Gå til innhold

gi min mann en natt han sent glemmer?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Baltazar_*
Skrevet
han har prøvd det og han syntes ikke noe om det da om det ga deg ett klarere svar?

og ja jeg vet faktisk (tro det eller ei) at det går ann å gjøre samme ting flere ganger men takk for spydigheten;)

Siterer fra hovedinnlegget ditt: å glede typen med noe nytt og veldig spennende i helga:P noe vilt og overraskende" sitat slutt.

Du, eller han, er ikke helt troverdig med påstanden "syntes ikke noe om det".

Jeg har en mistanke om at det egentlig er dine preferanser som skal legge premissene for en spennende sexakt for han..

...må le...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Siterer fra hovedinnlegget ditt: å glede typen med noe nytt og veldig spennende i helga:P noe vilt og overraskende" sitat slutt.

Du, eller han, er ikke helt troverdig med påstanden "syntes ikke noe om det".

Jeg har en mistanke om at det egentlig er dine preferanser som skal legge premissene for en spennende sexakt for han..

...må le...

når han selv har sagt til meg at det ikke var noe som han likte spesielt og i bunn og grunn ikke kunne tenke seg og prøve igjen så unnskyld meg om det virker som det er meg det står på. jeg kunne godt tenke meg å prøve trekant selv jeg men helst med en jeg ikke er forlovet med, heller noen jeg ikke kjenner så godt. men le så mye du vil. hvis en trekant må til for å være noe vilt og overraskende i dine øyne så står ikke vi på samme side.

Skrevet

og ja til de som svarte på en ordentlig måte på er kvelden (helgen) vel overstått og jeg tror han ble fornøyd:) kanskje ikke fult så overraskende som jeg ville ha det men sånn er det. (vi har allerede testa en del forskjellig) jeg begynte dagen med å sende han pirrende dusjbilder av meg selv, kledde meg opp i en sexy body om man kan kalle det, det, under klærne, fiksa meg sånn jeg vet han liker meg satte meg på toget og dro ivei. da vi kom inn døren hjemme kledde jeg av meg og ventet på ham i sengen. da han fant meg ble han gledelig overrasket og fort tent.

jeg dro av han klærne å dyttet han ned på sengen der jeg la meg oppå han og beit han i øret, kysset han krevende og lot hendene mine kjenne på hele han før jeg lot meg selv gli nedover kroppen hans, ned mellom bena hans der jeg fant ballene hans som jeg la mellom leppene og slikket og sugde på. Slikket han oppover skaftet og ertet kuken hans mens han stønnet av opphisselse før jeg lot hele han forsvinne ned i halsen min.

resten kan dere tenke ut selv:P hehe

dagen etter kledde jeg meg i ett undertøyssett i lakk med glidelåser og overrasket han med leketøy=)

tror han var fornøyd og mettet etter helga=D

Skrevet

Hørtes ut som en snadder helg!

I UK har de et uttrykk "dirty weekend".

Det går kort fortalt ut på å stue bort hverdagen og dra på hotell alene med partneren og dyrke sexlivet på de måter en liker det best. Gjerne tøye grensene litt...

En lever bare en gang... det er ihvertfall i min overbevisning.

Skrevet
og ja til de som svarte på en ordentlig måte på er kvelden (helgen) vel overstått og jeg tror han ble fornøyd:) kanskje ikke fult så overraskende som jeg ville ha det men sånn er det. (vi har allerede testa en del forskjellig) jeg begynte dagen med å sende han pirrende dusjbilder av meg selv, kledde meg opp i en sexy body om man kan kalle det, det, under klærne, fiksa meg sånn jeg vet han liker meg satte meg på toget og dro ivei. da vi kom inn døren hjemme kledde jeg av meg og ventet på ham i sengen. da han fant meg ble han gledelig overrasket og fort tent.

jeg dro av han klærne å dyttet han ned på sengen der jeg la meg oppå han og beit han i øret, kysset han krevende og lot hendene mine kjenne på hele han før jeg lot meg selv gli nedover kroppen hans, ned mellom bena hans der jeg fant ballene hans som jeg la mellom leppene og slikket og sugde på. Slikket han oppover skaftet og ertet kuken hans mens han stønnet av opphisselse før jeg lot hele han forsvinne ned i halsen min.

resten kan dere tenke ut selv:P hehe

Hadde det bare vært flere som deg!

dagen etter kledde jeg meg i ett undertøyssett i lakk med glidelåser og overrasket han med leketøy=)

tror han var fornøyd og mettet etter helga=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...