Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mine tanker går til Marius, hvordan vil han oppleve all ståheiet rundt den nye babyen? kan ikke være lett for en som da sikkert vil bli mindre interessant for pressen. Håper bare pressen vet å oppføre seg. Jeg har hatt problemer med å akseptere bryllupet mellom dem på grunn av marius, og selv om alt til nå har gått greit, vel jeg ikke om alt går like greit når den lille kommer.

Håper det går bra for han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker de lykke til :D synes det var en hyggelig nyhet.

Men tenker jo selvfølgelig på Marius også da..

Gjest Rentenissen
Skrevet

Helt unødvendige og stygge spekulasjoner.

Innlegget er fjernet.

Tusenfryd - moderator

Gjest Anonymous
Skrevet

Innlegget er fjernet.

Tusenfryd - moderator

Skrevet

Lettet ikke engang på øyen brynet da jeg hørte nyheten på TV men syntes likevel jeg måtte legge igjen en melding når dette først ble et tema her.

Den nye graviditeten/babyen vil sansynligvis få "all" oppmerksomheten i media fremover nå. Sannsynligvis blir det skrevet og sagt så mye i media at folk blir lei før han/hun blir født (kanskje like greit for babyen).

Tror at hysteriet rundt den nye babyen kommer til å være KUN mediaskapt da jeg tror(håper) de fleste i norges langstrakte land har et veldig avslappet (les:likegyldig) forhold til dette.

Selv er jeg republikaner og håper Norge blir republikk etter neste naturlige avgang blant våre kongelige.

På siden kanjeg si at kronprinsens valg av partner tyder på mangel på dømmekraft. (Ikke misforstå, hun er sikkert hyggelig og han er sikkert glad i henne men det er tross alt en kronprins vi snakker om)

Gjest Anonymous
Skrevet

La oss håpe dette barnet betyr begynnelsen på slutten til monarkiet. Når folk skjønner at denne "brød og sirkus til folket" konstitusjonsfomen er fordummende og hører fortiden til, vil dette barnet ha mulighet til å vokse opp på et normalt vis. La oss håpe det skjer så fort som mulig, slik at monarkiets skadevirkninger blir minst mulig for barnet.

Pussig at kvinner som normalt sett er opptatt av barns ve og vel, ikke skjønner hvor skadelig denne type publisitet er for et barn. De engelske prinsebarna burde være et godt tegn på dette.

Eller er et slikt klarsyn for sterkt for dere, Se&Hør-smuglesende "feminister" ??

Skrevet

Jeg sender varme tanker til mor, far og storebror !

Gratulerer alle tre 8)

Skrevet

Jaja ... Bryr meg egentlig langt opp et visst sted. ;)

Gjest Antiroyal
Skrevet

Enig med Kira !!

mvh

Deler slettet. Slike kommentarer klarer vi oss uten. Takk. Hege (mod)

Gjest Antiroyal
Skrevet

Jøss, denne gang har også sensurspøkelset rammet meg. Du skulle tilfeldigvis ikke være direkte nedstammet fra Goebbels vel ??

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg synes det var en hyggelig nyhet. Trodde vel egentlig at det kom til å skje mye tidligere.

Skrevet

Var vel ikke noe annet å vente etter Maud Angelica kom til verden......

Skrevet

Hevet ikke øyenbrynet engang over denne nyheten. Dette interesserer meg midt i ryggen !

Skrevet

Hyggelig med babyer vel

Lykke til fra meg.......

Skrevet

Dette har jo tysk presse visst over et år allerede da. Så finner de vel noe annet å spekulere om, slik som: hvem er faren, at det er noe galt med barnet etc etc.

Men jeg gratulerer jeg også! Alltid hyggelig når de som ønsker seg barn blir gravide!

Gjest Scarlet
Skrevet

Synes skikkelig synd på kronprinsparet. Tenk (!) for et medieoppstyr dette har blitt! Til og med avstemning inne på VG`s nettsider om hvilket kjønn det blir, og i dagens VG spekulere man på hva slags øyefarge barnet vil få..synes media burde roe seg et par hakk ned. Nå blir det vel ikke andre skriverier i verken sladrebladene eller avisene frem til slutten av Januar. Synes det var greit å høre nyheten en gang og at de skreiv om det i avisa da nyheten ble kjent, men jeg synes ikke de skulle drive å spekulere om alt mulig. De må jo være sykt irriterende, hadde i hvertfall jeg syntes. De kan jo heller vente med å skrive til det skjer noe nytt i forbindelse med graviditen, vi har jo fått vite at hun er gravid nå :blunke:

Vil også legge til at jeg synes det er kjempeflott at de har tatt beslutningen at de vil ha barn :D Nå blir det mye småtroll på slottet, og det er nok sikkert kjempehyggelig for alle og en hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...