Tjorven Skrevet 4. juli 2003 #1 Del Skrevet 4. juli 2003 Tenkte vi kunne starte ennå en av disse moromme trådene... Denne gangen en brukernavn-tråd. Er bare litt nysgjerrig på hva folk knytter til de ulike brukerene jeg og om dere forbinder noen brukere med hverandre. Okei, la meg si at jeg tar den første brukeren som er Gry(red). Brukeren jeg forbinder med Gry er Hege. Grunnen til det at hun hjelper Gry med det meste her inne og er en sentral person. Neste mann skal dermed si hvem man forbinder med Hege og hvorfor. Kan være artig å høre hvem man forbinder med hverandre.... La oss sette i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2003 #2 Del Skrevet 4. juli 2003 Hege - da tenker jeg på Lea. Fordi hun er moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2003 Lea... ...da tenker jeg på Væren som også har vært bruker her lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. juli 2003 #4 Del Skrevet 4. juli 2003 Væren forbinder jeg med Milo (ullvang-reklamen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. juli 2003 #5 Del Skrevet 4. juli 2003 MILO Ganske enkelt fordi Sandman har en bamse-avatar,og den bør vaskes med Milo........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. juli 2003 #6 Del Skrevet 4. juli 2003 Sandman - Minnie. Fordi de krangler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #7 Del Skrevet 4. juli 2003 Når jeg tenker på Minnie. Ikke fordi de er så like men fordi de begge har veldig sterke meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. juli 2003 #8 Del Skrevet 4. juli 2003 Sandman - Mann40 (?) - Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. juli 2003 #9 Del Skrevet 4. juli 2003 Uhm, hvor er vi nå? Waco? Waco og Lilleba ... Har bare blitt sånn ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 5. juli 2003 #10 Del Skrevet 5. juli 2003 Lilleba forbinder jeg med Vibeke. De virker å være saklige og reflekterte, selv i saker de er uenige med andre i. Ps. mange andre brukere her med de egenskapene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 5. juli 2003 #11 Del Skrevet 5. juli 2003 Vibeke - Maiken. Jentejenter som skriver milelange innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 5. juli 2003 #12 Del Skrevet 5. juli 2003 Maiken - Arnie - flørter vilt i setningsleken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. juli 2003 #13 Del Skrevet 5. juli 2003 Arnie - Lasse Like flørtete begge to Lillan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. juli 2003 #14 Del Skrevet 5. juli 2003 Lasse - Kristian (71)......... fordi de er to herlige personer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. juli 2003 #15 Del Skrevet 5. juli 2003 Kristian (71) - NonJuan Fordi de begge er veldig trivelige!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2003 #16 Del Skrevet 5. juli 2003 NonJuan- Dorian De gode gamle gutta fra "Gamleforumet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #17 Del Skrevet 7. juli 2003 Dorian forbinder jeg med Kris. Spør meg ikke hvorfor...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 7. juli 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 7. juli 2003 Kris forbinder jeg med Felix... Rett og slett fordi ordlyden på brukernavnene er litt lik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #19 Del Skrevet 9. juli 2003 Og fra Felix må vi gå til Alex, Gamle Alex, for den nye vet jeg ikke noe om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 11. juli 2003 Gamle Alex minner meg om Tex... (ikke så lett dette her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå