Frøken Frigg Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 17. mars 2009 Det her begynner å bli kjedelig repetativt, men i dag har jeg trent en time på elipsemaskina. Har vært på biblioteket og lånt meg digibok, så treninga i dag blei litt annerledes enn tidligere. Det fungerte veldig bra, og det blir sikkert bare bedre etterhvert som spenninga bygger seg opp i boka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Frigg Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 19. mars 2009 I dag har jeg vært på en times tur i det strålende været, i tillegg til en drøy time på elipsemaskina. Nå kjenner jeg meg faktisk sliten, noe som er veldig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Frigg Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 24. mars 2009 I går var jeg igjen en drøy time på elipsemaskina. Jeg synes det fungerer kjempebra å høre på lydbok mens jeg går. Jeg har også fått meg ny jobb som det tar en halvtime å gå til, og da er det oppoverbakke hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Frigg Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 25. mars 2009 Det blei en drøy time på elipsemaskina i dag også. Jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke ga meg etter en halv time, for der og da hadde jeg skikkelig lyst til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå