Lykka Skrevet 1. mars 2009 #41 Del Skrevet 1. mars 2009 synes alle menn burde behandle damer med respekt og godhet, i stedet så er mange av dem manipulerende, sjalue, eiesyke, utroe og voldelige Ja sant det, alle fortjener å ha det bra. Jeg syns det er tøft til tider å være alene, men er veldig glad for at jeg er det istedenfor i forhold med exen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #42 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er riktig, like riktig som at alle mennesker skal behandle alle med respekt, uansett om det er kjæreste, butikkdama, slekt osv. Det finnes mange som ikke vet å behandle andre bra. Men når man har lært seg å behandle seg selv bra og er trygg på seg selv, så er det lettere å sile ut de som ikke er bra for seg. Helt sant. Det tror jeg på, eneste er at det er så vanskelig å motstå dem når de er fine og sjarmerende..men det holder ikke i lengden. Kanskje jeg kan få noen tips om hvordan normale menn som sjekker en opp er? DVS, EN SNILL EN MED GODE HENSIKTER:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #43 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja sant det, alle fortjener å ha det bra. Jeg syns det er tøft til tider å være alene, men er veldig glad for at jeg er det istedenfor i forhold med exen. Forstår veldig godt hva du mener;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 1. mars 2009 #44 Del Skrevet 1. mars 2009 Forstår veldig godt hva du mener;) Ja vi er jo så heldige i Norge at vi som er aleneforeldre klarer oss greit vi også Er veldig takknemlig for all den hjelpen jeg får :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. mars 2009 #45 Del Skrevet 1. mars 2009 Det tror jeg på, eneste er at det er så vanskelig å motstå dem når de er fine og sjarmerende..men det holder ikke i lengden. Kanskje jeg kan få noen tips om hvordan normale menn som sjekker en opp er? DVS, EN SNILL EN MED GODE HENSIKTER:) Når man har selvtillit så er det veldig lett å motstå Man kan aldri vite om en person har gode hensikter, det gjelder å ta tiden til hjelp å stole på seg selv. Ikke hast for mye når du møter noen, ta deg tid til å bli kjent før du lar det gå videre. De som kun er ute etter bruk og kast orker ofte ikke bruke tid på en bli-kjent fase, sånn sett er det en grei måte å sile dem ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #46 Del Skrevet 1. mars 2009 Når man har selvtillit så er det veldig lett å motstå Man kan aldri vite om en person har gode hensikter, det gjelder å ta tiden til hjelp å stole på seg selv. Ikke hast for mye når du møter noen, ta deg tid til å bli kjent før du lar det gå videre. De som kun er ute etter bruk og kast orker ofte ikke bruke tid på en bli-kjent fase, sånn sett er det en grei måte å sile dem ut på. Tror nok det handler for mye om utseendet deres for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje Marie Skrevet 1. mars 2009 #47 Del Skrevet 1. mars 2009 Fort å falle for feil gutt/mann. Jeg var skikkelig naiv og dum før, og var forelsket driit lenge i en gutt. Han var typen som løy til meg og sa at han var skikkelig glad i meg osv. Når han sendte sånne koselige meldinger til meg, og kysset meg osv. så viste det seg etterhvert at han gjorde jo det med andre jenter også.. Jeg ga han flere sjanser, og var like dum. Hørte aldri på venner og kjente, og trodde jeg gjorde det rette. Vi var lissom aldri ordentlig sammen, så han lurte meg vel egentlig hele tiden. Når han reiste til militæret var det litt deilig for da slapp jeg se han og kunne få sjansen til å bare glemme han. Men sånn er det når man er ung og naiv! En annen en sa han ikke var som min forrige eks, men det viste seg at han var helt lik selv. Men sånn kan det gå, og vi ble aldri sammen. Jeg er litt glad vi aldri hadde sex den ene kvelden. Men jeg er ikke spesielt tynn, så det er nok ikke derfor de var drittsekker med meg.. Men er jo bare 19 år nå og er på mitt siste år på videregående skole, og føler jeg fortsatt har en mulighet til å finne en som er glad i meg for den jeg er, og ikke trenger å kun fylle sine behov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. mars 2009 #48 Del Skrevet 1. mars 2009 Men jeg er ikke spesielt tynn, så det er nok ikke derfor de var drittsekker med meg.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje Marie Skrevet 1. mars 2009 #49 Del Skrevet 1. mars 2009 :klø: Vet ikke om det var du eller noen andre som nevnte at det var noen som kun kom til deg på grunn av kroppen din.. men det er ikke alltid at det er derfor. For jeg tviler, hvis jeg skal være ærlig med meg selv, at jeg ikke går under kategorien, fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #50 Del Skrevet 1. mars 2009 Skulle skrevet en bok om hva jeg har opplevd av disse sprellemennene egentlig. Han ene startet med å sende uskyldige mms, gjerne innledet med "hei søta", det ble litt fler av dem og vi avtalte og møtes, noe vi gjorde og jeg burde allerede forstått tegningen når han spurte meg om jeg hadde fin kropp. Han var visst fornøyd fordi han plutselig dukket opp med bwn sin og tok meg med på stranden, han fikk ikke noe på meg på hvertfall 2 uker, da ble han mer desperat og tiltakene startet. Det endte opp med at han leide ett hotell rom. En hysterisk visstnok eks som tok han på fersken når han snakket med meg og mye styr.. Min første kjæreste gjennom to år som plutselig sa at jeg kunne vært hvem som helst.. Sjarmøren fra forrige helg som skikkelig la trøkk på at han håpte han ikke var hvem som helst.. Min gamle lærere som så hengivent spurte om han kunne massere meg i hvertfall når jeg ikke ble med ham hjem på sex.. Taxi sjåføren som snakket dritt om alle sine elskerinner mens jeg så så god ut og spurte om å få nummeret mitt før jeg gikk av.. Sjefen på jobben som presterer å spørre meg om hvilke voks jeg bruker til bikini linjen og invitasjon til påske ferie.. jeg sluttet samme dag jeg startet.. Og så han nå som vil treffe meg bare for å treffes, den var ny.. det blir litt mye ikke sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. mars 2009 #51 Del Skrevet 1. mars 2009 Vet ikke om det var du eller noen andre som nevnte at det var noen som kun kom til deg på grunn av kroppen din.. men det er ikke alltid at det er derfor. For jeg tviler, hvis jeg skal være ærlig med meg selv, at jeg ikke går under kategorien, fin. Nei det var ikke meg. Gutter er drittsekker fordi de er drittsekker, ikke fordi jenta har en spesiell type kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #52 Del Skrevet 1. mars 2009 Nei det var ikke meg. Gutter er drittsekker fordi de er drittsekker, ikke fordi jenta har en spesiell type kropp. Enig, men jeg tror en bra kropp kan trigge dem ytterlig til å holde spillet gående lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje Marie Skrevet 1. mars 2009 #53 Del Skrevet 1. mars 2009 Nei det var ikke meg. Gutter er drittsekker fordi de er drittsekker, ikke fordi jenta har en spesiell type kropp. Tror nok du har et godt poeng der, men man kan jo begynne å tenke på hva som er problemet til gutter. Hva som er så vanskeig med å binde seg f.eks. Min eks som jeg fortalte kommer til meg nå, men nå er det dessverre litt for sent syns nå jeg. Vet ikke om du eller noen andre er enig i det, men jeg bare orker ikke bli såret igjen, og tror ikke jeg klarer å stole 110 % på han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #54 Del Skrevet 1. mars 2009 Enig, men jeg tror en bra kropp kan trigge dem ytterlig til å holde spillet gående lenger.. Dessuten skal dere se blikket deres når de ikke får noe på deg "kodak moment" skulle nesten hatt en halvgammel oscar også fordi de prøver så hardt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje Marie Skrevet 1. mars 2009 #55 Del Skrevet 1. mars 2009 Enig, men jeg tror en bra kropp kan trigge dem ytterlig til å holde spillet gående lenger.. Det er nok også ganske sant. Eller hvis du f.eks. har pupper de liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #56 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er nok også ganske sant. Eller hvis du f.eks. har pupper de liker. Stemmer, kan også være øyne, hår.. ett eller annet de liker litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #57 Del Skrevet 1. mars 2009 tror ikke jeg orker mer av dem i dey hele tatt, behov for en laaaaang pause her i hvertfall, han siste fyren var så ekkel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå