SuperNova Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Republikaner eller ei, dette er da hyggelig:Kronarving på vei!
Gjest Hilde K S Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Innrømmer at jeg ble så nysgjerrig at jeg bare måtte in og se.... :oops:
Barbie Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 For å være helt ærlig: Det blåser jeg i............. Kongehuset har minimal interesse for meg. Om Kongen himself hadde gått forbi verandaen min,hadde jeg ikke giddi og reist meg opp fra sofan for å se.. Hva er det egentlig å SE på?? :o
*Lavendel* Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 For å være helt ærlig: Det blåser jeg i............. Må vel si meg enig i dette....
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. juli 2003 #8 Skrevet 4. juli 2003 Yep, synes også det er gode nyheter, og vil nok si at jeg bryr meg litt om det.
Tjorven Skrevet 4. juli 2003 #9 Skrevet 4. juli 2003 Slike nyheter er hyggelig, så dette var en god nyhet! Forøvrig håper jeg bare at Marius vil takle dette greit, for det kan neppe bli noen lett situasjon for han fremover.
Mette Skrevet 4. juli 2003 #10 Skrevet 4. juli 2003 Slike nyheter er hyggelig, så dette var en god nyhet! Forøvrig håper jeg bare at Marius vil takle dette greit, for det kan neppe bli noen lett situasjon for han fremover. Enig med Tjorven :D
maiaa Skrevet 4. juli 2003 #11 Skrevet 4. juli 2003 Synes det stort sett alltid er hyggelig når noen blir gravide, jeg. Det har lite med at de er kongelige! Derfor vil jeg gratulere dem så mye, og håper de tar vare på Marius!
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #12 Skrevet 4. juli 2003 Enig med Tjorven :D Enig med Tjorven, me too! Jeg har vært republikaner siden forlovelsen med Mette Marit var et faktum. Den jenta har jeg aldri klart. Deler slettet. Slike uttalelser vil vi ikke ha. Hege (mod) www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #14 Skrevet 4. juli 2003 Kanskje ikke så nødvendig nei. Jeg beklager uttalelsen. Jeg kunne spart meg, men skrev før jeg tenkte. Det ER hyggelig at det er en arving på vei, selv om jeg håper at innen den arver tronen, har vi president!
MarianneE Skrevet 4. juli 2003 #16 Skrevet 4. juli 2003 Ble kjempe glad, jeg! Uansett om det er naboen eller Mette Marit, så er det utrolig koselig! Gratulerer de vordende foreldrene, jeg! Ikke at de leser dette, men.....
Tusenfryd Skrevet 4. juli 2003 #17 Skrevet 4. juli 2003 Gratulerer de vordende foreldrene, jeg! Ikke at de leser dette, men..... Det skal du ikke være for sikker på... Og jeg stiller meg i rekken av gratulanter!
Nala Skrevet 4. juli 2003 #18 Skrevet 4. juli 2003 Synes dette var koselig. Gratulerer til de vordene foreldre. Regner med at vi får følge utviklinga hele veien. Ingen svangerskap har vel noensinne blitt så medieovervåket som det dette kommer til å bli. Glad jeg fødte i stillhet (ehhh - ikke at JEG var stille, men...) da jeg skulle til pers
Livets datter Skrevet 4. juli 2003 #19 Skrevet 4. juli 2003 (Har egentlig ikke vært her. Ingen har sett eller hørt meg, for dette bryr jeg meg jo egentlig ikke noe om... liksom...)
Tusenfryd Skrevet 4. juli 2003 #20 Skrevet 4. juli 2003 (Har egentlig ikke vært her. Ingen har sett eller hørt meg' date= for dette bryr jeg meg jo egentlig ikke noe om... liksom...) Og vi sladrer ikke, din hemmelighet er trygg hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå