Jump to content
Sign in to follow this  
Frøken Frigg

Frøknas jakt på den gode formen

Recommended Posts

Frøken Frigg

Det her begynner å bli kjedelig repetativt, men i dag har jeg trent en time på elipsemaskina.

Har vært på biblioteket og lånt meg digibok, så treninga i dag blei litt annerledes enn tidligere. Det fungerte veldig bra, og det blir sikkert bare bedre etterhvert som spenninga bygger seg opp i boka... :)

Fortsetter under...

Frøken Frigg

I dag har jeg vært på en times tur i det strålende været, i tillegg til en drøy time på elipsemaskina. Nå kjenner jeg meg faktisk sliten, noe som er veldig deilig!

Frøken Frigg

I går var jeg igjen en drøy time på elipsemaskina. Jeg synes det fungerer kjempebra å høre på lydbok mens jeg går.

Jeg har også fått meg ny jobb som det tar en halvtime å gå til, og da er det oppoverbakke hele veien.

Frøken Frigg

Det blei en drøy time på elipsemaskina i dag også. Jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke ga meg etter en halv time, for der og da hadde jeg skikkelig lyst til det. :)

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

• Create New...