Anglofil Skrevet 10. juli 2003 #41 Skrevet 10. juli 2003 Joda,det er hyggelig,selvsagt,men det er da alltid hyggelig med små som er på vei... Klemz fra:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juli 2003 #42 Skrevet 10. juli 2003 Det har jo vært forventet helt siden bryllupet at Haakon og Mette-Marit skulle få barn, som Kronprinsesse har hun jo ikke noe valg- landet må jo ha en tronarving og når Märtha Louise ble gravid var nok dette med på å sette i gang prosessen hos Konprinsparet også. Jeg har hørt at MM har uttalt noe sånt som "hvis vi bestemmer oss for å få barn"- jeg synes det er latterlig å si, alle vet at dette svangerskapet er ett pliktløp fremfor noe annet selv om barnet uten tvil en sterkt ønsket av de begge. Minnie
VesleBråka Skrevet 10. juli 2003 #43 Skrevet 10. juli 2003 Mja, leste en morsom leder i dagbladet tror jeg det var, om at den eneste jobben en kronprinsesse har - er å føde en tronarving. Det er ikke noe HVIS vi ønsker barn med i det bildet.
Irka Skrevet 10. juli 2003 #44 Skrevet 10. juli 2003 Hyggelig for Mette Marit og Håkon at de venter barn. For resten av befolkningen er det vel temmelig likegyldig. Om de ikke hadde fått barn, ville datteren til Mertha blitt kronarving. Det hadde vært like greit spør dere meg. ____________________________________________________________________
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #45 Skrevet 10. juli 2003 Tror de lekte litt sånn gi og ta jeg. Tror Mette-Marit og Haakon gav Martha og Ari muligheten til å føde først, siden de giftet seg først. Tror det er søsken respekt og litt sånn kongelig blabber.... Men tror det er uavhengig av hverandre at jentene har laget babyer nå..... De er jo +/- 30, så det er vel bare som alle oss......bare at de har masser av penger.....og litt sånn...++.
Irka Skrevet 10. juli 2003 #46 Skrevet 10. juli 2003 Mja' date=' leste en morsom leder i dagbladet tror jeg det var, om at den eneste jobben en kronprinsesse har - er å føde en tronarving. Det er ikke noe HVIS vi ønsker barn med i det bildet.[/quote'] Ja Mette Marit hadde jo kvalifikasjonene i orden på det punktet...
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #47 Skrevet 10. juli 2003 Ikke vær så skadefro da, de er sikkert 'lysfontene' glad i hverandre de også.... *knis*
Gjest sexysadie Skrevet 10. juli 2003 #49 Skrevet 10. juli 2003 så Mette Marit er gravid... De har lov til å forsøke de også..... Gratulerer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå