Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #1 Del Skrevet 4. juli 2003 Noen som vet hvem som har designet brudekjolen til kona til John Arne Riise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. juli 2003 #2 Del Skrevet 4. juli 2003 Det var en Maggie Sottero kjole mener jeg å huske. Har vært bruder her inne som skulle ha samme kjolen, nydelig kjole forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 4. juli 2003 #3 Del Skrevet 4. juli 2003 synes å huske at kjolen var spesialdesignet i London... Men den er veldig lik kjolen som minniepus skal ha, "Symona" fra Maggie Sottero (se link nedenfor) http://www.maggiesottero.com/catalog/catalog2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. juli 2003 #4 Del Skrevet 4. juli 2003 Se under bryllupsdagboken til Solstrålen, hun har en Maggie Sottero kjole som heter Dion. Mener hun har sagt at dette er den samme som Fru Riise hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #5 Del Skrevet 4. juli 2003 Synes også å ha lest at kjolen var spesialdesignet til bruden. Men det er sikkert flere kjoler som likner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 4. juli 2003 #6 Del Skrevet 4. juli 2003 Synes også å ha lest at kjolen var spesialdesignet til bruden. Men det er sikkert flere kjoler som likner jeg mener også som sagt å ha lest dette. Men som vi ser, er det mange som likner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 4. juli 2003 #7 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg leste også at den var spesialdesignet, men i så fall var det det første jeg tenkte da jeg så kjolen at det var en Maggie Sottero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 5. juli 2003 #8 Del Skrevet 5. juli 2003 den er helt sikkert spesialdesignet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2003 #9 Del Skrevet 5. juli 2003 :blunke: Leste i et blad at overdelen var sydd av et gammelt laken. Tøøøft ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 6. juli 2003 #10 Del Skrevet 6. juli 2003 Hvis den er spesialdesignet, har de deignet den eksakt lik Maggie Sottero.. Se Fru Riise sin kjole Og Maggie Sottero "Dion" Spørs om hun har vært i en helt ordinær brudekjole forretning her i Norge. Har hun reist til London, og fått en kjole spesialdesignet så har hun rett og slett blitt lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå