Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er faktisk ganske sjokket over hvordan menn kan holde på. Enkelte av dem sier hva som helst for å få noe på deg, de lyger til deg, drar alle knep og spill. Når du gjennomskuer dem hører du ikke noe fra dem. Skikkelig stygg kan de være, eier ikke selvrespekt, moral og verdier i det hele tatt. kun snakk om å tilfredstille egne behov. Mange av dem synes jeg virker totalt ødelagte, de tror man lyger til dem og de klarer ikke å tørre få følelser for noen, redd for å tape ansikt. I mellomtiden tror de jeg er en slags dame de kan besøke for å få noe og deretter forlate meg, noe jeg rett og slett bare må heve meg over. Har det faktisk tøft til tider, må jo bygge ett skjold rundt meg og likevel prøve å skjule det. Jeg legger ikke opp til det likevel må jeg slite for å få respekt, folk prøver å disse meg og er rett og slett stygg med meg til tider, dette gjelder faktisk også damer. Skriver bare dette for å få ut litt frustrasjon, synes samfunnet virker ganske sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 25. februar 2009 #2 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er faktisk ganske sjokket over hvordan menn kan holde på. Enkelte av dem sier hva som helst for å få noe på deg, de lyger til deg, drar alle knep og spill. Når du gjennomskuer dem hører du ikke noe fra dem. Skikkelig stygg kan de være, eier ikke selvrespekt, moral og verdier i det hele tatt. kun snakk om å tilfredstille egne behov. Mange av dem synes jeg virker totalt ødelagte, de tror man lyger til dem og de klarer ikke å tørre få følelser for noen, redd for å tape ansikt. I mellomtiden tror de jeg er en slags dame de kan besøke for å få noe og deretter forlate meg, noe jeg rett og slett bare må heve meg over. Har det faktisk tøft til tider, må jo bygge ett skjold rundt meg og likevel prøve å skjule det. Jeg legger ikke opp til det likevel må jeg slite for å få respekt, folk prøver å disse meg og er rett og slett stygg med meg til tider, dette gjelder faktisk også damer. Skriver bare dette for å få ut litt frustrasjon, synes samfunnet virker ganske sykt. jeg kjenner meg litt igjen i det du sier. er sjokkert selv noen gang over hvor ille noen av guttene er.. og det værste er, at de ikke virekr sånn på forhånd.. de første par gangene er det gull og glitter... men egentlig er det et spill, og når de har fått deg i senga.. så hører du lite fra dem igjen.... men spørsmålet blir vel litt, hva vil du ha i en.. hva tiltrekker deg? jeg har nemlig merket, at slike gutter har begynt å tiltrekke meg, de snille og høffelige blir kjedelige og uinterresant... og det er sykt det... tror en må være litt bevist på hva man vil ha.. og ikke gå for noe annet enn det. vil du ha en snill mann, som kan vente på deg, som gjør alt for å tilbringe tid med deg... så må du ikke gå for noen ting annet enn nettopp DET! vi utstråler nok mer signaler enn vi tror....gutter lukter det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 25. februar 2009 #3 Del Skrevet 25. februar 2009 Og dere jenter gjør aldri det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 25. februar 2009 #4 Del Skrevet 25. februar 2009 Og dere jenter gjør aldri det samme? snille jenter fortjener snille gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 25. februar 2009 #5 Del Skrevet 25. februar 2009 snille jenter fortjener snille gutter? Nettopp Jeg skal finne meg en snill og trofast jente neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 25. februar 2009 #6 Del Skrevet 25. februar 2009 Nettopp Jeg skal finne meg en snill og trofast jente neste gang. og jeg skal finne meg en snill og trofast gutt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 25. februar 2009 #7 Del Skrevet 25. februar 2009 og jeg skal finne meg en snill og trofast gutt ... Hmm, kanskje jeg skal registrere meg på dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 25. februar 2009 #8 Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm, kanskje jeg skal registrere meg på dette forumet hehe, jeg synes du skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 25. februar 2009 #9 Del Skrevet 25. februar 2009 En ting som er ganske uforstålig er at mange jenter ikke greier å skille mellom drittsekkene og de med bra hensikter. Det er klart det er lettere for meg som er mann selv siden jeg kjenner mange forskjellige typer. Jeg skjønner at det kan være vanskelig for yngre jenter men mener seriøst at når damer nærmer seg 30 og fortsatt ikke greier å avsløre en løgner da er det på tide å "gå i seg selv" Jeg mener da fortjener dere ikke bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 25. februar 2009 #10 Del Skrevet 25. februar 2009 En ting som er ganske uforstålig er at mange jenter ikke greier å skille mellom drittsekkene og de med bra hensikter. Det er klart det er lettere for meg som er mann selv siden jeg kjenner mange forskjellige typer. Jeg skjønner at det kan være vanskelig for yngre jenter men mener seriøst at når damer nærmer seg 30 og fortsatt ikke greier å avsløre en løgner da er det på tide å "gå i seg selv" Jeg mener da fortjener dere ikke bedre. Selvfølgelig er det lettere for deg, for du har antageligvis ikke hatt noe på gang med en mann som du har vært litt betatt av? Tror man lett kan bli litt "blind" i denne fasen. Men nå er jeg langt i fra 30, så da er jeg vel unnskyldt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannjegogså Skrevet 25. februar 2009 #11 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, spesielt unge jenter faller for slike gutter. Hadde en 18 gammel eks som dumpet meg for en slik fyr. Jeg kjenner ham godt fra før og vet han er en skikkelig drittsekkplayer. Om litt så kommer hun krypende tilbake, gleder meg Men at "voksne" jenter faller for slike fyrer, det fatter jeg ikke. Greit hvis dere bare er ute etter sex, men når du er ute etter et seriøst forhold så går det an å se an fyren litt. Det er ikke vanskelig for oss gutter ivertfall å se disse drittsekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 25. februar 2009 #12 Del Skrevet 25. februar 2009 Selvfølgelig er det lettere for deg, for du har antageligvis ikke hatt noe på gang med en mann som du har vært litt betatt av? Tror man lett kan bli litt "blind" i denne fasen. Men nå er jeg langt i fra 30, så da er jeg vel unnskyldt... Poenget er jo at oppegående kvinner avslører denne typen lenge før de blir betatt. De avslører seg selv med en spesiell utstråling, karisma, (litt for avslappet) etc etc. Det er noe du forhåpentligvis vil lære deg med årene. Lykke til ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 25. februar 2009 #13 Del Skrevet 25. februar 2009 Poenget er jo at oppegående kvinner avslører denne typen lenge før de blir betatt. De avslører seg selv med en spesiell utstråling, karisma, (litt for avslappet) etc etc. Det er noe du forhåpentligvis vil lære deg med årene. Lykke til ;-) ikke skyld på damene... er ikke vanskelig å falle for en sjarmerende mann som vet hva han skal si å gjøre for å få deg mo i knærne.. om du er gammel eller ung... den vil jeg ikke ha skylden for (!) men, jeg ser poenget i at det også er vårt ansvar å være mer kritisk, iallefall nå som vi VET den overhengende faren som er ved en mann ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. februar 2009 #14 Del Skrevet 25. februar 2009 ikke skyld på damene... er ikke vanskelig å falle for en sjarmerende mann som vet hva han skal si å gjøre for å få deg mo i knærne.. om du er gammel eller ung... den vil jeg ikke ha skylden for (!) men, jeg ser poenget i at det også er vårt ansvar å være mer kritisk, iallefall nå som vi VET den overhengende faren som er ved en mann ;P Det som er trist er alle farene og grusomhetene vi utsettes for daglig. Ingen fortjener å bli utsatt for slik oppførsel, uansett hvor naiv man måtte være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 25. februar 2009 #15 Del Skrevet 25. februar 2009 ikke skyld på damene... er ikke vanskelig å falle for en sjarmerende mann som vet hva han skal si å gjøre for å få deg mo i knærne.. om du er gammel eller ung... den vil jeg ikke ha skylden for (!) men, jeg ser poenget i at det også er vårt ansvar å være mer kritisk, iallefall nå som vi VET den overhengende faren som er ved en mann ;P Signerer! Så hvis jeg noen gang møter på en mann igjen som kan være aktuell, da får jeg vel velge å være kjempe kritisk. Og kanskje jeg kan søke råd hos Gjest_Mann_* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoolBoy Skrevet 28. februar 2009 #16 Del Skrevet 28. februar 2009 Skriver bare dette for å få ut litt frustrasjon, synes samfunnet virker ganske syktSkal jeg være ærlig virker det mere som om du er litt syk. Man reder som man ligger heter et gammelt visdomsord. Plukk de snille og beskjedne guttene, ikke de pågående og misstenkelige selvsikre som overøser deg med komplimenter og får underlivet til å vibrere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 28. februar 2009 #17 Del Skrevet 28. februar 2009 Man tiltrekker seg gjerne det man tenker om seg selv, det man utstråler. Jeg tiltrakk meg drittsekker i forhold, vennskap og arbeidsplasser i så lang tid at jeg lurte på hva pokker som var galt med meg. Etter mye granskning av meg selv innså jeg at jeg var temmelig selvdestruktig med tankemønsteret mitt og hvordan jeg så på meg selv. Etter "opprydning" har det blitt en stor endring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #18 Del Skrevet 28. februar 2009 Skal jeg være ærlig virker det mere som om du er litt syk. Man reder som man ligger heter et gammelt visdomsord. Plukk de snille og beskjedne guttene, ikke de pågående og misstenkelige selvsikre som overøser deg med komplimenter og får underlivet til å vibrere... Man reder som man ligger? Disse mennene har en egen radar ute når det kommer til meg, jeg gjør faktisk ingen verdens ting for at det blir slik. Ikke går jeg utfordrende kledd, ikke inviterer jeg noen med hjem, når de ikke får meg ser de skikkelig jegere ut eller så blir de desperate at de legger planer for å få meg. Nei, jeg skjønner ikke hvorfor, er en oppegående og grei dame ikke spiller jeg spill heller. Får holde meg helt unna menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoolBoy Skrevet 28. februar 2009 #19 Del Skrevet 28. februar 2009 Man reder som man ligger?Et så gammelt visdomsord, at det sikkert er før din tid. Det betyr at man får ting etter hvordan man selv oppfører seg eller ønsker det. I ditt tilfelle dårlige menn. Det er du som takker ja, ergo er det du som feiler ved første bomstasjon... Disse mennene har en egen radar ute når det kommer til meg, jeg gjør faktisk ingen verdens ting for at det blir slik. Ikke går jeg utfordrende kledd, ikke inviterer jeg noen med hjem, når de ikke får meg ser de skikkelig jegere ut eller så blir de desperate at de legger planer for å få meg. Nuvel..det høres ut som om du bare tar i mot, og aldri prøver å gå andre veien. Du vet at det er noe som heter likestilling ? Sjekk opp mennene selv, ikke la de slemme grisene komme til deg - og lure deg for n'te gang... Hva med å prøve den beskjedne og stille gutten i hjørnet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #20 Del Skrevet 28. februar 2009 Et så gammelt visdomsord, at det sikkert er før din tid. Det betyr at man får ting etter hvordan man selv oppfører seg eller ønsker det. I ditt tilfelle dårlige menn. Det er du som takker ja, ergo er det du som feiler ved første bomstasjon... Nuvel..det høres ut som om du bare tar i mot, og aldri prøver å gå andre veien. Du vet at det er noe som heter likestilling ? Sjekk opp mennene selv, ikke la de slemme grisene komme til deg - og lure deg for n'te gang... Hva med å prøve den beskjedne og stille gutten i hjørnet ? Vet du hva, de kan være utrolig sjarmerende når de først setter i gang..tror de fleste mennesker som savner litt nærhet kan falle for slikt. Dessuten er de pene, nesten vakre vil jeg si. Cluet er at jeg ikke sjekker opp menn men at de griper fatt i meg på helt usannsynlige måter, plutselig står de der foran meg..det siste tilfellet var helt merkelig, så merkelig at jeg har bestemt meg for å skrive ned en liste over hva jeg godtar og ikke, hva jeg ser i en mann osv.. de manipulerer deg og vil ha deg til å trygle etter dem slik at de kan komme og gå når de vil, de bruker herske teknikker helt bevisst og når de ikke får deg første natten legger de ut aksjer.. deretter behandler de deg dårlig.. liker snille gutter jeg, men treffer jo aldri på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå