Cognizance Skrevet 25. februar 2009 #1 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg bor i Bergen og er mann. Betalte 300 kr forrige uke for tre måneders medlemskap hos q500. Det er tre måneder for prisen av en. Men stedet er jo nesten folketomt! Veldig få aktive, 95% av profilene er gamle og har ikke vært innlogga på månedsvis. Vet ikke hvordan stedet ser sett ut fra et kvinnesynspunkt - noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. februar 2009 #2 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hvor gammel er du? Altså. Jeg legger ikke an på deg, jeg bare lurer på om det er sukker eller match som passer best for deg. Endret 25. februar 2009 av Hilde K S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 26. februar 2009 34. Så det er aldersforskjeller i ... "populasjonene" på de ulike nettstedene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #4 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg er medlem på E-kontakt og er veldig fornøyd...ikke SÅ dyre heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. februar 2009 #5 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har inntrykk av at det er flest unge på sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hilde: Kansje jeg skal prøve match.com neste gang. q500 er i tillegg dårlig teknisk. Har ikke funnet ut om det er mulig å se om de jeg sender til har betalt. Og hvis de ikke har betalt, kan de ikke lese meldinga. Ergo er sida lagt opp til at jeg skal bruke tid på å sende meldinger til folk som ikke kan lese hva jeg har skrevet. Jeg er medlem på E-kontakt og er veldig fornøyd...ikke SÅ dyre heller! Takk for tipset. Bor du i Bergen? Endret 27. februar 2009 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. februar 2009 #7 Del Skrevet 28. februar 2009 Hehe. Jeg mente at du bør prøve sukker. Du vil sannsynligvis treffe en dame på din egen alder, eller litt yngre og utvalget er bedre på sukker enn på match. I alle fall sist jeg sjekket ut noe sånt. Du kan jo bare lage deg en gratisprofil begge steder, uten noe profiltekst, bilder og sånt, for å sjekke ut hva som finnes av ok damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 28. februar 2009 Hm ok. Jeg har hatt profil på sukker før, for ei stund sida. Har en tom en der ennå som jeg logger meg på hver andre måned. Fungerte noenlunde greit, egentlig, men tenkte å prøve noe annet denne gangen. Gidder ikke holde på med flere sider om gangen så jeg går videre først når mulighetene på q500 er uttømt - og det trenger ikke bli lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå