jeg kan jo ikke sitte vakt heller.... :evil: Alle gode forslag mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 4. juli 2003 #2 Del Skrevet 4. juli 2003 -Har akkuratt samme problem, og har dessverre ingen gode råd- !! Her har de reir i et stort grantre utenfor - det er jo koselig,da, men ikke fullt så koselig å bli vekket i 05-tiden av et Helv.....s spetakkel,som regel er det en pusekatt med i bildet som de erter opp/eller er det omvendt ? - Men vi MÅ jo ha vinduene oppe om nettene nå i varmen.........jeg må si at jeg har sovet svært dårlig i det siste,ja. - *glad i dyr*,tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2003 Fikk rådet om å henge opp ballonger i døren... Så nå har jeg en flott fargerik ballongremse i døråpningen .. så får jeg se om de holder seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 5. juli 2003 #4 Del Skrevet 5. juli 2003 Å takk og lov for at "våre" skjærer ikke kommer inn til oss. Her har vi masse skjærer utforbi og dører på vidt gap hele tiden, men ingen har ennå forsøkt seg på å komme på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juli 2003 Ballongene hjalp... ingen skjærer i gangen i dag... - så det kan anbefales .. men en del kommentarer om hvor barneselskapet var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 5. juli 2003 #6 Del Skrevet 5. juli 2003 -Artig med ballonger - det skal jeg huske!! Men vet noen hvordan man stopper kjeften på skjærene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #7 Del Skrevet 5. juli 2003 Hundene liker å jage disse skjærene, så her tør de ikke komme inn mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. juli 2003 #8 Del Skrevet 6. juli 2003 Kjøp luftgevær... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #9 Del Skrevet 6. juli 2003 Du med skjærer i treet kan jo kanskje henge ballonger i treet for å holde de unna? Kanskje litt vanskelig om det er masse trær rundt huset..... men kan jo se litt festlig ut, da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå